1

13 2 0
                                    

"Haydi kızlar kahvaltı hazır "diye bağırdı yukarıda uyuyan kızlara. 5 dakika sonra hera aşağıdaydı. " Günaydın " dedi masaya otururken. "Yardım lazım mı?"

"Fatih abilerin kahvaltıya bir an önce başlamaları için ekmekleri götürürsen çok iyi olur"

"Olur " dedi hera ekmekleri almak için sandalyeden kalkarken.

HERA :

" GÜNAYDINN" dedim bahçede oturan 25 korumaya ve fatih abiye. Bunlar neden 25 kişiydiler ve diğer 25 koruma nereydi? "Diğerleri nerede acaba?" dedim şaşkın şaşkın.

" Günaydın Hera hanım" dedi hepsi ayağa kalkarken. "Oturun lütfen " dedim elimle oturmalarını işaret ederek. " Diğer arkadaşlar dışarıda kahvaltı yapmak istediler, Fatih abinin haberi var ama biz size sormadık. İsterseniz arayalım hemen geri gelsinler" dedi korumalardan Serkan.

" Sormanıza gerek yok fatih abi izin verdiyse sorun yok" dedim ekmeği masaya bırakırken.

"Afiyet olsun beyler"

"Size de canım " dedi fatih abi bana gülümserken.

İçeri geldiğimde Pera ve yarende merdivenden iniyordu. " Günaydın halacığım" dedi yaren bana doğru koşarken.

" Günaydın prensesim " dedim onu kucağıma alırken. "Sana da günaydın hala" dedi yaren sütünü içerken.
" Günaydın mıncır" dedi Alara.

" Siz başlayın ben geliyorum" dedi pera ayakkabılarını giyerken.

"Nereye"

" Odada ufak bir işim var halledip geliyorum. "

" Odayı dağıtma sakın Pera" dedim ayranımı yudumlarken. "SAKIN " bu adamı öldürme demekti. Yanımızda yaren olduğu için rahat konuşamıyorduk. " TAMAAMMM" diye bağırıp çıktı Pera.

On, on beş dakika içinde kapı sesi duyuldu. Pera gelmişti. " Halacım doydun mu ? " dedi Alara yarene bakarken. " EVEETTT " Dedi yaren bağırarak. " O zaman koş bak bakalım abiler kahvaltılarını yemiş mi ?

" Tamam halacım" dedi yaren ve bahçeye doğru koştu.

"Ne yaptın" dedim Peraya bakarak.

"Çok konuştu bende sesini kestim" dedi sakince çayını yudumlarken. Yapacağını biliyordum, şaşırmadım.

" Aferin tam senden beklenecek hareket" demişti Alara alkış yaparak.

" Eee tabiki de "

İkisine gülerek kalktım masadan.
" Haydi masayı toplayalım da bahçeye çıkalım" Masayı topladıktan sonra bahçeye çıkmıştık. Yaren korumalardan birinin boynuna çıkmış oturuyordu.

" Yaren ne yapıyorsun orda " dedi pera yarene bakarken.

"Selim abiyle uçakcılık oynuyoruz "

"Yeter bu kadar oyun in abinin tepesinden " dedi Pera selime indirmesini işaret ederken.

"Sorun değil Pera hanım oynuyoruz biz yarenle " dedi selim. Ben ise yarenle selimin oyun oynamasını izliyordum.

"Peki, ama kaç kere dedim bana hanım demeyin diye şu hanim ekini kaldıralım lütfen " dedi Pera

"Pardon Pera ha- Pera " dedi selim gülerek.

" Bir kahve mi içsek he ne dersiniz?" demişti Alara.

"Olur " dedi Pera bana bakarak. " Sen içmiyor musun ? .......... , Hera sana diyorum ?"

"Efendi- pardon dalmışım bir şey mi dediniz ? " dedim gözlerimi Yarenden ayırıp Peraya bakarken.

