Hoş geldin, iyi okumalar :) Lütfen yorum bırakmayı unutma 💜💚
Baekhyun baktıkça daha çok etkilendiği bu adamın yanına gidip masasına oturdu ve kadehini onunkine vurdu.
Taehyung ise önce kadehe sonra da yavaş yavaş yukarı doğru süzerek gözlerine baktı Baekhyun'un. Başını yana eğdi hafifçe.
"Neye içiyorsun bugün?"
"Boş bir gündü aslında ama bugün sana içeceğim."
"Bir nedeni var mı?"
"Hangisinin?"
"Bana içecek olmanın."
"Çok yakışıklı olman."
Taehyung hafifçe gülümsedi. "Teşekkür ederim."
"Ya ben?" dedi Baekhyun hüzünlü bir şekilde.
"Senin de... duru bir güzelliğin var... ve... neyse vazgeçtim. Belki daha sonra söylerim."
"Daha sonra olacak mı?"
Taehyung hafifçe kulağına doğru yaklaştı Baekhyun'un. "Gece yeni başlıyor..."
Baekhyun'un hüzünlü surat ifadesi, kulağında Taehyung'ın etkileyici derin sesini duyduktan sonra yerini eriyen bir ifadeye bırakmıştı.
"Bu hoşuma gider." dedi heyecanlı nefeslerinin arasında.
Taehyung geri çekilip yüzüne baktı tekrar. Birkaç saniye düşündükten sonra sahte bir üzgünlükle konuşmaya başladı.
"Hoşuna gidebilecek başka şeyler de var aslında ama burada gösteremeyebilirim."
"Merak ettim ama."
"Yalnız olmalıyız bunun için."
"Olalım." derken duruşunu dikleştirdi Baekhyun. Gitmek istiyordu hemen.
"Otelim buraya çok uzak. Biraz beklemen gerekiyor o zaman..."
"Bana gidelim." dedi Taehyung'ın cümlesi biter bitmez.
Taehyung kaşlarını anlık olarak kaldırmıştı şaşkınlığından. "Evin yakın mı ya da araban var mı?"
"İkisine de evet... ama arabayı kullanamayabilirim. Sana tarif etsem?"
"Olur da... neden kullanamıyorsun?"
"Çok içtim." dedi ve bardağını masaya bırakıp ayağa kalktı Baekhyun.
"Ah~ Anladım."
Taehyung da kalkıp cebinden para çıkarttıktan sonra bakmadan masaya attı. Çoktan çıkışa doğru yürümeye başlayan Baekhyun'un arkasından gidip beline elini nazikçe koydu. Mekandan çıktıktan sonra Baekhyun'a baktı.
"Nerede araban?"
Baekhyun kaşlarıyla arabasının yerini gösterdi. "Karşıda."
Tekrar birlikte yürüyerek arabanın yanına vardılar.
"Anahtara ihtiyacım var canım."