Mi Cha'nın anlatımı
Her sabah olduğu gibi kahvaltıyı hazırladım. Young Mi ile beraber diğerlerinin leziz yemeklerimin kokusuna uyanmaları için odalarının kapılarını açıp saymaya başladık.
MC ve YM: 5,4,3,2,1...
Jungkook: Noona... Bu koku :P Joh güsel...
MC: Benim Kookim uyanmış mı?
Uykulu sesiyle bişeyler geveleyip masya oturdu.
Jin: Yemeeeekkk....
J-Hope: Leziiizz...
Uyurgezerler gibi bir bir odalarından çıkıp masaya oturdular.
Yemeğin ortasında Jungkook Young Mi'ye bakıp "obur" diye fısıldadı. Yanımda oturduğu için duymuştum. Kıkırdadım. Ama sanırım Young mi de duydu ki " Ne dedin sen bücür" diye karşılık verdi ve masanın altından Jungkook'a tekme attı. Jungkook "Aaah!" diyip bacağını ovuşurmaya başladı.(*>.
MC: Oy kıyamam noonan burda öpüyim mi geçsin.
Jungkook ağızı dolu yanğını uzattı bende küçük bi öpücük verdim.
Jungkook: Şömdö göçtö.(*^﹏^*)
Herkes yemeğini bitirdikten sonra diğerleri salondayken Young Mi ile birlikte masayı toplayıp bizde salona geçtik.
Herkes elindeki fotoğraf albümüne bakıp gülüşüyorlardı. Bizde yanlarına oturup fotoğraflara bakmaya başladık. Hepsi bebekken çok tatlılarmış. Fotoğraflara bakarken J-Hope küçüklük anısını anlatıp o zamanki halini taklit etti. Hepimiz kahkahaya boğulduk.
Bir süre sonra Jimin Jin'e ilginçli bi soru sordu.
Jimin: İlk hoşlandığın kız kimdi ? Bi ara bana bahsetmiştin ya, o.
Jin: Hıııı.. O mu? O şey ya ilkokuldaydı. Sınıfın en güzel kızıydı. Bende ona annemin öğlen yemem için yaptığı çilekli pudingi vermiştim. Sonra o bana şaşkınca bakınca yanağından öpüp koşarak sınıftan çıkmıştım. Utancımdan zil çalana kadar tuvalete saklanmıştım.
Rap M.: Bende orta okuldayken bi kızın yanlışlıkla bağcığına basmıştım takılıp düşmüş eteği açılmıştı. Çığlık atıp bütün okulda beni kovalamıştı. Özür dilememe rağmen sonunda yinede tekmeyi yemiştim. Bayağı sert vurmuştu ama.
Biraz daha konuştuktan sonra sinemaya gitmeye karar verdik.
Alışveriş merkezine girdik sinema salonu 3. kattaydı. Mağazaların önünden geçerek ilerliyorduk. Gerçekten çok fazla mağaza vardı burada.
O da kim? Ah, hayır. Lütfen fark etmemiş olsun.
Young Mi'nin anlatımı
Buradaki mağazalar çok güzel. Dur bi saniye bu o mu? Onun burada hemde bi kadın mağazasının önünde elinde poşetlerle ne işi var? Onu en son gördüğümde beni, kendi ünlü olma hayaliyle terk etmişti.
2 Sene Önce Yazın Öğleden Sonra
Sang Kyu: Sana bişey söylemek için buraya çağırdım.
Young Mi: Ne söyleyebilirsin ki aşkım?
Sang Kyu: Bana aşkım deme.
Young Mi: Neden?
Sang Kyu: Sen salak mısın!?! Sence neden olabilir? Seni terk ediyorum! Az önce ajanstan telefon aldım beni Seoul'a seçmelere çağırdılar. Ünlü olmaya gidiyorum. Beni bi daha arama ve benden uzak dur!
Şimdi
O lanet herifi öldürücem!
Hızlıca onun yanına gittim.
YM: Burda ne arıyosun.
SK:Sen...
YM:Evet ben.(ŞLAK!!)
SK:( ̄ε(# ̄)︴
YM: Buraya ünlü olucam diye geldin ama hiçbir halt becerdiğin yok.
Kızın teki mağazadan çıktı ve salağın(Sang Kyu) yanına geldi.
Kızın teki: Sevgilim bu kim?
YM: Hah! Hiç bişey beceremediğin gibi bi de üstüne sevgili yapmışsın.
Sevgili yapmış ya! Attığım tokat yetmedi bi tanede tekme attım.
SK: Ahhhh!
Kızın teki: Noluyo ya!?!
YM: Sen karışma sürtük! Görüceksin. Senin yapamadığını ben yapıcam. Çok başarılı olucam ve senden intikamımı bu şekilde alıcam. Çok pişman olucaksın.
Bu sözlerimden sonra hızlı adımlarla yürüyüp ordan uzaklaştım. Sinemanın gişesinde diğerlerini beklemeye başladım.
Mi Cha'nın anlatımı
Aslında onun yanına giderken Young Mi 'yi durdurucaktım içinden söylediğini düşündüğü " O lanet herifi öldürücem!" lafının ardından ama kendini iyi tuttu. Çok iyi karşılık verdi. Hak etmişti o salak.
Onun yüzünden 1 hafta boyunca kendinde abuk subuk kusurlar bulup kendini suçlamıştı. Bütün gün televizyon karşısında drama dizileri seyredip salya sümük dondurma yemişti. Zor kurtarmıştım onu bu halinden.
Her neyse, sinema gişesine gelene kadar milletede olayı anlattım.Anlattıklarımdan sonra Jungkook'un yüzü düşünceli bi hal aldı ve Young Mi'nin yanına gitti. Arkası dönük olan Young Mi'nin omuzuna dokundu. Young Mi arkasını döndü. Gözleri yaşarmıştı.
YM: Ah. Seninle tartışamam şu an.
Jungkook: Tartışmaya gelmedim. Sana olanı duydum. Bütün olana rağmen tavrını çok iyi ortaya koydun. En iyi intikam başarılı olarak alınır noona.(*¯︶¯*)
YM: Sen bana noona mı dedin? İşte gözlerim asıl buna yaşarır. (╥_╥)
Jungkook:.Abartma hala 2. noonasın. Belki sonuncu. Yani gelecekte başka noonam olursa diye.