KAÇMAK

78 8 8
                                    

Multimedya: Deniz AKIN.

Keyifli okumalar..:))

------------------------------------------------------

Saat on ikiye geliyordu. Benimse ağlamaktan gözüm şişmişti. Hayattan bıktım artık, kırıldım, yoruldum.

Şaka şaka; acıktım ben, soğan doğruyorum. Evet, yaklaşık on dakikadır bir soğanla cebelleşiyorum. Çok acıymış namussuz. Gözümdeki yaşlardan önümdeki soğanı ve bıçağı göremiyorum. Dolayısıyla doğrama işi uzuyor. Neyse ki yarısını doğramayı başarabilmiştim.

Gece gece acıkınca menemen çok cazip gelmişti, hemen yapmaya başlamıştım. Soğansız yapaydım keşke.

Sonunda soğanı doğramayı başarıp pişirmeye başladım. O pişerken biberleri doğradım ve tavaya ekledim. Ardından da aynı işlemi domateslere uyguladım. Gerisi normal menemen yapılışı işte. Ama üzerine biraz da kaşar rendelediğimi söylemezsem olmaz tabi.

Menemenimi bir tabağa alıp balkona çıktım. Bakalım, göründüğü kadar lezzetli mi? Bir çatal alıp yedim.

"Ihm, ıhm," gerçekten enfesti. Yemek yapmadaki bu marifetim genetik miydi acaba? Annemi bilmem ama anneannem de çok güzel yemek yapar. Bir yiyen bir daha yemek ister. Özellikle sarmasına bayılırım anneannemin. Her ziyaretimde bir tencere yapar, yarısından fazlasını ben yerim. Canım anneannem ya. Nasıl da özledim onu. İlk fırsatta ziyaretine gitmeliyim.

Menemeni bitirdikten sonra mutfağı topladım ve yatağıma kuruldum. Yatağımı çok seviyorum. Daha doğrusu odamı seviyorum. Aslına bakarsanız evimi seviyorum. Tek başıma yaşadığım için evimin küçük ve kullanışlı olmasına özen göstermiştim. Bu yüzden uzun bir süre ev bulamamıştım. Tabi sonunda bu güzel evi bulup satın almıştım. Mutfak ve oturma odası birleşikti, yatak odası da işte onların yanındaydı. Tam istediğim gibi bir evdi yani.

Diz üstü bilgisayarımı açtım ve internette gezinmeye başladım. İlk önce Twitter'a girdim, ardından Facebook'a. Ana sayfada gezinirken yanda çıkan bir isim dikkatimi çekti: Deniz Akın. Vayy, yetenekli ve yakışıklı şarkıcımızın Facebook hesabı mı varmış? Oo, hemen bakıyoruz tabi ki.

Deniz Akın
7 Ağustos 1991'de doğdu.

Yaşı yaşıma, huyu huyuma. Ne diyorum ben ya?

Konservatuar mezunu.
İzmirli.
Bekar.

Bu bilgi ile sevinmedim desem yalan olur.

Hadi biraz da fotoğraflarına bakalım ama değil mi? Gözümüz gönlümüz açılsın. Profil fotoğrafında ultra yakışıklı olduğunu söylemiş miydim? Söylemediysem söylüyorum; yakışıklı şarkıcımız profil fotoğrafında ultra, ultra ve ultra yakışıklı arkadaşlar.

Diğer fotoğraflardan devam edelim. Birinde yavru bir köpek ile birlikte, ikisi de çok tatlı, birinde tek başında, gökyüzüne bakarken çekilmiş bir fotoğraf sanırım, bir diğerinde arkadaşlarıyla birlikte, kafede olduklarını tahmin ediyorum, bir başka fotoğrafta ise... yutkundum.

Ağzımın bir karış açık olduğunu yutkunduğumda fark ettim. Bir bardak su içtim ve ağzımı kapatarak fotoğraflara bakmaya devam ettim.

Son fotoğrafı size nasıl anlatabilirim bilmiyorum. Şöyle başlayayım; bu fotoğraftan sonra diğer hepsi bildiğiniz tırt. Deniz bu fotoğrafta ıslak ve yarı çıplak, uzandığı şezlonga bakarsak sahilde. Kollarından birini başının altına almış, gülümseyerek poz vermiş. Az da olsa vücut çalıştığını tahmin etmiştim ya, az felan çalışmamış. Bayağı kas tarlası.

CANCAĞIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin