Telefonuma ardarda gelen 2 mesajdan sonra uyandım. Son 1,5 senedir de derin uyuyamıyordum zaten. Telefonumu açtım mesaj Pope Heyward'dandı. Pope'un kim olduğundan tam olarak bahsetmemiştim sanırım? Kısaca anlatayım; Bay Heyward babamla eskiden birlikte çalışırlardı. Onlar sayesinde bizde küçükken arkadaştık. Babamlar öldükten yani kaybolduktan sonra bir daha görüşme fırsatımız olmamıştı. Annemle babamın telefonları da onlarla birlikte gittiği için arayamamıştım bile. Teyzem geldiğinde taşındığımız içinde eve geldilerse bile haberim yoktu. Dün karşılaşmamız tamamen şans eseriydi.
"Pope :)" isimli kişiden bir mesajınız var. Yazisini okuyunca uygulamaya tıkladım.
Pope: Günaydın Queen Of Scars!
Pope: Babam senin geldiğini duyunca akşam yemeğine çağırmamı istedi gelirsiniz değil mi?
✔️✔️Raven: Günaydın Pope.
Tabii ki geliriz selamlarımızı söyle!!
✔️✔️Pope: Vee Mia ondan önce bizimkilerle takılıp sörf yapmaya ne dersiniz?
✔️✔️Sörf yapmak? Kötü olduğumuz bir şey değildi ama yeni insanlarla tanışmak pek sevdiğim bir şey denilemezdi. Ross ise çok sosyal arkadaşı olan bir çocuktu. Onun için kabul etmeye karar verdim.
Pope: Miaaa?? Görüldü attın
✔️✔️Raven: Affedersin Pope,
düşünüyordum. Orda olacağız.
✔️✔️Pope: Saat 13.15 gibi sahile
gelin görüşmek üzere!!
✔️✔️"Pope:) adlı kişinin mesajına ⭐️ ifadesini bıraktınız"
Yataktan kalktım, banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Daha sonra üstümü giyindim.(MEDYAda var)
Ross'u uyandırmadan önce mutfağa indim ikimize de olan malzemelerden tost yaptım. Tam tostları tabağa koydum çıkıyordum ki Ross yukarıdan üstünü giyinmiş bir şekilde indi.
Ross: Günaydın abla
Raven: Günaydın Ross, rahat uyudun mu?
diye sordum masaya otururken. Kafasını sallamakla yetindi karşıma otururken. Tabağı önüne koydum.
Raven: Pope bizi sörfe çağır-
Ross: Ah evet biliyorum bana da yazdı
kafamı salladım, tostun yarısına geldiğimde daha fazla yemek istemiyordum. Bu yüzden saate baktım bire geliyordu. 15 dakika sonra buluşacağımız için masadan kalktım. Ross'da yemeğini bitirmişti. Tabaklarımızı mutfağa koyduk ve tahtalarımızı alıp çıktık.
***
Uzaktan el sallayan Pope'u gördüğümde hafifçe gülümsedim. Ross ise el salladı. Yavaşça yanlarına ilerlediğimizde yanında duran arkadaşlarını gördüm. Çoğunun elinde sörf tahtası vardı ve heyecanla bize bakıyorlardı.
Pope birkaç adım öne çıktı ve eliyle bizi gösterdi.
Pope: Gördüğünüz üzere bu güzellik ve bu yakışıklı, grubumuzun yeni üyeleri! Queen of scars (Yaraların kraliçesi) Raven Mia Clark ve Magiano Titan (sihirbaz, Titan - Bilgisayar korsanlığı topluluğundaki muazzam gücünü ve gücünü simgeliyor.) Ross River Clark.
Ross güldü. Esmer olan kız aradan konuştu diğerlerini göstererek.
Kiara: Merhaba çocuklar ben Kiara Carrera.
Yanımdaki John Booker Routhledge yani John B. Pope'u tanıyorsunuz zaten Ve şu arkanzdan gelen psikopat sarışın çocuk JJ Maybank.Tekrardan merhabalar!
Evet bu bölüm kısa oldu farkındayım. Şuana kadar güzel ilerledik bence yorumlarınızı belirtmeyi unutmayın haaaa birde Pope'un neden Queen of scars dediğini sonra öğreneceksinizz
sonraki bölümlerde görüşmek üzere!!⭐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JJ Maybank - Because Why Not?
FanfictionParadise on earth.Outer Banks'e geldim ve onlarla tanıştım. Yani onunla.. arkadaşlar biraz kafadan yazıcam çoğu bölümleri bile atmaya üşenicem büyük ihtimalle ama yine de yazıyorumm!! Fikirler bana aittir. (Almayın ya da çalmayın) Yazım hatası vs. o...