THE LITTLE DEVIL
•𝐌𝐄𝐌𝐁𝐔𝐊𝐀 𝐓𝐈𝐑𝐀𝐈•
𝘕𝘈𝘚𝘏𝘞𝘈 𝘌𝘕𝘖𝘙𝘈 𝘟 𝘋𝘈𝘕𝘐𝘌𝘓 𝘡𝘠𝘙𝘈𝘕
Bunyi di luar yang kuat itu menarik perhatian Nashwa yang berumur 6 tahun. Umurnya mungkin masih kecil tetapi otaknya sudah boleh berfikir seperti orang dewasa.
Nyshwa. Adiknya yang berada di tepi itu hanya memandangnya. Tubuh adiknya dipegang. Mengigil. Itu yang dia rasa.
Jikalau ayah dan ibunya tahu dia ikut mereka sebentar tadi. Memang matilah.
Langkah kecil dibuka. Dia melompat turun dari kereta itu. Bangunan di hadapannya di pandang. Kagum. Besar, mewah dan gah.
Terdengar suara jeritan di dalam.
"Precious, awak tunggu sini ye." datar suara Nashwa memberi arahan. Pertuturannya jelas. Tidak pelat seperti adiknya.
Nashwa melangkah masuk ke dalam bangunan itu. Ternampak tubuh ibunya yang dilumuri darah. Lalu dia melihat ayahnya memegang pistol dan lelaki yang berada di hadapan ayahnya menghala pistol juga.
Dia memandangnya tersenyum.
BANG
Suara itu terdengar kuat. Matanya membulat apabila melihat ibunya ditembak di hadapan matanya sendiri.
Mommy cuba melindungi Daddy.
Dia memandang ke arah daddynya yang duduk tersengkur. Mommy yang berada di genggamannya dia usap perlahan.
Nashwa memandang ke kanan. Lalu ke kiri. Senjata di cari.
Matanya tertancap mata pisau yang berada di lantai. Pisau itu di lumuri darah. Kesah pula dia.
Dia berjalan mendekati pisau itu perlahan-lahan. Lalu diambil.
Matanya merenung tajam ke arah ayahnya. Ayah memanggil nama ibu.
"Sayang, " itu yang dia dengar. Selalunya ibu menyahut. Tetapi kenapa kini tidak?
Nashwa berjalan santai ke arah Damien yang sedang tersungkur di lantai itu.
Akibat ditembak oleh uncle Rune. Ya, Rune.
Nashwa dapat melihat mata Rune yang memerah.
Jarak di antara Rune dan Damien agak jauh.
Nashwa betul-betul berada di belakang Damien.
ZAP
ZAP
Pisau itu tertancap lalu dicabut semula oleh Nahswa.
Rune yang melihat itu hanya diam. Terkejut?
ZAP
ZAP
ZAP
Darah milik Damien yang tepercik dimukanya tidak dihiraukan. Nashwa tersenyum sinis.
ZAP
Dia bagai membelah kulit bahagian belakang Damien.
Nashwa memandang ke arah Rune dan Noah yang sedang memandangnya.
Damien yang jatuh ke tanah tidak dihiraukan.
Dengan darah yang masih ada di tangan dan darah yang ada di muka. Dia perlahan-lahan mendekati Noah.
"Do i did a good job, daddy?" ujarnya sambil tersenyum.
"Little.... angel, " bagai tersekat nafas Noah apabila melihat anaknya berbuat sedemikian.
Vote.
Pendek jelah ye?
YOU ARE READING
𝐎𝐆 | 𝐓𝐇𝐄 𝐅𝐎𝐑𝐁𝐈𝐃𝐃𝐄𝐍 𝐑𝐄𝐕𝐄𝐍𝐆𝐄 (In Editing)
Fantasía𝐒𝐄𝐀𝐒𝐎𝐍 𝟐 𝐎𝐅 𝐌𝐈 𝐂𝐎𝐑𝐀𝐙𝐎𝐍. "I'm the next heir of the throne. -𝐍𝐀𝐒𝐇𝐖𝐀 𝐄𝐍𝐎𝐑𝐀 Dingin bagai ais? Susah bercakap bagai ada emas di dalam mulut? Beku? Psycho? Semuanya ada di Nashwa. Nashwa Enora. Sangat possesive apabila melib...