Medya: Raven'ın sörf tahtası
Raven Mia Clark ve küçük erkek kardeşi Ross River Clark 6 ve 8 yaşlarından beri teyzeleriyle yaşıyorlardı.
Yaşanan bir kaybolma vakası ile annesi ve babasını kaybetmişlerdi.
FlashBacks🎬
Not: Annesinin adı Ally, Babasının adı Alexander. Samantha ilerde göreceğiniz bir karakterin annesi.
Salonda küçük çekirdek aile yerde oturmuş puzzle yaparken pizza yiyorlardı. Raven'in en sevdiği şeylerin bir gecede nefesini kesecek şekilde onu kötü etkileyeceğinden haberi yoktu.
Saatin 22.32'ye geldiğini gören Alexander çocuklara artık yatmaları gerektiğini söyledi.
Küçük aile birbirleriyle çok iyi anlaşır hiç kavga etmezlerdi ya da sadece çocuklara yansıttıkları buydu?
Alexander: Hadi bakalım yatağa küçük köpekbalıkları
Ally güldü ve puzzle'ı yavaşça kaldırdı.
Ross ve Raven yerdeki oyuncakları toplarken Ally'nin telefonu çaldı.
Arayan Samantha'ydı neden gecenin bu saatinde onu aradığını düşünürken Alexander çocukları odalarına götürdü.
Ally telefonu açtı. Bir süre sessizce konuştular daha sonra Ally hızla çocukların odasına girip Alexanderı çağırdı. Alexander işlerin yolunda gitmediğini anlayınca çocuklara;
"İyi geceler küçük köpekbalıkları, Rüyalarınızda dikkat edin pusulalarınıza..yönleriniz şaşmasın!"
dedi gülümseyerek ardından odadan çıktılar.
Ally durumu Alex'e anlattı. 20dakika içinde hazırlandılar ve bir not yazdıktan sonra masaya koyup evden çıktılar.
•1 sene sonra•
Televizyonda annesiyle babasının resmini görünce Küçük Ross "abla? annem ve babam burda!!" diye bagirdi.
Hizla salona gelen Kücük kiz cidden annesiyle babasinin dondugunu sanmıştı.
Küçük kardeşinin neden bu kadar aptal olduğunu düşünüyordu kumral kız. Fakat daha kendisi 8 yaşındaydı.
Televizyonun sesini açıp dinlemeye başladı.
Haber: Biliyorsunuz ki hazinenin peşinde olan arkadaş grubundan haber alınamıyordu. Artık diğer görevliler tarafından da bu kesinleşti.
Raven olduğu yerde çöktü ve ağlamaya başladı. Sesleri duyan teyzesi Amelia, televizyondaki haberi görünce Raven'ı umursamadan televizyonu başka kanala çevirdi ve ona yerden kalkmasını söyledi.
Flashbacks🎬 bitti
Onların üstünden 8 sene geçmişti. Raven teyzesi sayesinde eski yumuşak kız değildi. Kimseye güvenmemesi gerektiğini öğrenmişti. Kardeşini de canı pahasına koruyacağına yemin etmişti. Ne olursa olsun kendi ayakları üstünde tek başlarına durmaları gerekiyordu. Annesi öyle bir kadındı ve babası da böyle öğretmişti ya da öğretmek isterdi..diye düşünürken Amelia ani bir şekilde frene bastı.
Raven Mia anlatımından devaam
Teyzem olacak kadının aniden frene basmasıyla gerildim. Dikleştim ve geldiğimiz yere baktım. Güzel bir eve benziyordu. İki katlı küçük bir evdi. Bahçesi gibi olan çimenlik büyüktü ve ev sahile yürüyerek 15-20 dakika falan uzaklıktaydı. Eski evimizin orda da deniz vardı evde durmak istemediğim için de sörf yapmayı öğrenmiştim. Tekrar sahile yakın olmak güzel bir histi. Buranın havası iyi gelecek gibi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JJ Maybank - Because Why Not?
FanfictionParadise on earth.Outer Banks'e geldim ve onlarla tanıştım. Yani onunla.. arkadaşlar biraz kafadan yazıcam çoğu bölümleri bile atmaya üşenicem büyük ihtimalle ama yine de yazıyorumm!! Fikirler bana aittir. (Almayın ya da çalmayın) Yazım hatası vs. o...