"Kahve içecektik sende içer misin diye sormuştum"

" Y-yok ben içmeyeceğim" deyip ayağa kalktım. " İçeride biraz işlerim var , size afiyet olsun "

" Abla iyi misin? " dedi Alara bana bakarak. Ne zaman korksa veya tedirgin olsa abla derdi. " İyiyim, yok bir şey" dedim ve eve doğru yürümeye başladım. Nefesim daralmıştı. Odaya gittim masaya oturdum, kafamı koyup gözlerimi kapattım. Ağlamak istemiyordum, ama düşündükçe kötü oluyordum.

Saçlarımı okşayan el ile kafamı kaldırdım. "A-bi" göz yaşlarımı sildim.

" İyi misin ?"
Cevap vermedim, ne diyecektim ki iyiyim ya da kötüyüm mü ?
" Onlar mı geldi aklına ? " dedi elimi tutarken. Kafa salladım.

" İYİYİM BEN ÇOK FAZLA İŞİM VAR SADECE, KAFAMI TOPARLAMAM LAZIM."

" İyi bu aralar çok yoruyorsun kendini dikkat et , ben çıkıyorum o zaman"

"Alarayı yanıma çağırır mısın abi ?"

" Tamam"

Fatih abi gittikten sonra odamdaki kasayı açıp evrakları çıkardım ve Alara gelene kadar incelemeye başladım. 5 dakika sonra kapım tıklandı " GELL" dedim elimdeki evrakları masaya bırakırken.

"Hera beni çağırmışsın bir durum mu var ?"dedi karşımdaki koltuğa otururken.

"Sana bir kaç gün önce Halit denen birinden bahsetmiştim hatırlıyorsun demi? "

"Evet"

"Bu Halit denen şerefsiz babam ve amcamın arsasını kendi üzerine almış" dedim masadaki evrakları gösterirken. "O koskoca otelin yapılacağı arsayı üzerine almış pislik"

" Nasıl olabilir tüm evraklar bizde "

" Mafya bu adam Alara, biz nasıl yapıyorsak oda öyle yapmıştır "

" Doğru , bir an önce halletmemiz gerek"

"Yarın kökten çözelim bu işi çok bile bekledik" dedim masama doğru yürürken." Peraya da haber verirsin, benim bir kaç işim var sonra yanınıza gelirim"

"Tamam"

ALARA :

Hera'nın yanından çıktıktan sonra bahçeye gittim. "Pera bir gelir misin içeriye konuşmamız gereken şeyler var" dedim ve mutfağa doğru yürüdüm. " Ne oldu" dedi Pera karşımdaki sandalyeye otururken.

"Bir kaç gün önce Hera Halit denen birinden bahsetmişti ya "

"Evet ya ne ayak bu adam "

" Hehh bu pislik gidip amcam ve babamın otelinin yapıldığı arsayı almış, ve evet evraklar her şey bizde ama o da mafyaymış yani kolaycana halletmiş şerefsiz" dedim elimdeki sudan bir yudum alırken.

" Hala hera halam nerdeee?" dedi yaren masanın önünde durmuş merakla bize bakarken. "Yukarıda çalışma odasında bebeğim"

"Tamam" dedi ve Hera'nın odasına doğru merdivenlerden çıktı.

" Yani anlayacağın Hera yarın bu işi kökten halledeceğiz dedi" dedim ve tekrardan Pera'ya döndüm.

" Okeyy hallederiz"

"KIZLAR BİZ GELDİK VE YAREN HANIMIN SİZE SÖYLEYECEKLERİ VARMIŞ" Dedi Hera mutfakta ki kızlara bakarak.



Bu bölümü birazcikk kısa tuttum. Neyse aşağıdaki sizin kadar güzel ve parlak olan yıldıza tıklamayı unutmayın yorumlarınızı bekliyorum :)

SÖNMEYEN YANGINIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin