Hoş geldin, iyi okumalar :) Lütfen yorum bırakmayı unutma 💜💚
Taehyung kolundan tutup içeriye çekti kardeşini. Kapıyı da kapattı ve sakince konuştu.
"Hepimiz kim? Ne oldu dedim?"
"Jooheon da gidiyormuş! Siz de gidiyorsunuz işte!"
Taehyung şaşırmıştı. "Nereye gidiyormuş?"
"Bilmiyorum!"
"Geleceksin yanımıza dedim ya abiciğim, sen neden ağlıyorsun?"
"Gidiyorum diyerek aramızdaki küçücük ilişkiyi, onunla birlikte kalbimi de söküp attı! Keşke öldürseydi beni!"
"Ne?"
Taehyung söylediği şeyi idrak etmeye çalışırken Taejun içeriye doğru sızlanarak seslenmişti.
"Jeon hyung~!"
Taehyung kendine gelip Taejun'u kolundan tuttu ve kendine çevirdi.
"Ne ilişkisi?"
"Bildiğin ilişki! Boşuna kızıp, bağırıp çağırma. Kalmadı zaten artık."
"Ne yaptınız siz?!"
"Hiçbir şey! Bırak kolumu."
O sırada Jeongguk yanlarına gelmişti endişeyle. "Neden bağırıyorsunuz?" dedi ikisine birden bakarken. Sonra Taejun'a döndü. "Sana ne oldu?"
Taehyung Taejun'un kolunu bırakıp hırs ve sinirle evden çıktı. Taejun ise Jeongguk'a bakıyordu dolu gözleriyle.
"Jooheon... gidiyor!"
Jeongguk şaşırmıştı bunu duyduğuna. Bir şey söyleyemeden Taejun'a sarıldı sadece.
"Bana layık değilmiş." diyip gözyaşlarına boğuldu Taejun. "Buna kendisi nasıl... nasıl karar verebilir hyung?"
"Senden ayrılabilmek için bunu bahane ediyordur kendine." dedi Jeongguk da. Sonra da Taejun'u salona doğru götürüp oturttu ve ağlamasına izin verdi.
Bu sırada Taehyung, Jooheon'ın evine vardı ve direkt olarak kapıyı yumruklamaya başladı. Jooheon birden duyduğu sesle irkilmişti. Tedirgin bir şekilde gidip açtı kapıyı. Taehyung kapı açılır açılmaz Jooheon'ın iki yakasına birden yapışıp geri geri yürüterek duvara yasladı Jooheon'ı. Gözlerinden ateş çıkıyordu.
"Ne yaptın lan kardeşime?!"
"Taehyung bir dur... Hiçbir şey yapmadım."
Taehyung dişlerini sıkarken tutuşunu sertleştirdi. "Neden ağlıyor?!"
"Gidiyorum dedim, ayrıldık. Sence neden olabilir?"
Taehyung, Jooheon konuştukça daha çok sinirleniyordu.
"Ayrıldık ne demek Jooheon! Delirtme beni. Ne ayrılması? Dalga mı geçiyorsun benimle?!"
"Ona zarar vermedim. Yapmam. Saçmalama, lütfen."
"Ne kadardır birliktesiniz?"
"Bir yıldır konuşuyoruz, iki aydır da beraberdik."
Yakalarını sertçe bırakıp ellerini kendi saçlarından geçirdi Taehyung.
"Jooheon, on altı yaşındayken ne konuşabildin küçücük çocukla?!"
"O zaman bir şey yoktu! Son zamanlarda oldu olan. Yanlış biriyle birlikte değildi bir kere. Ona zarar vermedim, vermem de fiziksel olarak. Üzdüm sadece." diyip omuzlarını düşürdü Jooheon.