3

7 1 0
                                    

"KIZLAR BİZ GELDİK VE YAREN HANIMIN SİZE SÖYLEYECEKLERİ VARMIŞ" Dedi Hera mutfakta ki kızlara bakarak.  

"Hala ve Pera abla ben diyorum ki bence bugün kız kıza bir film gecesi yapmalıyız."

"Demek kız kıza film gecesi he bende diyorum ki bu fikir çok çok çoook güzel" dedi Alara yarene doğru koşup onu kucağına alırken. "Peki sen ne diyorsun Pera ablası? "

" Çok mükemmel bir gece olur diyorum."

" O zaman biz yarenle markete gidip abur cubur alalım sizde evde bir kaç şey hazırlayın." dedi hera yarenin elini tutarken.

Arabanın anahtarını aldıktan sonra ayakkabılarımızı giyip çıktık. Hera yareni arkaya oturttuktan sonra arabayi çalıştırdı.

Markete geldiklerinde bir market arabası alıp yareni içine oturttu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Markete geldiklerinde bir market arabası alıp yareni içine oturttu.

"Hâlâ cips de alırız demi? "

"Evet bitanem alırız "

Yaren en sevdiği abur çubukları doldurmuştu arabaya, hera ise bir kaç bir şey almıştı zaten bir kaç gün sonra ev alışverişine çıkacaklardı o yüzden fazla bir şey almamıştı.

Market arabasını doldurduktan sonra parasını ödeyip eve doğru yola çıktılar. Hera anahtarıyla kapıyı açınca Yaren "Kızlar biz geldik" diye bağırmıştı.
"Bakın halamla bir sürü abur cubur aldık siz ne yaptınız"

"Baak" demişti Pera elindeki pastayı gösterip. "En sevdigin çilekli pastadan yaptık "

"Yuppiiiiiğ "

"Peki küçük hanım ne filmi izleyeceğimize karar verdiniz mi ? "

"Hımmmm biraz düşünmem gerek, demişti yaren elini çenesine koyup düşünürken. "Buldum Frozen karlar ülkesi izleyelim"

"Tamam o zaman gel biz filmi
mizi açalım halalarında yiyeceklerimizi getirsinler"
Diyip yarenle beraber sinema odasına  gelmişlerdi.

Onlar filmi açarken hera ve alara da yiyecekleri getirmiş ve film başlamıştı.

Yaren defalarca kez izlemesine rağmen tüm merakı ve sevinciyle full dikkat filmi izliyordu.
"Aaa elsa ne kadar da güzel değil mi hala "

"Evet bitanem çok güzel " demişti hera onun saçını öperek.

"Aynı sana benziyor değil mi hem senin gibi güzel hemde senin gibi soğuğu çok seviyor" demişti halasına bakarak.
Hera ise onun bunu demesiyle şaşırıp gülmüştü.

" Evet bebeğim" demişti pera ve filmi izlemeye devam etmişti.

Filmin yarısına doğru uyuya kalan yareni yatağına yatırıp kızlarda hemen odalarına geçmişti çünkü sabah çok önemli işleri vardı ve bunun için erkenden kalkmaları gerekliydi.

SÖNMEYEN YANGINIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin