Per.Bochaterki(Na przyszłość ona ma na imię Agnes)
Ah...Jak zwykle siedzę w mojim zamku z nudnymi rodzicami...No nie takimi nudnymi..Moja mama to królowa nieba, ma ona niezwykłe moce i jest aniołem. Mój tata za to jest diabłem także ma niezwykłe moce , ale więcej
Siedziałam w swojim pokoju asz nagle usłyszałam donośny krzyk
-AGNES ZEJDŹ SZYBKO!!!
To był mój ojciec eh czego on znowu ode mnie chce😒.
Wyszłam z mojego pokoju i weszłam do ogromnej hali czyli salonu. Była tam moja matka , ojciec...i ktoś jeszcze...NIE NIE MOŻLIWE!!!!-Córko...poznaj swojego kandydata na męża. Węźmiecie z sobą ślub!(Od autorki-nie ważne że go nie znasz :) MUSISZ GO OŻENIĆ)
-Witaj księżniczko~- powiedział ten dziwny facet. Co to niby za tekst?-NIE BĘDĘ SIĘ ŻENIĆ Z JAKIMŚ OBCYM TYPEM!!! I WOGLE SIĘ NIE BĘDĘ Z NIKIM ŻENIĆ!!!- krzyknęłam na cały zamek. Ojciec się mocno wkurzył a książe no wsumie też się wkurzył. Mnie tak łatwo nie da się zdobyć...
-Przepraszam cię księciu Szymonie... Ponegocjuniemy (Nie umiem tego pisać😭🤌) później...-
Ten typ wyszedł z zamku z wkużoną miną, sorry skarbie ale jak już mówiłam mnie łatwo nie da się zdobyć😘😌😉
-Podejdź...- powiedział mój tata gniewnym głosem . Oho będzie zadyma.
-CO TY ROBISZ!? MÓWIŁEM CI ŻE MUSISZ SIĘ OŻENIĆ , JESTEŚ KSIĘŻNICZKĄ I ZASTĘPCZYNI TRONU . BĘDZIESZ MIAŁA NA KARKU DWA KRÓLESTWA SAMA NIE ZDOŁASZ NIMI SIĘ OPIEKOWAĆ!!!- wydarł się ojciec
-JAK JA NIE CHCE BYĆ TĄ KSIĘŻNICZKĄ!!!-
-MARSZ DO SWOJEGO POKOJU-(Jeśli w życiu poczujesz się bezużytecznie , pomyśl o matce Agnes która nic wogle nie robiła i nic nie powiedziała😉😌)
I to było ostatnie słowo jakie usłyszałam od ojca. Pobiegłam do swojego pokoju z grymasem. Jak niby mam się w kimś zakochać jak rodzice mi nie pozwalają na wyjście z zamku?AH MAM DOŚĆ MIESZKANIA TUTAJ!~Godzinę później~
Bawiłam się z mojim króliczkiem ponieważ mam okropną obsesję na temacie króliczków są one takie słodkieee!
Nagle wszedł do mojego pokoju , komnaty kto tam chce, i zaczął coś do mnie mówić mój tata.
-Jutro będziesz miała ślub z księciem Szymonem z którym się dzsiaj spotkałaś i nie ma żadnego ale...!-
...CO NO CHYBA SOBIE ZE MNIE ŻARTUJECIE!? NIE MA OBCJI!
MAM DOSYĆ TEGO PRZEKLĘTEGO MIEJSCA!!! hm...ale mam już plan...>:)
CZYTASZ
|~Jak zastępczyni tronu zakochała się w zwykłym człowieku~| ZAWIESZONAA
Научная фантастика❗Ogólnie to jest moja pierwsza książka więc nie miejcie do mnie problemu. A I WARNING JEST TO O LEZBACH WIĘC JEŚLI JESTEŚ HOMOFOBEM TAM SĄ DZRZWI------>🚪❗ Książka jest o pewniej księżniczce która miała panować nad dwoma krainami czyli niebem i piek...