Kaybolan Paralar = Kaybolan Hayaller

334 30 2
                                    

MC(Mi Cha): Hadi Young Mi! Acele et. Otobüsü kaçıracağız.
YM(Young Mi): Tamam, tamam geldim.
Hele şükür evden çıkabilmiştik.Otobüse binip doğru Seul'a varıcaktık. Young Mi de benim kadar heycanlıydı sonunda hayallermizi gerçekleştirebilicektik. Seul'un en iyi konservatuarına girebilmek için tam bir sene boyunca yer açılmasını beklemiş ve liseden beri para biriktirmiştik.
Terminale geldiğimizde bir iki dakika geç kalmıştık ama neyseki bizi otobüse aldılar. Hemen bavullarımızı ve sırt çantalarımızı görevliye verip koltuklarımıza geçtik.
Otobüs hareket ettikten yarım saat sonra ikimiz de uyuya kalmışız herhalde ki uyandığımızda Seul'a varmıştık.
Otobüsten inip çantalarımızı aldık ve konservatuarın kampüsüne gitmek için taksiye bindik.
MC: Taksiye binelim önce kampüsü gezelim istersen.
YM: Olur...
Kampüse geldiğimizde çok önemli birşeyi fark ettik...
MC: Paralar nerde???
YM: Çantada deil mi?
MC: Çantada olsa sana sorar mıydım? Sana yatağın üstündeki paraları çantama koymanı söylemiştim hatırlarsan, o sırada rimelini sürüyodun tabiki.
YM: Ah! Doğru ya ben onları koymadım.
MC: Bravo! Peki şimdi ne yapıcaz?
YM: Bir saniye biraz düşünmeme izin ver. Şurada park var oturup düşünürüz bişeyler.
Benim akıllı arkadaşım ben lavabodayken paraları çantaya koymamış. (Milletçe alkışlıyoruz.)
Parktaki banklardan birine oturup düşünmeye başladık.
YM: Hey baksana bugün parkta çok insan var belki sen şarkı söyleyip ben dans edersem biraz para kazanabiliriz ha ne dersin?
MC: Vaay senden böyle güzel bi fikir beklemezdim. Seul'un havası yaradı sana.
YM: Yaa ne demezsin.:)
MC: Pekala hadi başlayalım o zaman.
(Şarkıyı dinleyin)
Şapkamı yere koydum ve söylemeye başladım. Young Mi de dans etmeye başladı.
Söylemeye başlar başlamaz şapka parayla dolmaya başladı.
Bu sırada parkın yakınlarında;
Suga: Markete bile bizi gönderiyolar. Bu havada Markete mi gidilir. Markete gitmek için parkın bir ucundan diğer ucuna yürümemiz gerekiyor. Ve bu çoook yorucu.
V: Suga ayda yılda bir markete gidiyosun bari bunu yorucu bulma. Dışarı çıktığın mı var ki, market alışverişini ben ve Jin yapıyoruz hep bikereliğine senin gelmeni istedim mızmızlanmayı kes.
Suga: İyi de...
V: Hey, şu kızlara bak daha önce buralarda görmemiştim gelsene izleyelim bi.
MC ve YM: Teşekkür ederiz, çok teşekkürler bizi izlediğiniz için.
MC: Bugün bizi idare edicek kadar para topladı ha ne dersin?
YM: En azından düzgün bi hotelde kalabiliriz bu gece.
Young Mi'nin anlatımı
Dans etmek insanı susatıyo. Arkamdaki çantamdan suyumu çıkardım tam içiceğim sırada biri omzuma dokundu.
Suga: Hey çok iyi dans ediyosun.
Arkamı döndüm ve onu gördüm.
YM: T-t-teşekür ederim.
Suga:-Woah! Cidden yakından daha güzelmiş.- Iıı aaa ııı şey önemli deil.
Offf hava ısınmaya mı başladı yoksa bana mı öyle geliyo. Bence fazla dans ettim.
Mi Cha'nin anlatımı
Tam paraları saymayı bitirmiştim ki biri adımı sordu. Kafamı kaldırıp,
MC: Mi Cha. Niye sorduğnnn....
V:(güldü) Çok şirinmiş ismin. Beni tanıyosun herhalde...
Joh dadlu gülüyiii
Noluyo ya bana.
Elini gözümün önünde sallar.
MC: Ah pardon dalmışım.
V:Sorun deil.
Suga: Ee kızlar burda yenisiniz bakıyorumda. Nerde kalıyosunuz peki?
MC: Benim güzel arkadaşım biriktirdiğimiz parayı Busan'da bırakmasaydı şuan arkamızdaki kampüste kalıyo olucaktık. Şimdilik parktaki banktan girls oluyoruz.
Bu söylediğimle birlikte hepimiz kıkırdamaya başladık. Söylediğim gerçekten komik geldi banada.
YM: Neyse ya. Hem niye öyle diyosun bu günlük hotel de kalabiliriz. Ki herhalde sadece bugün.
Suga: Bizim evde kalsanıza.
V: Aa evet hem bizim pasaklı eve de kız eli deymiş olur.
MC ve YM: Olur. Sanırım. Yani evet. Belki. Neden olmasın.
V: Peki o zaman eve gidelim alışverişe sonra çıkarız. Hadi Suga bavullardan birini sen al birini de ben alıyım. Taşımanıza yardım edelim.

A.R.M.Y GIRLS (about BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin