Κεφαλαίο 1

87 2 1
                                    

Η Ιστορία αυτή ξεκινάει την ημέρα που η Άννα θα πάει το βράδυ στο σπίτι του Δημήτρη για να εξομολογηθεί τα αισθήματα της για εκείνη. Το μεσημέρι εκείνης της ημέρας ο Δημήτρης και ο Αντρέας κάθονται και συζητάνε σε ένα παγκάκι για το πως ο Αντρέας θα πει στην Δανάη ότι είναι κόρη του. Αντρέας: Πως θα πω σε ένα κορίτσι που μέχρι τώρα ξέρει τον Βλάση ως πατέρα της πως εγώ είμαι ο βιολογικός της Πατέρας. Πως θα της το πω;,ο Αντρέας βάζει τα κλάματα. Δημήτρης: Αντρέα ηρέμησε σε παρακαλώ, θα τα καταφέρεις θα σε βοηθήσω και εγώ αν θες .Εκείνη την ώρα η Άννα εκτυπώνει στο γραφείο της μερικές φωτογραφίες με το πρόσωπο του πατέρα της για να τις κολλήσει παντού. Αφού τις εκτυπώνει παίρνει τηλέφωνο τον Δημήτρη. Ο Δημήτρης όμως δεν της το σηκώνει γιατί τον πλήγωσε πολύ γιατί τον άφησε στα κρύα του λουτρού. Άννα: Αντε ρε αγάπη μου σήκωσε το. Τον είπα Αγάπη μου αλλά δεν ξέρω αν θα μου ξανά μιλήσει ποτέ γιατί τον παράτησα στα κρύα του λουτρού και τον πλήγωσα πολύ. Τον αγαπάω πάρα πολύ, το βράδυ θα πάω στο σπίτι του για να του εξομολογηθώ τα αισθήματα μου για εκείνον, να του εξομολογηθώ τον έρωτα και την αγάπη μου για εκείνον και αν ο Άντρας μου μου πει φύγε,δεν θέλω να σε ξανά δω δεν θα τον ξανά ενοχλήσω ποτέ. Μετά από λίγες ώρες η Άννα αφού έχει κολλήσει παντού τις αφίσες με το πρόσωπο του πατέρα της, πάει στο σπίτι του Δημήτρη για να του εξομολογηθεί ότι τον αγαπάει πάρα πολύ, ότι δεν μπορεί μακριά του,ότι θέλει να είναι μαζί, να είναι κανονικό ζευγάρι και ότι θέλει να είναι η Κυρία Μαρκέτου επίσημα πλέον. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο. Για να δούμε η Άννα θα είναι μαζί με τον Δημήτρη;.

Αννα και Δημητρης: Ο Έρωτας τους Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang