tanışma

0 0 0
                                    

Sadece kardeşim için değil ailem için de endişeleniyordum. Kardeşim 8 sınıfta okulu hemen bizim okulun karşısındaydı. Kurtarmaya da gidemezdim. Engel olurlardı. Gözlerim doluyor akan göz yaşlarımı tutamıyordum. Bir kaosun içindeydim. "Göz yaşlarımı elimden gelen en hızlı şekilde sildim ve ayağa kalktım."bir plan kurmalıyız." Dedim ve devam ettim "sevdiklerimiz dışarıda telikede olabilir!.""buradan çıkarsak ölüm fermanımızı vermiş oluruz.""zaten benim endişelenebileceğim bir ailem yok evlatlığım ve bu manyak insanlar beni hizmetçileri olarak kilanıyorlar kısacası arkasından üzeleceğim bir ailem yok!"dedi sage. Ona gerçekten üzülüyordum fakat bunları düşünecek zamanımız yok."vampirler burda olduğumuzun farkına varacaklar burdan gitmeliyiz bayan Lily.!"dedi Oliver. Bu çocuğa hiç güvenmiyorum nedense aceleci tavırları var. "Pencereyi kulanarak yan sınıfa gidebiliriz." Dedi bayan Lily." Bayan Lily bunu yapamayız!"dedi Oliver sinirli bir yüz ifadesi vardı. "Eyer burda biraz daha fazla durursak vampirlerin yemi olacağız!" Var beklenen zaman geldi. Kapıyı kı rdılar. En azından biraz daha insanca olabilirdi doğruya bunlar insan deyil bir vampir! İçeri tam tamına beş adet vampir girmişti içlerinden biri bayan Lily hiç çaba göstermeden boynundan ısırdı bayan Lily nin haykırışlarından öğrendiğim kadarınds kumral,ela gözlü ve 1,87 boy civarında olan bu çocuğun ismi Edwin  mış. Ve hemen bayan Lily in elinden çakıyı alıp boynunu kesti. "Aman tanrım lanet olsun buda ne!" Diyen Sage katılıyordum. İsmini yeni öğrendiğim çocuk bir kaç kişiyide aynı biçimde etkisiz hale getirdikten sonra Oliver ve nixie bakarak " hadi ama çocuklar röl yapmanıza gerek yok." Dedi ve alaycı bir ses  tonuyla gülmeye başladı. Ve Oliver ve nixie de bu gülüşe katıldı. Tam bana doğru hızla yaklaşan Oliver ve nixie boyunlarından bıçaklıyar kendimi uzağa doğru resmen fırlatdım. Sage bunlar yaşanmıyor ben hayal kuruuorum kafasındaydı. Edwin sinirle " sen kendini ne sanıyoesun küçük O*r*s*p* nasıl olurda kerdeşim nixie yi pıçaklarsın!"dedi ve bana doğru koşmaya başladı.kahve rengi saçlı ve gözlü, 1.92 boy civarında olan onu engellemeye çalışsada başaramadı fakat Sage tam zamanında onu etkisiz hale getirdi ve " madem çok seviyorsun sevgilini sende onun yanına git!" Dedi. Edwinı  engelemeye çalışan çocuk " sandığımızdan da iyimisiniz ben earl." Dedi çapkın sesle. Bu çocuta bir şeyler vardı,samimiydi,çekiciydi. " Hakım daki düsüncelerin için teşekürler Nora." "N-n-ne na-sıl bildin ve ismimi nerden biliyorsun?"" Unutma tatlım biz vampiriz." Çapkınca dediği bu cümleden sonra yüzüm al al olmuş olucak ki " Utanmana gerek yok prenses sorun yok." Sinirlenmemi istiyordu bilerek bana prenses demişti ve istediğide olmuştu." Bana bir daha prenses dersen" sözümü kestirip attı." Ne yaparsın diğerleri gibi benide pıçaklarmısın?" Dedi alaycı ve samimi sesi ile " O dilini yerinden söküp bağïrsaklarını yerinde çıkartıp lime lime kesip san püre yapıp yedirim çocuk!." Güldü. "Vay be ne güzel hayal gücün varmış prenses."" Kes sesini ve bana bir daha prenses deme!" Dedim tok ve ciddi sesimle." Bu kadar yeter prenses bizimde sabrımız var. Bak sana ne diyim şu an da hayatdasın diye hep hayatda kalacaksın mağnasıns gelmez! Bundan sonraki tek bir hatanızda sen de dahilinde prenses ölürsünüz ve bizim gibi olursunuz!" Sesi o kadar tok,kalın ve korkutucu çıkmıştı ki korkmamak elde deyildi.

vampirin prensesiحيث تعيش القصص. اكتشف الآن