Κεφάλαιο 16

52 2 4
                                    

Ο Δημήτρης φτάνει στην ασφάλεια και πάει στο γραφείο του Αντρέα. Δημήτρης: Αντρέα είχαμε κάποιο νεότερο σχετικά με τα νέα στοιχεία που βρέθηκαν;, Αντρέας: Όχι ακόμα αλλά ο  Χατζής από ότι έμαθα θα καταθέσει υπόμνημα εναντίον σου ότι και καλά εσύ φυτεψες τα στοιχεία για να αθωώσεις την Άννα. Δημήτρης: Δεν πάει να στον διαολο λέω εγώ. Την ίδια ώρα η Άννα στο σπίτι τους πάει και κάνει ένα μπάνιο για να είναι καθαρή και μετά θα πάει να ετοιμαστεί για να είναι όμορφη για τον Δημήτρη της. Φτάνει απόγευμα και η Άννα πάει να ετοιμαστεί. Φοράει σεξι προκλητικά εσώρουχα γιατί σήμερα έχει σχεδιάσει να κάνει πρώτη φορά έρωτα με τον Δημήτρη της και μετά Φοράει ένα κοντό κόκκινο φόρεμα. Μετά από λίγο μπαίνει μέσα στο σπίτι ο Δημήτρης. Μόλις τον βλέπει η Άννα πάει κοντά του και του δίνει ένα φιλί. Άννα: Γειά σου αγάπη μου, μου έλειψες πολύ.Πως πήγε η δουλειά;, Δημήτρης: Καλά πήγε η δουλειά, είσαι πολύ όμορφη Άννα μου, Άννα : Σε ευχαριστώ Αγάπη μου ,αντε πήγαινε να ετοιμαστείς γιατί σε λίγο πρέπει να φύγουμε μας περιμένει η οικογένεια μου. Ο Δημήτρης πάει και ετοιμάζεται και όταν βγαίνει στο σαλόνι του λέει η Άννα, μωρό μου είσαι κούκλος, άμα ντύνεσαι έτσι κάθε μέρα θα σε ξελογιασει καμία πιο όμορφη από εμένα και θα σε πάρει μακριά μου. Δημήτρης: πράγματι θα με ξελογιασει μια γυναίκα που θα είναι πιο όμορφη από εσένα, Άννα: Τι πράγμα, ποια είναι αυτή η γυναίκα για να της ξεριζωσω το μαλλί και να της βγάλω τα μάτια που τόλμησε να κοιτάξει τον άντρα μου. Δημήτρης: αυτή η γυναίκα θα είναι η κόρη μας που θα είναι η δεύτερη πιο όμορφη γυναίκα του κόσμου μετά από την μητέρα της. Σε εσένα θα μοιάσει η κόρη μας,που πήγε το μυαλό σου,εγώ μόνο μάτια για εσένα έχω. Άννα: Το ξέρω αγάπη μου, και εγώ έχω μάτια μόνο για εσένα απλώς αν καμιά φορά δω κάποια άλλη γυναίκα να σε φλερτάρει ή να  σου πειράζει την γραβάτα σου το λέω από τώρα ότι θα της ορμηξω και θα της πω ότι αυτός ο άντρας είναι δικός μου και μόνο δικός μου,είσαι ο Άντρας μου και θα είσαι για πάντα δικός μου ,πάμε τώρα γιατί θα αργήσουμε. Δημήτρης: ζηλεύεις πολύ ε;, με αρέσει αυτό, αντε πάμε μην αργήσουμε κιόλας. Άννα: Αφού έχω τον ομορφότερο άντρα του κόσμου και είμαι παντρεμένη μαζί του,γίνεται να μην ζηλεύω, σε αγαπάω πολύ Δημήτρη μου και του δίνει ένα παθιασμένο φιλί στα χείλη και ένα φιλί στον λαιμό του και του αφήνει σημάδι από κραγιόν, μην το καθαρίσεις το σημάδι από το κραγιόν που σου άφησα στον λαιμό, άστο εκεί να φαίνεται και να το βλέπουν όλες στην εισαγγελία, έτσι θα ξέρουν ότι αυτός ο λαιμός είναι μόνο δικός μου και εγώ μπορώ μόνο να τον φιλάω.  Δημήτρης: Ότι πείτε κυρία Μαρκέτου. Φεύγουν και μετά από λίγα λεπτά φτάνουν στο πατρικό της Άννας, χτυπάνε την πόρτα και τους ανοίγει η Λίνα. Λινα: Θείε,θεία καλώς ήρθατε, περάστε μέσα.  Χρύσα: Καλώς ήρθατε πως είσαστε; ,Άννα και Δημήτρης: είμαστε πολύ καλά, Χρύσα: χαίρομαι για εσάς. Μετά από λίγα λεπτά κάθονται για να φάνε μέχρι που... Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο.

Αννα και Δημητρης: Ο Έρωτας τους Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon