Bölüm: 8

879 47 17
                                    

YN' den

Sabah uyandığımda yatağımda yatıyordum ama ben dün gece terasa çıkmıştım. Odama nasıl gelmiş olabilirdim ki? Aşağı indiğimde üyeler daha uyanmamıştı. Bende kahvaltı hazırlamaya başlamıştım. Bir yandan da şarkı söylüyordum. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra üyeleri uyndırdım. Kahvaltı edip şirkete doğru yol aldık. Prova odamıza gidip prova yapmaya başladık. 30 dk sonra dinlenirken abimden bir mesaj geldi.

🐱 Kedicik' ten bir yeni mesaj

Kedicik: Tiplere bak hfjgshfyandlssgd

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kedicik: Tiplere bak hfjgshfyandlssgd

YN: Jdystbdksgsdjidksiq

Minho' dan

Prova yapmaya ara vermiştik. Hep birlikte otururken YN' nin telefonuna mesaj gelmişti. Yanında oturduğum için istemeden de olsa mesajı görmüştüm. Mesajda BTS grubundan V ve Jimin vardı. İyide YN' nin onlarla bağlantısı ne? Nereden tanıyordu?

Bangchan: Evet çocuklar ara bitti çalışmaya devam hadi.

YN' den

Bu gün çok yorulmuştum artık çalışmak istemiyordum. Bu arada size ne için çalıştığımızı söylemedim. Yeni şarkı çıkartıyoruz. Onun karografilerine çalışıyoruz. 2 saat sonunda bu günlük çalışma bitmişti. Herkes çok yorulmuştu. Şuan arabada eve doğru gidiyorduk.

Bangchan: 4 gün sonra konserler başlıyormuş. JYP şimdi mesaj attı.

Changbin: YAGGGGGGG

Han: İlk nereye gideceğiz?

Bangchan: Londra.

YN: Türkiye var mı oraya gidecek miyiz?

Bangchan: Hayır listede Türkiye gözükmüyor.

YN: Ama yaaa.

Türkiye' de konser vermek benim en büyük hayalimdi. Bu yüzden çok üzülmüştüm. Yarın JYP ile konuşacaktım.
Eve geldiğimizde herkes duş alıp dinleniyordu. Telefonuma bir arama gelmişti. Arayan Seo- Jun' du.

Seo- Jun: Alo YN haber vermeyi unuttum sana Ha- Eun gayet iyi haberin olsun sabah taburcu olacak.

YN: Ohhh çok sevindim.

Seo- Jun: Benim şuan kapatmam lazım sonra görüşürüz bye.

YN: Bye.

Ha- Eun için çok sevinmiştim. Biraz telefonuma baktıktan sonra uyumuştum.

SKZ' nin 9. üyesi (Min YN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin