Anının şokunu atlattığımda birbirimize oldukça fazla yakın olduğumuzu farkettim.
Hyunjin'in beni bırakması için onu iteklediğimde hiç hareket etmediğini ve beni biraz daha sıkı tuttuğunu hissettim.Yn:Bırak beni Hyunjin!
Hyunjin hala hiç tepki vermeden keskin gözlerle yüzümü inceliyordu.
Gözleri dudaklarımda biraz fazla oyalandığını anladığımda bundan rahatsız olmuştum.
Hyunjin'in bunu anladığını beni sinirli bir şekilde incelemeye devam etmesinden anlamıştım.Yn:Biz artık sevgili değiliz Hyunjin ve bu kadar yakın olmamız hiç hoş değil.Bu yüzden bırak beni.
Hyunjin'in vereceği tepkiyi merak ediyordum.Hyunjin başta hiç tepki vermemişti.
Daha sonrasında benim söylediklerimi sessizce mırıldandığını duydum.
"Biz artık sevgili değiliz."Bu sözün üzerinde biraz fazla durmuştu.Hyunjin:Belki de yanlış düşünüyorsundur.
Hyunjin'in ne demek istediğini anlayamamıştım.
Tam ona bağıracakken dudaklarıma yapışmıştı.
Sanki yılların özlemi vardı dudaklarında .Sanki bir daha hiç ayırmak istemezmiş gibi öpüyordu.
Bende istemsizce bu anın büyüsüne kapılmıştım.Skz' den:
Bangchan: Hyunjin nerede hâlâ gelmedi mi?
Minho: gelmedi
Bangchan: bu saate gelmesi gerekiyordu.
Felix: gelir birazdan
Han: Bizde gidelim mi hem prova yapmış oluruz.
I.N: olabilir aslında
Bangchan: Mantıklı bence de gidelim.
Herkes hazırlanıp evden çıkmıştı. 2 araba ile gidiyorlardı. Şirkete geldiklerinde asansöre binip prova odalarının olduğu düğmeye bastılar. Geldiklerinde Minho bir şey fark etmişti.
Minho: Lannn bunlar bizimkiler değil mi?
Changbin: Lan hdhdhdhsj
Seungmin: Barışmışlar demek ki
Felix: YN' nin yerinde olmak isterdim. Hyunjin çok tutkulu öpüyor.
Han: jfufndudmwudue
Bangchan: saçmalamayın ve gidin ayırın şunları birisi görecek.
YN' den:
Hyunjin beni öperken yanımıza Changbin ve Minho ' nun gelmesiyle hemen ayrılmıştım.
Changbin: Gençler hayırlı olsun barışmışız da şirkette olmaz yani lütfen.
Minho: Dedemiz size çok kızacak.
Üyelerin bize bakışları ve söyledikleri şeyler yüzünden yüzümün domatese döndüğüne emindim.
Hyunjin: Sevgilim artık lütfen affeder misin beni.
YN: Affettim ama birdaha ortalık yerde yapma. Rezil oluyoruz sonra.
Hyunjin: Gerçekten affettin mi?
YN: Evet gerçekten.
Bir anda Hyunjin beni kaldırıp döndürmeye başlamıştı. Şu an o kadar mutluydum ki hayatımda yaşadığım nadir değerli anlardandı.
Üyelerin yanına gittiğimizde Bangchan ikimize de kızmıştı. Üyeler dans provası yaparken. Bende yorgun olduğum için eve gidip dinlenmeye ihtiyacım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKZ' nin 9. üyesi (Min YN)
FanfictionJYP' de 4 yıl stajyerlik yapan YN yakında Supergirl's adlı grupla çıkış yapmaya hazırlanırken kendisini Stray Kids grubunun 9. üyesi olarak bulur.