Bölüm: 36 (Final-1)

305 16 4
                                    

1,5 yıl sonra:

YN'den:

Hyunjin evlenme teklifi ettikten 4 hafta sonra evlenmiştik. Çok mutlu bir evliliğimiz vardı. Sabah mide bulantısı ile uyanmıştım. Son 2 haftadır midem bulanıyor, başım dönüyordü. Hyunjin hastaneye gidelim dese de ben geçeceğine inanıyordum. Artık daha fazla dayanamayıp kahvaltımı yaptıktan sonra hastaneye gitmiştim. Doktor birkaç test yaptıktan sonra sonuçlar çıkana kadar beklememi söylemişti. O sırada bende telefonum ile ilgileniyordum. Bu gün Hyunjin' in üyeler ile reklam çekimi olduğu için evden erken çıkmıştı. Sonuçlar çıktığında doktorum beni yanına çağırmıştı.

Doktor: Sonuçlar çıktı YN hanım.

YN: Neyim var peki doktor hanım? Grip benzeri bir şey mi?

Doktor: Hayır ama çok sevineceğiniz bir haber. YN hanım 2 haftalık hamilesiniz.

YN: N-Ne

Doktor: Bundan sonra düzenli olarak kontrole gelmeniz gerekiyor.

Şu an içimde tarif edilemez bir duygu vardı. Çok mutluydum. Karnımın içinde bir canlı taşıyordum. Peki bunu Hyunjin' e nasıl söyleyecektim?
Hastaneden çıktıktan sonra eve geçtim ve hazırlık yapmaya başladım. Akşam herkesi eve toplayıp oyun oynarken sürpriz yapacaktım. Yemekleri hazırladıktan sonra Hyunjin' aradım.

YN: Alo aşkım neredesiniz?

Hyunjin: Reklam çekimi bitti şimdi üyeler ile evlere dağılıyorduk aşkım.

YN: O zaman üyeleri tut çünkü akşama çok güzel bir sofra hazırladım. Bize gelsinler hem Abimlerde çağıracağım.

Hyunjin: Peki hemen geliyoruz o zaman.

YN: Bekliyorum

Hyunjin ile konuşmayı bitirdikten sonra abimi de aradım. Herkes geliyordu. Bende son hazırlıkları yaparken kapı çalmıştı.

YN: Merhaba beyler

Changbin: Yenge vallahi çok açım bana en büyük tabağına ne var ne yok doldur.

YN: Sakin Changbin

Hyunjin: Merhabalar evimin kraliçesi

YN: Ooo Hyunjin Bey birilerini özlemişiz sanırım

Hyunjin: Birileri değil seni özledim

Minho: YN bu adam bize odun sana kedi vallahi

Hyunjin: Minho kaşınma

Minho: Yalan mı

Hyunjin: evet

YN: Ay tamam kaç yaşındasınız hâlâ çocuk gibi kavga ediyorsunuz

Mutfağa girdiğimde Changbin' i mutfak faresi gibi gizli gizli yemek yerken bulmuştum.

YN: CHANGBİNN

Changbin: Açım dedim ben

YN: Çık çık çık

Tavuk kovalar gibi Changbin' i de mutfaktan çıkarırken yine kapı çalmıştı.

Hyunjin: Ben bakarım.

Abimlerde geldiğinde hep beraber yemek yedikten sonra oyun oynamaya karar vermiştik. Herkes ikişerli gruplara ayrılmıştı. Ben ve Hyunjin takım olmuştuk. Sıramızı beklerken çok heyecanlıydım. 3 gruptan sonra sıra bize gelmişti. Oyunda Hyunjin kulaklık takacak şarkı dinlerken bende ona bir sözcük anlatmaya çalışacaktım. Süreniz başlamıştı.

YN: ba- ba

Hyunjin: Para

YN: Ba- ba

Hyunjin: Parça

YN: Ağızımı oku aşkım

YN: Ba- Ba oluyorsun

Hyunjin: Baba

YN: Oluyorsun

Hyunjin: BABA OLUYORUM

YN: Evet

Hyunjin: Bi saniye ne ben baba mı oluyorum?

YN: EVET. HAMİLEYİMM

Suga: NE

Hyunjin' e baktığımda şaşkınlıktan donup kalmıştı.

Bangchan: Tebrik ederim YN

I.N: Grubumuzun annesi olmuştun artık gerçekten bir anne oluyorsun

                          ~~SON~~

SKZ' nin 9. üyesi (Min YN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin