Κεφαλαίο 3

67 2 3
                                    

Αννα: Δημήτρη πόσο καιρό το ξέρεις;,Δημήτρης: Το έμαθα πριν λίγες μέρες, απλώς έψαχνα την κατάλληλη στιγμή για να στο πω δεν ήθελα να πάθεις τίποτα και να σε χάσω. Άννα: Είσαι απαράδεκτος, έπρεπε να μου το πεις από την πρώτη στιγμή που το έμαθες. Θέλω να μιλήσω στον πατέρα σου. Δημήτρης: Δεν θα σε εμποδίσω, πήγαινε πάνω είναι. Η Άννα πάει πάνω για να ζητήσει εξηγήσεις από τον πατέρα του Δημήτρη. Άννα: Κύριε Σπύρο είστε απαράδεκτος, κλείσατε τον πατέρα μου αδικα στην φυλακή, θα σας καταγγείλω και θα σας πάρουν το σήμα. Αλλά θα το κάνω όταν βρεθεί ο πατέρας μου θέλω να είναι και εκείνος μπροστά. Η Άννα κατεβαίνει κάτω στην αυλή και βλέπει τον Δημήτρη να είναι σε εξάλλη κατάσταση, να βρίζει τον εαυτό του, να βρίζει τον πατέρα του και να σπάει το τροχόσπιτο. Δημήτρης: Τι ήθελα και της το είπα, τώρα την έχασα οριστικά, έχασα την γυναίκα μου οριστικά, δεν υπάρχει γυρισμός πλέον δεν πρόκειται να ξανά αγαπήσω ποτέ. Η Άννα δεν θέλει να τον ενοχλήσει και φεύγει όμως την βλέπει ο Δημήτρης και της λέει: Είναι που δεν θα έφευγες, είναι που δεν μπορείς να είσαι μακριά μου,άρα δεν τα εννοούσες όλα αυτά που μου είπες πριν λίγο. Άστο Άννα θα φύγω εγώ τελικά μόνο ο Σταύρος και ο Αντρέας με αγαπάνε και με εμπιστευονται πραγματικά. Ο Δημήτρης φεύγει και πάει να μιλήσει στον Αντρέα. Η Άννα όμως τον ακολουθεί με ένα ταξί. Άννα: Δεν με άφησε να απαντήσω φταίω και εγώ,τον είπα απαράδεκτο. Μετά από λίγα λεπτά ο Δημήτρης φτάνει στην ασφάλεια και πάει στο γραφείο του Αντρέα. Δημήτρης: Αντρέα θέλω να σου μιλήσω, κάπου θέλω τα πω και να ξεσπάσω. Αντρέας: Εγώ είμαι Κολλητός σου πάντα θα είμαι εδώ για εσένα. Δημήτρης: ήρθε η Άννα και μου εξομολογηθηκε ότι θέλει να είμαστε μαζί και ότι δεν μπορεί μακριά μου και μόλις της είπα την αλήθεια για τους πατεράδες μας με είπε απαράδεκτο και με παράτησε πάλι. Αντρέας: Άστην ρε φίλε θέλει τον χρόνο της ,Δημήτρης: Η Άννα για εμένα τελείωσε με πλήγωσε και με παράτησε δύο φορές, δεν μου αξίζει τέτοια συμπεριφορά, εγώ έκανα τα πάντα για εκείνη. Εκείνη την ώρα έρχεται η Άννα. Άννα: Δημήτρη μου σε παρακαλώ άκουσε με δεν έπρεπε να σε πω απαράδεκτο,είσαι τέλειος σε παρακαλώ άκουσε με. Θέλω να είμαστε μαζί, να είμαστε κανονικό ζευγάρι. Τι θα απαντήσει ο Δημήτρης;, θα την συγχωρέσει;. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο.

Αννα και Δημητρης: Ο Έρωτας τους Donde viven las historias. Descúbrelo ahora