chapter six - first contact

123 8 0
                                    

Yazar anlatımı

Çocuklar, Carrera'ların restoranına gelmişlerdi. Kiara babasından yemek rica ettiğinde babası zar zor onayladı. Yemekler geldiğinde  Raven hariç herkes o kadar acıkmıştı ki sanki 3 haftadır yemek yemiyorlarmış gibi yemeye başlamışlardı. Yarım saat sonra çocuklar gülüp eğlenirken Kie ayağa kalktı ve dans etmeye başladı o sırada eliyle john b'yi çağırdı. John B yavaşça yanına gitti ve dans etmeye başladılar.

Pope üzgün bir şekilde onları izlerken Raven, Pope'un Kie'den hoşlandığını anlamıştı.

Raven, Pope'a bakarken yanında beliren JJ'yi görmemişti bile omzuna dokunmasıyla irkildi. Buna gülen JJ elini uzattı. Tek kaşını kaldırıp ona bakan Raven önce güldü "beni dansa mı kaldırıyorsun?" diye sordu sarışın çocuğa sarılın çocuk flörtöz bir şekilde karşılık verdi "sadece eğlenmek istiyorum" dedi kafasıyla sağa sola dans ederken. İkisi de ayağa kalktılar ve dans etmeye başladılar.

 İkisi de ayağa kalktılar ve dans etmeye başladılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sarah'ı Raven olarak hayal edin🌸)

JJ tam Raven'ın önüne gelirken ayağı kaydı ve yere düştü. Tüm grup buna kahkaha atarken JJ'in yerde hareketsiz bir şekilde durduğunu gören Raven telaşla yere eğildi "JJ beni duyuyor musun!" kulağını JJ'in ağzına yaklaştırdığında bööö diye bağırdığı için korkan Raven hızlı bir şekilde geriye çekildiğinde kafasını masaya vurdu. Telaşlanmış olan grup bir anda tekrar kahkaha atmaya başladı.

**ertesi gün**

Raven kardeşiyle ilgilenmediğini fark ettiği için çocuklarla drone işi için gitmemişti.

Güzel bir kahvaltı hazırladı ve Ross'u uyandırdı. Birlikte kahvaltı ettiler.

Raven anlatımı

Ross bu akşam kendi yaşıtları için bir parti olduğunu ve gitmek istediğini söyledi.

Ross:abla bugün sadece 15 yaş altı için bir parti olacakmış gidebilir miyim?

İlk başta kabul etmek istemesemde onun da eğlenmeye ihtiyacı olduğunu düşündüm bu yüzden onayladım.

Raven: olur ama bazı kurallarım var

Ross: dinliyorum

Raven: 1. Kavga etmek yok 2. alkol almak yok 3. telefonun hep açık olacak 4. seni almaya geldiğim saatte itiraz etmeden eve geleceksin

evet bu söylediğim saçma gelebilir ama ne olacağını bilemezsiniz.

Ross: tamam ablam

sarıldı ve yanağımı öptü ardından koşarak odasına çıktı.

bende masayı topladım ardından odama çıkıp yatağımda telefonumla ilgilenmeye başladım. Instagram'a girdim birkaç tane yeni takipçim vardı. Bunlar bizimkilerdi.

Tek tek hesaplarını incelemek istedim. Önce Kie'nin hesabına girdim.

Carrera_kiee hesabının gönderileri

JJ Maybank - Because Why Not?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin