Sabah Han' ın beni uyandırmadıyla kalktım.
Han: YN kalk hadi şirkete gideceğiz.
YN: Tamam kalkıyorum.
Hemen hazırlandıktan sonra üyelerin yanına indim. Beni bekliyorlardı. Şirkete geldiğimizde JYP' nin odasına gittim.
JYP: Hoş geldin YN. Birşey mi oldu.
YN: Efendim müsadeniz olursa size birşey sormak için geldim.
JYP: Tabi sorabilirsin.
YN: biz neden Türkiye' de konser vermiyoruz. Orada birçok gittiğimiz yerden fazla stay varken neden gitmiyoruz.
JYP: daha önce Türkiye hiç aklıma gelmemişti. Gitmek istiyorsanız bir konser düzenleyebiliriz.
YN: Teşekkür ederim efendim. Beni çok mutlu ettiniz.
Üyelerin yanına gittim. Her zamanki gibi prova yapmaya başladık. Yeni şarkımız yakında çıkacaktı. Bir süre sonra çalışmamız bitti ve eve dönmek için yola çıktık. Eve geldiğimizde kendime kahve yapıyordum. Salondan Hyunjin sesleniyordu.
Hyunjin: YNNNN telefonun çalıyooo.
YN: Kim arıyor?
Hyunjin: Kedicik yazıyor.
YN: Geldim.
Telefonu aldım ve açtım.
YN: Alo efendim kedicik.
Suga: Napıyosun, neredesin, kiminlesin?
YN: Evde, yemek hazırlıyorum, üyelerleyim. Hem noldu sen öylesine aramazsın.
Suga: Beni ne kadarda iyi tanıyorsun canım kardeşim. Diyorum ki senin evi birkaç günlüğüne bize versen. Üyelerle birlikte biz kalsak.
YN: Niye sizin kendi eviniz yok mu evsizmisiniz siz.
Suga: evet evsiz kaldık evi su bastı.
YN: Hzhsjshsu nasıl becerdiniz canım abiciğim.
Suga: Sabah JK banyo musluğunu açık bırakmış biz şirketten gelene kadarda su basmış.
YN: Hdhdjshd Tamam ama benim odama sakın girmiyorsunuz senide üyeleri de döverim.
Suga: Tamam teşekkürler. Konum at gelip anahtarı alıyım hem bir kahve içeriz.
YN: Tamam atıyorum çok geç kalma.
Suga: Tamam bye.
YN: bye
Abimle konuşmayı bitirdikten sonra üyelerin yanına gittim.
YN: Çocuklar abim gelse sizin için sorun olur mu?
I.N: senin abin mi var YN?
YN: evet söylemedim mi ben size?
Felix: Abin kim?
YN: Suga
Changbin: BTS grubundaki Suga mı?
YN: Evet
Hyunjin: AGAGAGAGAG
Bangchan: bence sorun olmaz hem abinle tanışırız.
YN: Teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKZ' nin 9. üyesi (Min YN)
FanfictionJYP' de 4 yıl stajyerlik yapan YN yakında Supergirl's adlı grupla çıkış yapmaya hazırlanırken kendisini Stray Kids grubunun 9. üyesi olarak bulur.