3

22 2 8
                                    


  Ailesini ve sevdiği herkesin teker teker yok olduğunu gören ve hayattan ne yaparsa yapsın zevk almayan genç Han Jisung'a birden nefes alabilmenin, bir sonraki güne uyanabilmenin mutluluğu gelmişti. Ve gerçekten çok kısa bir süre içerisinde olmuştu bu. 

Sabırsızdı. İyi bir şey olduğunu söyleyemeyiz ama kendi kendisinin farkına varması gerekiyordu. Tabi ki de beraber düşüp kalktıkları, bütün çocukluğunu beraber geçirdiği kuzenine yaşadığı ve hissettiği derin duygu değişimlerini anlatması gerekiyordu. Gece heyecandan uyuyamamıştı. 

Adamın yanında bir cesaret geliyordu. Aslında fazla şey yaşamamışlardı ama hayalleri ona uyuma ihtiyacını unutturmuştu. 

İlaç mıydı yoksa zehir miydi Jisung'un bilinçaltını uyuşturan? Adam ona iyi mi kötü mü gelecekti?

  Jisung körpe odasındaki uzun süredir güzelce paklanıp temizlenmemiş yatağının başucundan telefonunu aldı. Dün bütün gece bekleyebilmişti, hiçbir şeyden bahsetmemişti Felix'e. Huyunu biliyor, daha fazla duramazdı. Felix'i aramayı aklından geçirmedi değildi, onun aşırı tepkilerini duymak istemediği için sadece mesaj atmaya karar verdi.

Jisung:

Felix

  Mesajı o görmeden silmek istedi, elleri ve yüreği izin vermedi. Beyninin utanan yanı söylememesi için mücadele veriyordu fakat cesur ve kararlı yanı uzun zaman sonra ilk defa ağır basıp o saçma, fobik düşüncelerin olduğu kısmı aklının ücra bir köşesine doğru elinin tersiyle itmişti. Kendi çift kişiliğiyle boğuşurken Felix mesajı gördü.

Felix: 

Günaydınnnn Jisung. Bir sorun mu var? Bu saatte uyanmazsın normalde.

Jisung:

Uyuduğumu kim söyledi

?

Felix:

Hasta mısın Jisung

 iyi değilsin bence

Jisung:

İyi miyim değil miyim bilmiyorum...

Felix:

Gevelemeye devam edeceksen gidiyorum ben

 daha Hyunjinciğimle sek- ay Browni yapacağız.

Jisung:

Felix...

Felix:

YA SÖYLESENE BU KADAR NAZLANACAK NE VAR

Jisung:

AŞIK OLDUM AMK 

Felix:

NE 

OLDUN 

NE

?

?

Jisung:

SÖYLEDİM İŞTE MUTLU MUSUN

Felix:

ICE PRINCE | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin