4

20 2 6
                                    

  O sırada sel gibi gözyaşı akıtan Jisung ve onu zorbalayan Hyunjin, aynı anda Felix'e döndüler. Jisung gürültülü bir şekilde burnunu tekrar çekti. Felix'in parlak fikrini gerçekten merak etmişlerdi.

 İkisi de öylece durmuş gözleriyle Felix'e planını anlatması için yalvarıyorlardı; Jisung belki gerçekten işe yarar bir yoldur diye, Hyunjin ise her zamanki gibi dalga geçebilirim diye. Felix önce Hyunjin'e sonra da yerde oturmuş ciğerini parçalayan kuzenine baktı.

Felix: Acaba diyorum...

Jisung: Bugün söyleyeceksin umarım.

Felix: Acaba diyorum ki... RİTÜEL Mİ YAPSAK.

Jisung: Ney yapsak ney?

Hyunjin: Sevgilim kaç kere dedim sana bak, artık inanma şöyle şeylere. Ritüel gerçek bile değil.

Felix: BEN DE SANA KAÇ KERE DEDİM İNAMIYORSAN BENİM DE İNANCIMI KIRMAYA ÇALIŞMA. NE DEMEK GERÇEK DEĞİL YA

Jisung: Aslında denenir gibi.

Hyunjin: Lan bari sen yapma amk.

Jisung: Boş boş oturup ağlamaktan ve medet ummaktan iyidir herhalde.

Felix: EVET YA BENCE DE

Jisung: Denersek bir şey kaybetmeyiz.

Hyunjin: Ne bok yerseniz yiyin de bensiz yiyin mümkünse.

Felix: O zaman ritüel üçgeni oluşturamayız Hyunjinciğim.

Hyunjin: Ya saçmalama gerçek bile değil diyorum. Beni çocuk çocuk şeylere dahil etmeyin.

  Felix sinirli bir şekilde kafasını Hyunjin'e çevirdi. Kararı kesin ve netti. Ciddi ve ürkütücü bir sesle boğazının derinliklerinden konuştu.

Felix: Hyunjin, katılmayacağım de ne demek. Eğer katılmazsan bir daha senle BROWNİ YAPMAM.

Hyunjin: S-sevgilim, öyle demek istemedim ya şakaydı şaka canım aşkım bebeğim. Tamam ya yaparız sen yeter ki iste.

  Felix o neşeli haline geri döndü. Jisung da işe yarayacağından kesin eminmiş gibi hemen Felix'in gazına geldi. İşin içinde Minho olduğundan Felix'in fikrine hemen yükseldi.

 Eğer kendine aşık ederse Minho ile çok güzel vakitler geçireceğini düşündü. Gerçi, Jisung'u ilk başta umutlandıran da kendi hayalleri değil miydi zaten? 

Neyse, şu Felix'in sabahtan beri bahsettiği zımbırtıyı da deneyecekti. Ama ritüel yapması için ihtiyacı olan bir şeyler olduğunu bilmiyordu.

Felix: Çocuklar şey... Önümüzde minnacık sorun var

Jisung: Ne istersen yaparım yeter ki Minho'm beni sevsin.

Felix: Bize Minho'nun saçı ve Minho'nun kullandığı ya da kullanmakta olduğu herhangi bir şey gerekli.

Jisung: Kullandığı cisim olarak çok su içiyor ya şişe alabiliriz.

Hyunjin: İyi de saçı nerden bulacaksınız?

Felix: Aslında bunun için de fikrim var da sıcak bakıp bakmayacağınızdan emin olamadım.

Hyunjin: Söyle askimsevgilim neymis planın.

Felix: Şöyle şimdi ben kavga çıkartırım. İyi de rol yapıyorum biliyorsunuz zaten. Kavga ederken saçını tutar çekerim. İllaki bir tel de olsa dökülür. Saçı alırız. Jisung da bizi ayırmaya çalışırken Hyunjin'de şişeyi alır. Bence iyi plan sorusu olan yoktur ama sorayım, var mı?

ICE PRINCE | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin