Bölüm 2

41 7 8
                                    

Şansımıza havanın güzel olduğu bir günü seçmiştik. Güneş tam da tepede...

Kafeye vardığımda içeriye göz gezdirdim.

İçerideki kalabalıktan dolayı Zeynep'i göremedim.

Rastgele boş bir masaya geçtim ve Zeynep'i beklemeye başladım.

Aradan kısa bir zaman geçtikten sonra Zeynep'i kapıda gördüm.

Etrafına bakıp beni aradı ve hemen beni görüp yanıma geldi.

Bende onu görür görmez ayağa kalktım

Selam nasılsın diyerek yüzüme gülümsedi, birbirimize uzun uzun sarıldıktan sonra ikimizde karşı karşıya olacak şekilde oturduk.

Sanki soruyu yeni sormuş gibi cevabını da yeni verdim

"İyiyim teşekkür ederim sen nasılsın" dedim ve sustum.

"Ben de iyiyim teşekkür ederim de, anlat bakalım Yağmur Hanım dün gece neler oldu?" deyince bir an da ne cevap vereceğimi bilemedim.

Ne cevap vereceğimi bilemesem de ona doğruları söylemenin ne kadar doğru olduğunu anladım.

Çünkü Zeynep'in beni dün ne kadar merak ettiği aklıma geldi.

İpek ise 1 haftadır, yani ara tatilin başlangıcından beri hiç arayıp sormadı.

Zeynep boğazını temizledi ve benim vereceğim cevabı bekledi.

"Dün gece saat 9 civarı idi akşam yemeğimi yemediğim için eve pizza söylemiştim.

Kapıyı o açtı ve direkt olarak elindeki pizza kutusu ile odama geldi.

Ne olduğunu anlamadan bana bağırmaya başladı.

Şöyle dedi: Biz sana paranı böyle saçma sapan şeylere harca diye vermiyoruz, anladın mı?" Dedim ve sustum.

Zeynep ise şaşırdığını belli etmemek için tek kelime etmedi.

"Anlamıyorum Zeynep gerçekten anlamıyorum,yani kötü birşey yapmadım. Sence bu olanlar sana da saçma gelmiyor mu?"

"Tabi ki bu olanlar çok saçma. Evet ben de anlamıyorum bütün bu olanları, sen de takma bunları emin ol her şeyi atlatacaksın."

Zeynep her zaman ki gibi bana yine moral kaynağı oluyordu. O çok iyi bir arkadaştı. Herkese böyle bir arkadaş lazımdı.

"Ne alırsınız?"

Garsonun sorusu ile ortalıkta ki sessizlik bir an da yok oluverdi.

"Yağmur ne alırsın"

"Ben, orta şekerli bir kahve yanına ise tiramisu alayım" dedim ve garson kıza gülümsedim :)

Zeynep de aynısı olacak dedikten sonra garson kız yanımızdan uzaklaştı.

"Bence kız çok güzeldi, sence?" Dedim.

Kızın altın gibi parıldayan sarı saçları ve masmavi haralereleri ile göz alıcı idi.

"Hangi kız?"

Zeynep'in soruya soru ile cevap vermesine göz devirdim.

"Zeynep garson vardıya hani, kız olan, hatırlıyor musun?"

ZifiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin