Medya: Raven Mia outfit
Sabah alarmımın çalmasıyla uyandım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra salona indim ve telefona bakmaya başladım. Yulardan gelen bildirime tıkladım.
"Kie🪬 adlı kişi sizi P4L grubuna ekledi"
+bu kim
+bilmiyorum
Pope:) : Raven
Kie🪬: Raven'ı ekledim.
✔️✔️Raven:Uhm merhaba?
✔️✔️Kie🪬: isimlerinizi yazın kaydetsin
+John B
+JJ
✔️✔️Raven:Tamam kaydettim
✔️✔️Pope:) : 1,5 saate hazır olun kızlar planı başlatacağız!
Kie🪬: evden çıktım Mia 10 dakikaya oradayım.
Bad blonde surfer: Bizi ne diye kaydettiğini çok merak ediyorum
✔️✔️
Raven: bilmek istemezsin
✔️✔️John B🌊: hadi ama çocuklar!!
Gülerek telefonu kapattım. Ross'a kahvaltılık bir şeyler hazırlarken kapı çaldı. "geliyorum!" diye seslendim mutfaktan tabağı hazırladıktan sonra gittim ve kapıyı açtım. Kie'ydi sarıldıktan sonra sohbet ederek odama çıktık kendi de benim için bir şeyler getirmişti.
yarım saat sonra bir şeyler seçtik ve giydim(medyada) daha sonra gözlerimin altına göz kalemi çektik ve hafif koyu bir ruj sürüp glossla bitirdik.
tam o sırada gelen korna sesiyle aşağıya indik.
JJ'in bu tepkisine sırıtmadan edemedim. Gözlerini dikmiş dekolteme bakarken "bunlar biraz fazla olmamış mı?" diye sordu. Kie gülerek "hayır tam ayarında" dedi. JJ'in bu tavrına herkes sırıtırken arabaya bindim ve koltuğa oturdum. John B'nin şöför koltuğundan bana dönüp "güzel olmuşsun Clark" demesiyle utanıp gülümsemem bir olmuştu. herkes arabaya bindikten sonra ilerlemeye başladık.
Pope ikidebir bana ne yapmam gerek bir şey olursa ne yapacağımı falan söyleyip duruyordu sinirlerim bozulmaya başlamıştı. Pope tekrar konuşmaya başlayınca "Pope!" dedim yüksek sesle.
dikiz aynasından Kie ve John B'nin baktığını hissetmiştim. "Ben çocuk değilim ne yapıp ne yapmamam gerektiğini biliyorum. Sakinleş artık" pope kafasını salladı ve arkasına yaslandı. Birkaç dakika sonra gelmiştik.
Elime bizim teknelerden birinin anahtarını aldım ve arabadan indim. John B camdan kafasını uzattı "merak etme. halledersin" dedi gülümseyerek. "biliyorum" dedim aynı şekilde karşılık verirken. Arkamı döndüm ve yürümeye başladım.
Kulübede oturan güvenliği görünce "merhabaa?? affedersiniz!" dedim tellere yaklaşıp.
yazar anlatımı
kulübeden çıkan adam kumral kızı süzdükten sonra "ne istemiştin?" diye sordu. Kız flörtöz bir şekilde kafasını sağa yatırdı ve tekrar konuşmaya başladı karnının kasıldığını hissediyordu "selam, lastiğim patladı da yardım edebilir misiniz" dedi eliyle rastgele bir arabayı gösterirken adam hafif sıratarak "tabii tabii" dedi.
Çok kolay diye geçirdi kız içinden.*
"İşte şu arkadaki" dedi çocukların göz önünde olmayacağı arayı gösterirken. Adam sorular sorarken kız arkadan koşarak geçen arkadaşlarına bakıyordu. "Evet" dedi rastgele. Arabaya yaslandı kız bir yandan da saçıyla oynuyordu. Gelen köpek havlama sesiyle adam dikleşti "duydun mu sesi?" diye sordu kıza. İyice tedirginleşmiş olan kızın karnı öyle bir kasılıyordu ki ne diyeceğini bilemeyecek dereceye gelmişti "kedi falandır hadi devam edelim" dedi adam sırıttı "haklısın" diyerek tekrar eğildi.
Bir süre sonra köpek havlamayı kesti. "ben demiştim" dedi kız gülerek. Adam işini bitirdiğinde ayağa kalktı. Yerden malzemeleri almak için arkasını döndüğünde konuşmaya başladı "ne zamandır park halindeydi?" adam cevap alamayınca arkasını döndü kız koşarak uzaklaşıyordu. Adam önce seslensede sonradan jeton düşünce köpeğin havladığı yöne doğru koşmaya başladı.
Kız arabaya bindiğinde diğerlerini görünce mutlu olmuştu. Derin bir nefes verdi ve kendini yere fırlattı.
bu bölümü de burda bitiriyoruuzzz!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JJ Maybank - Because Why Not?
FanficParadise on earth.Outer Banks'e geldim ve onlarla tanıştım. Yani onunla.. arkadaşlar biraz kafadan yazıcam çoğu bölümleri bile atmaya üşenicem büyük ihtimalle ama yine de yazıyorumm!! Fikirler bana aittir. (Almayın ya da çalmayın) Yazım hatası vs. o...