Chapter three - Surfing

120 6 2
                                    

Yazar anlatımı

Kardeşlerin diğerleriyle tanışma faslı bittiğinde grup üstlerini çıkardı ve sörf tahtalarıyla beraber denize girdiler. Raven ilk başta girmeyi düşünmesede JJ denen çocuğun ona "Sörf yapmayı bilmiyorsun da ondan" demesiyle tahtasını aldı ve oda suya girdi.

JJ kendinden emin bir şekilde "hadi yarışalım dalgadan en son inen kazanır!!"diye bağırdı.

Gelen dalgayla hepsi tahtalarına bindi ve dalgaların üstünde adeta kuğu gibi dans etmeye başladılar. Pope ve John B dengelerini kaybedip düştüler. Sonunda Kiara, Raven, Ross ve JJ vardı. Biraz çekişmeli devam eden yarışın sonunda Kiara pes etti ve kendini suya bıraktı. Ross deniz anası görmesiyle dengesini kaybedip suya atladı. Bunu gören JJ, Raven'a baktı ve göz kırptı.

Raven bir anda dengesini kaybedermiş gibi bir şekilde dalganın içine girdi.

Ross suyun içinde diğerleriyle dururken gülerek konuştu.

Ross: JJ kesinlikle bunu yiyecek.

Diğerleri anlamamış bir şekilde bakarken JJ de suya atladı ve yüzerek çocukların yanına geldi.

JJ "gördünüz mü çocuklar ben kazandım!" dedi gülerekten.

John B, JJ'in arkasında bir yere bakarken "hayır JJ kaybettin" dedi. Diğerleri gülerken JJ arkasını döndü ve büyük dalganın üstündeki kıza baktı.

 Diğerleri gülerken JJ arkasını döndü ve büyük  dalganın üstündeki kıza baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Raven

Kızda suya atlayıp yüzerek yeni arkadaşlarının yanına geldi. JJ'e sırıtarak "kendine bu kadar güvenmemelisin" dedi ve tahtasıyla yüzerek kıyıdaki çantasınısın yanına gitti. O ilerlerken JJ arkasından sırıttı.

(are you falling in loveeee)

***

Biraz daha denizde oyalandıktan sonra herkes eve dağıldı. Akşamki yemek için kardeşler hazırlandı ve evden çıktılar.

Popelara selamlaştılar ve yemeğe oturdular sohbet muhabbet Edip yemeklerini yerken bir anda arabanın korna sesiyle pope ayaklandı ve kapıya çıktı.

Önemli bir iş olduğunu ve çıkması gerektiğini söyledi babası ne kadar kızsa da kardeşler onaylayınca dert etmedi ve gittiler.

Kardeşler de yemeklerini bitirdikten sonra Heyward'larla vedalaştılar. önce markete gittiler daha sonra eve döndüler.

merhaba!

Bu bolum de biraz kısa oldu farkındayım ama bu bölüm için aklımda bir fikir yoktu tamamen kafadan yazdım sonraki bölümün daha iyi olacağını düşünüyorum

Birde normalde are you falling in love kısmına JJ'in gifini koymustum ama yüklenmedi bu yuzden sildim:/

Raven ve JJ'in işlerinin karışması için başka bir karakter eklemeli miyim?

JJ Maybank - Because Why Not?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin