Mi Cha'nın anlatımı
Her sabah olan rutin şeyleri yaptım. Ama bu sefer bavulumdan çıkarmayı unuttuğum Beats marka hoperlörümü mutfağa koyup BTS-Fun Boys şarkısını açarak yemek yaptım. Tam şarkıyı başlattığımda J-Hope ve Tae içeri girip şarkıyı söylerken bi yandanda kudurdular. XD Gülmekten az daha yakıcaktım yemekleri. Yemek yapmayı bitirene kadar devam ettiler. Tabi benim zorumlada bikaç tabak çatalı masaya taşıtabildimde.
Herkes uyanıp mesaya geldiklerinde Rap Mon. menajerin aradığını ve bizi tanıtım çekimleri için şirkete çağırdıklarını söyledi.Telefon numaramızı vermeyi unutmuştuk.
Yemekten sonra şirkete geçtik. Bizden önce bütün seçilenler gelmişlerdi. Bir görevli gelip bize olanları açıkladı.
Görevli: Evet, sonunda hepinizi toplayabildik.
Bizi göstererek " Hey siz ikiniz. Sizin telefon numaralarınız yok elimde. Gelin ve şuraya yazın." dedi ve bize kağıdı uzattı. İmzaladıktan sonra yerimize geçtik. BTS prova için dans salonundaydılar. Görevli bugün neden burda olduğumuzu falan açıkladı.
Görevli: Normalde pek işaret sıfatı (sen, o, şurdaki, ordaki, vs.) kullanmam. Yeni olduğunuz için adınızı ezberleyene kadar beni idare edin arkadaşlar anlaştık mı?
Hepimiz: Evet!
Görevli: Bugün sizi buraya çağırmamızın sebebi tanıtım çekimleri yapıcaz sizinle. Sizi tanıtıcaz. Fotoğraf çekimleri olucak. Dergiye çıkıcaksınız. Aranızdan en uyumlu ikiliyi dergi kapağına koymayı düşünüyoruz. Video çekimleride olucak. Sizi her halinizle çekmeyi planlıyoruz. Mutluyken, Üzgünken, kızgınken, Umutsuzken... vesaire. Bugün sizin dönüm noktanız. Tabiki seçmelerden sonraki. Evet millet canlanın ve beni takip edin.
Bizi ilk fotoğraf çekimine aldılar. Tek tek, ikili, kızlı erkekli, topluca fotoğraf çektiler. Daha sonra video çekimi yaptılar. Kendimizi tanıttık. Her moodumuzda videoya çektiler bizi. Young Mi fena değildi ama ben gerçekten kızmadığım sürece kızgın numarası yapınca sürekli havlayan bi köpek yavrusuna benziyodum.Gerçekten kızdığımda ne mi oluyo? Hmm.. Sanırım yanardağ patlaması gibi bişey oluyor. Yinede dışarıdan kuduruk bi köpek yavrusuna benziyorum. Yani birisinin üstüne atlayıp ısırmaya çalışınca. ⊙﹏⊙ Ağzım iyi laf yapar ama doğaçlama yapıyorum genelde. Durduk yere laf yapmam istendiğinde boş teneke gibi oluyorum.•﹏• Her neyse video çekimini de tamamladıktan sonra bizi oyalanmamız için dans stüdyolarından birine aldılar. Bence sadece oyalanmamız için deildi bu bizi değerlendirmek içindi. Yani olabilirdi. Şüpheci biri sayılmam ama böyle şeyler üzerinde düşünürüm elimde olmadan.
Bi süre sonra sıkıntıdan 4minute - Crazy şarkısını açıp Yummy'le karşılıklı dans etmeye başladık daha sonra bi iki kız daha katıldı bize ardından arkamızda erkeklerde bize uyum sağladılar. Resmen klip videosundakilerin aynını yaptık. Şarkı bittikten sonra içeriye alkışlayarak birkaç kişi girdi. Bizi buraya koyan görevli Yummy ve bana " Tebrikler kızlar, uyumunuz mükemmel ve çevrenizi ektileme gücünüzde üst düzey. Etrafa enerji yayıyosunuz. Ve bu arada dergi kapağınada ikiniz çıkıyosunuz." ardından diğer arkadaşlara dönüp " Moraliniz bozulmasın millet siz bi grupsunuz. Grupça sevinmeli, grupça ağlamalısınız. Birbirinizi destekleyin."dedi ve bize serbest olduğumuzu söyleyip çıktı. Yeni arkadaşlarımız bizi tebrik edip birer birer salondan çıktılar. Bizde çantalarımızı topladık, BTS'i merak edip -gerçi ben daha çok Tae ve Kookie'yi merak etmiştim- onların olduğu dans salonuna geçtik. Salonun kapısını açtıktan sonra ağzım bi karış açık şekilde koşarak Tae'nin üstüne atladım. Koala gibi yapıştım bi süre, gözlerim kapalıydı ama Tae'nin hoş kıkırdamasını ve diğerlerinin gülüşmelerini duydum. Daha sonra üstünden inip ne yaptığını, nasıl olduğunu falan sordum. Birazdan işlerinin biticeğini ve bizimle birlikte yemeğe çıkmayı planladıklarını söyledi. Bu duyduğum en güzel şeylerden biriydi. Hergün 9 kişilik yemek hazırlamak kadar zor bişey yok denebilicek kadar azdı sanırım benim için. Neyseki temizliği Yummy yapıyodu. Şanslı kız, keşke benimde lakabım olsaydı. Olsaydı şöyle bişey olurdu sanırım Rabid Dog (Kuduz Köpek) veya 10 parmağında 500 marifet Mi Cha ya da Apaçi Mi Cha . ≧﹏≦ Hepsi birbirinden felaket.
İşleri bittikten sonra BTS'in minibüsüyle çok hoş bi restorana geldik. Arabayı menajer kullanmıştı. O ve Rap Mon. ısmarladı yemeği bize. Ahh felaket aç olduğum için 3 porsiyon yedim. Young Mi de açtı herhalde ki o da 2 porsiyon söyledi. Diğerleride 2şer porsiyon yediler tabi Jin ve Kookie hariç onlar 3er porsiyon yediler benim gibi. Sayelerinde garip görünmemiş oldum. Yemeklerimiz bittikten sonra biraz sohbet ettik.
Eve döndüğümüzde herkes mayıştı. Koltuklara yayıldık. Ortamı garip bi sessizlik aldı. Bundan rahatsız oldum.
MC: Ayy çok garip oldu bu sessizlik.İyi o zaman herkes yatağa hadi !
Tavuk kışkışlar gibi herkesi mayıştığı yerden kaldırıp popişlerine vurarak odalarına yolladım. Ah evet herkesi Yummy'i bile. Sarhoş gibi girmişti eve ve Suga'nın üstüne yayılmıştı. Artı şeklinde bayılmışlardı ikiside tabi üstteki Yummy'di. Suga'nın tam karnının üstüne yatmıştı, çocuğun dili dışarı çıktıydı. Zor kaldırdım üstünden.
Herkesin normal biçimde -pek normal olmasada-kendi yerlerine yattıklarından emin olduktan sonra bende yattım.