Chapter: 5

9 3 5
                                    

Hoş geldin, iyi okumalar :) Lütfen yorum bırakmayı unutma 💜💚

Jeongguk sabahki konuşmalarını hatırlayıp kollarından güç alarak olduğu yerde sırt üstü döndü ve elleri hafifçe titrerken sevgilisinin gömleğinin düğmelerini açmaya başladı. Titremesi Taehyung'ın dikkatini çekmişti. Endişelenmesine sebep olmuştu bu hali.

"Neden titriyorsun?"

"Senin yüzünden."

Taehyung sevgilisinin yutkunarak ve gözlerinin içine bakarak söylediği bu cümleden sonra rahatlamıştı. Onu daha çok arzuladığını belli etmek için dudaklarını öpüp ısırarak çekiştirdi. Bu sırada da fısıldıyordu öpücüklerinin arasında.

"Burası çok sıcak~ Kurtar beni... hadi güzelim..."

Jeongguk titreyen ellerini hızlandırıp düğmelerin hepsini çözdü. Daha sonra da ceketini sıyırdı üzerinden. Gömleğini de kollarından kurtarıp odanın bir köşesine fırlattı. Giyindiği andan beri gözlerini üzerinden alamadığı pantolonunun kemerini ve düğmesiyle fermuarını da açtıktan sonra sıyırdı hemen. Taehyung üzerinden çekilip yatağa uzandı sırt üstü. Ellerini Jeongguk'a doğru uzatarak gelmesini istediğini belirtti.

"Gel..." dedi alt dudağını ısırırken.

Jeongguk hemen tek bacağını onun üzerinden atıp konumlandı yerine. Taehyung ise Jeongguk'un bacağının altından elini geçirip kendi sertliğini onun deliğine konumladı. Jeongguk ise hissettiğinde titremişti. Yavaşça oturarak aldı içine. O an başını geriye atıp sızlanmıştı doluluk hissinden dolayı.

"Tae~"

Taehyung ise onu sıkıca saran içine deli oluyordu. Geniş boynunu ve bedenini hipnoz olmuşçasına izlerken o da inledi ihtiyaçla.

"Ahh... Jeon..."

Jeongguk birkaç saniye alışmayı bekledikten sonra yavaş yavaş hareket etmeye başladı üzerinde. Taehyung onun üstte olmasını çok sevmiyordu yorulduğu için. Onu bir süre kendi haline bırakıp yorulduğunu anlayınca ayaklarını yatağa koyup Jeongguk'u dizleriyle kendine çekti. Jeongguk ellerini yatağın başlığına koydu destek almak için. Taehyung kendisi hareket etmeye başladı içinde.

Normal bir hızda hareket ederken Jeongguk'un üzerindekileri çıkarttı. Ellerini süt beyazı gövdesinde gezdirdikten sonra başını kaldırıp öpücükler kondurmaya başladı gövdesine. Jeongguk ise içli içli inliyordu gözleri kapalı halde. Yüzünü saçlarının arasına gömdü ve kokladı doymadığı kokusunu. Adını inliyordu kısılan sesiyle.

Taehyung ellerini Jeongguk'un kalçalarına indirdi ve hırsla sıkıştırırken daha çok hızlandı. Gövdesi terlemişti. "Aşkım..." dedi tuttuğu nefesini verirken. "... geleceğim."

Jeongguk ise aynı anda gelmek için kendini zorlarken bu cümleyi duyduğunda sevgilisinin boynuna yöneldi ve öpüp ısırdı. Sonra ikisinin de sesleri ve nefes alış verişleri yükselmeye başladı. Bir süre sonra tam olarak aynı anda boşalmışlardı. Oldukları gibi kalıp anın tadını çıkarttılar. Sonra Taehyung gülümsedi ve Jeongguk'un yüzüne baktı.

"Eğer hamile kalabiliyor olsaydın Jeon... muhtemelen elli tane falan çocuğumuz olurdu."

"Bence de... on yıla sığdırırdık."

Jeongguk üzerinden kalkınca Taehyung da kalktı ve sevgilisini kucağına alıp banyoya götürdü. Birlikte sıcak suyu açıp altına girdiler.

"Bu işi bırakır mıyız bir gün?" diye sordu Jeongguk kendisinin saçlarını şampuanlayan sevgilisine bakarken.

Scammers - TaeKook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin