⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Felix, tahmin ettiğinden daha kısa bir süre sonra, bir haftada toparlandı. Jisung ve Chan ile planladıkları kusursuz planın işe yarayacağından emindi...
Aslında plan da çok basitti. İlhamı ikizlerden almıştı elbette. Bir haftadır yaptığı hazırlık, aslında tüm mal varlığını Jisung'a vermek gibi basit bir plandı. Şirketi, parasını, adamlarını, hepsini Jisung'un üzerine geçirdi. Tam olarak hiçbir şeysiz bir adam olarak kaldıktan sonra, planı uygulayacakları gecenin akşamında toplandılar.
Jisung oturduğu koltuğa komple yayılmış kürdanla dişini karıştırırken, Chan da önündeki evin kroki planına bakıyordu.
"Hazır mısınız?" Diye sordu Felix, ikisinin de dikkatini dağıtarak.
"Ben hazırım da..." Jisung tek eliyle yaptığı havalı bir hareketle kürdanı odanın bir ucuna fırlattı. "...kaçsam mı diye düşünüyorum."
"Ne kaçması amına koyayım?"
"Bundan sonra patron benim." Jisung sırıttı. "Param da çok, şirketim de kocaman, bir sürü adamım var. Ortadan tüysem ne yapabilirsin ki?"
"Evi götüne sokarım." Dedi Chan sırıtarak. "İmzalı anlaşman var oğlum, bir ay sonra istesen de istemesen de tüm varlık geri Felix'e geçecek. Bir imzasına bakıyor."
"Ne anlaşması ya..."
"Kağıt imzaladın ya Jisung." Dedi Felix irrite olduğunu belli ederek. "Ne imzaladığını okumuyor musun?"
"Ha o o muydu ya. Sayfa sayfa yazmışsın amına koyayım sen okur muydun? İmzaladım geçtik işte." Jisung'un umursamaz tavırları, elbette ona birilerini anımsatıyordu.
"Neyse." Dedi Felix omuzlarını silkerek. "İkizleri çıkarttıktan sonra onlarla birlikte ortadan kaybolacağım ben. Amerika'da... Güvenilir bir akrabam var, onun yanına gideceğiz. O sürede burayı mümkün mertebe..." Gözlerini en güvendiği adamı, Chan'a dikti. "...stabil tutun."
Chan onaylamak için başını salladı.
✧
Planları şaşırtıcı bir şekilde kusursuz ilerlemişti. Risk teşkil edecek hiçbir şey çıkmamış, Felix kolayca ikizleri çıkartmıştı. Belli ki, Jeongin hiç böyle bir ihtimal düşünmediği için tedbiri elden bırakmıştı.
Felix, ikizleri de yanına alarak ülkeler arasında onları kaçıracak kamyonun arkasına yerleşti. Birkaç saat yolculuğun ardından kamyonu bir yük gemisine bindirecek, hiç sorun çıkmadan ülkeden kaçacaklardı. Bir ay sonra, tamamen toparlandıklarında geri dönecek, eski işinin başına geçecekti.
Her şey kusursuz işledi, ta ki gemide hava almak için dışarı çıkana kadar. Felix şoför koltuğundaki Jisung'u gördüğünde bakakalmıştı. "Senin burada ne işin var amına koyayım?" Dedi sert bir tonla.
Jisung sırıtarak kamyondan indi, onu bekleyen üç kişinin yanına gitti. Hiçbirinin bakışlarına aldırmadan sırıtıyordu. "Kore'de kırmızı bültenle aranıyorum patron. Kaçma fırsatı gelmişken, ben de kaçırmayayım dedim."
Felix üzerine atılacakken ikizler hızlı bir hareketle onu iki kollarından yakaladı. Felix yine de öfkesine hakim olamıyordu. "Kaçık orospu çocuğu, sana güvenip her şeyi üzerine yaptım ben!"
"Güvenmeseydin." Jisung umursamaz bir tavırla omuzlarını silkti.
"Chan'dan nasıl kurtuldun?"
"Çişim geldi dedim. Tuvaletten kaçtım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"GOT IT BOSS!" | [HyunSamLix] ✓
FanfictionÜnlü mafya babası Lee Felix, sağ ve sol kolları Hwang ikizleri. Vurdulu kırdılı mafya hayatlarını huzurla geçirip giderlerken, sağ kol Sam, bir gün patronu hakkında öğrenmemesi gereken karanlık bir bilgiye ulaşır... "Patronu, bir oğlancıdır. Hatta t...