Kusursuzuz

2 2 0
                                    

Kusurlarımız var, hepimizin kusurları var.

Gerek davranış, gerekse dış görünüşümüzde ama ben bunlara kusur demeyi uygun bulmuyorum. Herkes mükemmellik abidesi olsaydı insanların birbirinden ne farkı olurdu?

Güzel bakabilmenin ne anlamı olurdu ki, birinin sizi kusurlarınızla sevmesi ya da birinin kusurlarınızı sizin birer özelliğiniz olarak görmesinin ne anlamı kalırdı?

Kusurlarınızı kabullenecek birini değil, kusurlarınızı kusur olarak görmeyecek birilerini bulmalısınız.

En ufak davranışınızda sizi yargılayan değil de neyi neden yaptığınızı anlayan, saçma davranışlarınıza katlanmak yerine bunları seven size katılıp birlikte saçmaladığınız durduk yere kahkaha atarken sizinle birlikte gülebilecek insanları alın hayatınıza.

Sürekli sizi sorgulayıp açıklama yapmanızı gerektiren insanlar sizi yoracaklardır. Yolun sonunu göremeden sizi bırakacak veya bırakmak zorunda kalacaksınızdır.

Sizi anlamayan insanlar size zarar verirler, herkes birbirini anlayamaz tüm ruhlar aynı değildir herkesin farklı özellikleri vardır bazılarıyla eğlenebilirsiniz sadece, bazılarıyla da sadece dertleşebilirsiniz ama her ikisini de yaptığınız ayrıca sizi sorgulamadan anlayan insanlar çok nadirdir, karşınıza çıkmaları mucizedir belki de, onları bulduğunuzda kaybetmemelisiniz. Dediğim gibi çok nadirlerdir.

İnsanlar kusurlu değildir, bakışlar kusurludur aslında, yani herkese de güzel bakamazsınız ama bir insanın yüzüne baktığınızda dikkatinizi çeken ilk kusurları oluyorsa güzel bakamıyorsunuz demektir. İlk dikkatimizi güzelliği çeker ve güzelliği gördükten sonra kusurlarını göremeyiz.

Güzellik nedir ki zaten? Gelip geçicidir güzellik.

Ruhu parlayan insanlar güzel bakarlar çünkü parlak ruhları hissederler. Yani sadece iyi insanlara güzel bakılabilir demiyorum.

Gözler karşı taraf ne kadar kötü davranırsa davransın içinde ki iyiliği görür. Bedenimizde iyileşemeyecek yaralarımız veya sakatlıklarımız olabilir ama her ruh iyileştirilebilir. Her ruhun içinde iyilik vardır. İnsan asla tamamen kötü olamaz.

Her insanın içinde iyilik vardır ancak insanların sergilediği bir takım davranışlardan sonra herkes iyiliği göremez bazı insanların ruhlarının parlaklığı o kadar azalır ki görülemez olur, karanlığın içinde kaybolmaya mahkum bırakılır. 

Bugün de Günlerden İyiyizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin