Hepimiz salonda oturmuş ne yapıcağımızı konuşuyorduk.
YM: Sürekli sizinle kalamayız millet. Kendimize ev bulmamız lazım ama daha önce gidip konservatuara kayıt işlemlerimizi tamamlamamız gerek.
MC: Evet, aynen. Ve işte bulmamız gerek. Para kazanmalıyız.
J-Hope: Aa ben geçen gün pastanenin önünden geçerken gördüm bayan kasiyer arıyolarmış. İşe alırlar mı beni ?
Jimin: Salak salak konuşma be.
J-Hope:.Ne yani sence benden güzel kasiyer olmaz mı???
Bts ve biz: pfffkkkkjj XD
Rap M.: Hey dün menajer bahsetmişti bizim şirketin seçmeleri olucakmış yakında ona katılmaya ne dersiniz.
Mi Cha 'yla bakışmaya başladık. Evet biz bakışlarımızla konuşabiliyoruz.
YM ve MC: Çok isteriz.
Rap M.: Tamam o zaman ben arayıp adınızı yazdırıyım şimdiden.
Telefonla konuşmak için odadan ayrıldı.
MC: Pekala bizde gidip kaydımızı tamamlayalım.
V: Ben ve Suga sizi oraya götürürüz. Di mi?
Dirseğiyle Suga'yı dürterek kendine getirdi.
Suga: Ha? Evet. Biz yaparız.~iyi de biz ne yapıcaz~
V:~kızların kayıdını yapmak için konservatuara götürücez~
Suga: ~haa, ok~
Rap Monster tekrar odaya girdi.
Rap M.: Sizin iş tamam kızlar. Ama seçmeleri kazanmak sizin elinizde. Kolay gelsin.
Jimin ve Jin: Yaparsınız siz Fighting!
Jungkook Mi Cha dönüp,
"Noona, sen güzelsin yaparsın." dedi.
YM: Ya o güzelse ben neyim.
Jungkook: Şapşalsın.
YM: Hey ben senden bir yaş büyüğüm. Ne biçim konuşuyosun benimle.
Jungkook: Sana ne. Ben Mi Cha Noona'yı beğeniyorum.
MC: pfffssssskkjj XD
YM: Aman be size kalmadım.
Suga: Hey o da senin noonan sayılır. Düzgün konuş. Ben seni tutuyorum Young Mi. Fighting!
V: Tamam hadi geç olmadan çıkalım.
Tae sanki bişey gizliyomuş gibiydi. Yani bana öyle geldi. Yüzü mü kızardı onun??? Yok canım. (Pic smile) Mi Cha'yı mı kesiyo o yoksa... Neyse. :)
Kampüse vardığımızda dekanın odasını bulmak için danışmadaki bayana sorduk.
YM: Pardon? Biz kayıt için gelmiştik.
Danışma: Tabii. Dekanın odası üst katta soldan 3. kapı.
YM: Teşekkürler.
Dekanın kapısını çaldım.
Dekan: Girin.
YM: Suga, Tae siz burda bekleyin.
Mi Cha ve ben içeri girdik.
Dekan: Siz yeni öğrenciler olmalısınız. Geçin oturun.
Dekanın karşısındaki koltuğa oturduk. Mi Cha belgelerimizi dekana uzattı. Dekan belgelerimizi inceledikten sonra bize birkaç soru sordu ardından,
"Buna rağmen mülakata alınmanız gerek. Biliyorsunuz ki bu okul yetenek okulu. Belgelerinizde ses ve dans yeteneğinizin olduğu yazıyor. Dansınızı beraber yapabilirsiniz. Sesinizi tek tek dinlicez. Siz giriş kattaki dans salonuna geçin bende jurideki öğretmenlerinizi çağırıcam.
MC: Pekala.
Dekanın odasından çıkıp dans salonunun önünde beklemeye başladık. Bir süre sonra jüri içeri girdi ve yerlerine oturdular. Bize adlarımızı sordular ve ardından dansa başlamamızı söylediler.
(Videoyu izleyin. Ari - Young Mi, MiU - Mi Cha)
İkimizin dansı bittikten sonra jüri bazı notlar aldılar. Daha sonra önce ben f(x)-Beautiful Stranger ı söyledim, Mi Cha da f(x)-Paper Heart şarkısını söyledi. Suga ve Tae nerde derseniz onlar bizi dışarıda beklediler içeri almıyolar kimseyi.
Biz de şarkılarımızı söyledikten sonra salondan çıktık.
Bir süre sonra dekan yanımıza gelip sonucu açıkladı.
Dekan: Bravo kızlar gerçekten çok iyidiniz. Bizim okulun en zor beğenen jürisini bile şaşırttınız. Danstaki kordinasyonunuz çok iyi, sesinizde güzel. Tebrikler, okulumuza hoşgeldiniz.
MC: Çok teşekkür ederiz. Hoşçakalın.
Dışarı Suga ve Tae'nin yanına koşup müjdeyi verdik. Sevincimizden dördümüz elele tutuşup zıplayarak çocuklar gibi dönmeye başladık. Tabi bir süre sonra başımız dönmeye başladı ve durduk.
Eve döndüğümüzde diğerleri bizi ellerine pastayla kapıda bekliyordu. Onlara da müjdeyi verdik. Hep beraber müzik açıp evde kutlama yaptık.