YN' den:
Hyunjin: Y-YN
Hyunjin beni fark etmişti. Bende bekleyip hemen onun yanına gitmiştim.
YN: Hyunjin hiç bir şey senin suçun değil. Lütfen kendine zarar verme.
Hyunjin' in sakinleşmesi için ona sarılmıştım.
Hyunjin: Seni tek göndermemeliydim. Hepsi benim suçum.
YN: Hayır. Zaten ben kendim ısrar ettim tek gitmek için. Senin bir suçun yok. Benim için kendine zarar verme lütfen.
Hyunjin sakinleşmeye başlamıştı. Bir süre sonra uyuya kalmıştı. Hyunjin' in yanından kalkmaya çalışsam da sarıldığı için kalkamamıştım. En sonunda pes edip bende uyuya kalmıştım.
Hyunjin' den:
YN' nin kokusu huzur vericiydi. Ona sarıldıktan sonra kokusu sayesinde uyuya kalmışım.
Minho' dan:
Sabah uyanmıştım. Kahve yapmak için aşağı inmiştim. Mutfak camından baktığımda Hyunjin ve YN birbirlerine sarılarak uyuyorlardı. Çok tatlı gözüküyorlar dı. Anı kalması için fotoğraflarını çektim ve gruba attım. YN' nin kızacağını biliyordum ama içimde kalmasından iyidir. Fotoğrafı attığım anda birkaç kişi görmüştü.
Mesajlaşma:
IQ TAVAN
Minho: şunlara bakın
Felix: Ln Hdhdjshd
Changbin: Bunlar akşam odalarına gitmemiş miydi?
Minho: Evt gece gelmişler.
YN' den:
Sabah Hyunjin' in telefonundan ard arda gelen bildirim sesi ile uyanmıştım. Hyunjin e baktığımda oda bildirim sesi ile uyanmıştı.
Hyunjin: Sabah sabah kim bu kadar mesaj atar tabi ki üyeler.
YN: Üyeler mi?
Hyunjin ile birlikte gelen mesajlara bakarken Minho' nun attığı fotoğrafı gördüm.
YN: MİNHOOGGG
Minho: Gü- nay- dın
Minho'yla evin içinde depar atıyorduk. En sonunda yakalayıp ağızına 2 tane peçete sokmuştum.
Minho: Ynn
YN: Hiç YN deme o fotoğrafı çekemeyecektin. Hak ettin.
Üyelerle birlikte kahvaltı ettikten sonra JYP bizi şirkete çağırmıştı.
Şirkette:
Bangchan: Merhaba efendim. Bizi çağırmış sınız.
JYP: Evet, YN artık iyileştiği için konserlere başlayabilirsiniz. 30 günlük takvim ayarladım size. Gideceğiniz yerler ve zamanları burada yazıyor. Ve YN senden birşey istiyorum.
YN: Buyrun efendim.
JYP: Ödül töreninde yaptığın dans çok sevildi. Onu ve çıkış yaparken yaptığın dansı konserde yapmanı istiyorum.
YN: Yaparım efendim.
Üyelerle birlikte JYP'nin odasından çıktık. Pratik yapmak için dans salonuna geldiğimizde konser yerlerine bakmaya başladık.
Japonya- Tokyo
Amerika- Washington
Fransa- Marsilya
İtalya- Milano
Çin- Pekin
Japonya- Hiroşima
İtalya- RomaTürkiye- İstanbul
Almanya- Berlin
Türkiye- Ankara
1 hafta sonra konserler başlıyordu.
Bazı ülkelerin 2 şehrinde konser verecektik. Tabloda alta doğru baktığımda Türkiye yi gördüm. O an o kadar çok sevinmiştim ki sevinçten ne yapacağımı bilemiyordum. Hayellerimden birisi daha gerçek oluyordu.YN: TÜRKİYE Mİ?
AGAGGAGAGGAGAGAGAHan: YN hdhdjdjsj
Bangchan: Sakin ol YN.
Akşam:
Üyelerle birlikte dans provamız bitmişti. Ben biraz daha kalıp kendi dansıma çalışacaktım. Üyeleri eve gitmeleri için zor ikna etmiştim. Birkaç saat sonra benim de provam bitmişti. Eve geldiğimde üyeler salonda oturmuş birlikte konuşuyorlardı. Odama çıktım ve soğuk bir duş aldım. Aşağıya indiğimde salonda sadece Changbin ve Hyunjin vardı.
YN: Diğerleri nerde?
Changbin: Bangchan ve Han odasında Minho, I.N, Felix, Seungmin oyun odasında.
Hyunjin: YN vaktin varsa benimle terasa gelebilir misin?
YN: Gelirim de bir şey mi oldu?
Hyunjin: Hayır hayır.
Terasa çıktığımızda Hyunjin heyecanlı görünüyordu.
YN: Hyunjin ne olduğunu söyleyecek misin artık.
Hyunjin: YN nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama ben sana aşık oldum. Benimle çıkar mısın? Hemen cevap vermene gerek yok istiyorsan düşünebilirsin.
YN: H-Hyunjin
Hyunjin: Tamam ben anladım birşey söylemene gerek yok.
Hyunjin tam terastan çıkacakken konuşmaya başladım.
YN: Bence anlamadın. Daha cevabımı söylememiştim. Sevgili olduğumuz da böyle yapacaksan senle daha çok işimiz var Hyunjin bey.
Hyunjin: N-Ne teklifimi kabul ettin mi yani?
YN: Evet!
Hyunjin beni kucağına alıp döndürmeye başlamıştı. Şu an ikimizde çok mutluyduk. Hyunjin beni yere indirdiğinde birlikte koltuğa oturup konuşmaya başladık.
YN: Üyelere ve Abimlere sevgili olduğumuzu söylemek yok ama.
Hyunjin: Abinleri anladım da üyeler niye?
YN: İşte abimlerin yanında, konserde ağızlarından kaçırırlar.
Hyunjin: Peki ne zaman söyleyeceğiz?
YN: Birkaç hafta sonra zamanı gelince söyleriz.
Hyunjin: Tamam sevgilim.
Hyunjin' in sevgilim demesiyle çok utanmıştım. Yanaklarımın kıpkırmızı olduğunu hissedebiliyordum.
Hyunjin: YN utanma bu kelimeyi bundan sonra benden hep duyacaksın.
YN: Üyelerin yanında sakın azından kaçırma.
Hyunjin ile biraz daha konuştuktan sonra aşağıya salona inmiştik. Tüm üyeler salondaydı. 1 saat sonra bu gün çok yorulduğum için uykum gelmişti. Odama çıkıp uyumuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKZ' nin 9. üyesi (Min YN)
FanficJYP' de 4 yıl stajyerlik yapan YN yakında Supergirl's adlı grupla çıkış yapmaya hazırlanırken kendisini Stray Kids grubunun 9. üyesi olarak bulur.