Bu gün sakin ve sessiz bir gündü. Ben ise normal şekilde okuldaydım ve sıkılıyordum. Sınıftaki diğer arkadaşlarım beden dersindeydi ve şükür ki bugün son gündü yani Cuma günüydü. Şuanda 1. beden dersindeydik ve ben içerideki birkaç kişinin komik hareketlerini izlerken sessizce kendi içimde eğleniyordum. Yüz ifadem ise biraz soğuktu ama buna kimse aldırmamıştı, sonuçta sınıf değiştirdiğimden beri böyleydim.
40 dakika sonra zil çaldı ve bende sıramdan kalkıp arkadaşımın sınıfına gitmek için merdivenden inmeye başladım. Tabii ki bazı düşmanlarımla ve sinir olduğum aptal çocuklarla bakışmıştık ama o siyah ve korkutucu gözlerimle baktığımdaysa hemen göz devirip durdular. Hem sataşıyorlardı hemde korkup kaçıyorlardı. . .Ne kadar aptalca. 8'lerin sınıflarını en üst kata aldığı için müdür, biraz fazla merdiven inmek zorunda kaldım. Evet 7. sınıf bir arkadaşım vardı yani birşey farketmiyor sonuçta iyi anlaşıyoruz. 7. sınıfların katına yani 1. kata geldiğimde arkadaşımın sınıfının önüne gittim. Sınıftaki aptal erkekler ise sadece baktılar ve birşey demediler bugünlük. Çünkü onları dün çok kötü tehdit etmiştim. . .Arkadaşımla okulu turlamaya ve sohbet etmeye başladık, ki teneffüs çok kısaydı ve hemen bitti. Ne ara bittiğini bende anlayamamıştım teneffüsün ama umurumda değildi. Şimdi de 2. beden dersindeydik. Ahh. . zaman ne kadarda çabuk geçiyor.
Kendimi tanıtmayı unuttum, ben Maria. Genelde soğukkanlı bir kişiliğe sahibim. Ama benle yakın olsaydınız benim asıl yüzümü görürdünüz. Tanımadığım kişilerle gereksiz samimiliği sevmem. Eğlenceli biriyimdir ve müziği severim. . .Çizimle ilgileniyorum. Miyopum bu yüzden gözlük takarım ve bilirsiniz ki çoğu kişi gözlüklü birini görünce gözlüğünü denemek ister. Fakat okulun geneli benden korkuyordu. Bu yüzden denemek isteyenler bile çok büyük bir korku ve tereddütle yanıma yaklaşıp denerdi. Çoğunun denemesine izin verirdim, bazılarına da keyfime göreydi. Sadece yakın arkadaşımın isinsiz denemesine izin verirdim. Sanırım çok uzattım, hikaye akışına geri dönelim.
2. beden dersi de bitmişti ve diğer derslerde. Sonunda öğle saatiydi. Eve gidiyordum ve bir ara sokağın önünden geçiyordum. Normalce yere bakıyordum ama bir takım portal ışığı gözümü aldı. Kafamı kaldırıp yana bakınca kıyafetli bir iskelet görmüştüm. Donakalmıştım. . .Daha ben ne olduğunu anlayamadan iskelet beni bileğimden tutup portala sürüklemişti. . .Olanları hafızamda sindirmeye çalışırken çığlık atamamış ve çoktan portala girmiştim. Portala girdiğimde görünüşüm değişmişti. Kendimi incelediğimde aslında çok beğenmiştim çünkü tam benim tarzımdı! Etek hariç. . .Fakat eteğin altında siyah bir şort vardı ve bu beni rahatlatmıştı. Ben görünüşümü incelerken kolayca kaçmayayım diye iskelet hala bileğimden tutuyordu. Fakat nazik olmadığını düşünüp hafifçe bileğimin etrafındaki tutuşunu gevşetip elime kaymıştı ve elimi yakın arkadaşların tutma şekli gibi tutmuştu. O sırada başka bir iskeletle daha konuşuyordu. Konuşmaları bayağı sürecek gibiydi bu yüzden sessizce her zamanki gibi bekledim. . .
EVİİETTTTT YENİ SERİ ARKADASLARİM NASİLLL? İLK BOLUM DİYE KİSA YAPTİM AMA OLSUN BİSİ OLMAZ HERALDE- Karakterimiz 1.55 boyunda olcak yani mikey gibi dusunulebilir- JOPVĞOJSBFMOĞSBFSOĞK neyse gorusuruz canolarim. Uzun sure yogtum zaten .d onumuzdeki bolumde de karaktrin tanitimini yabcam hade bai baiiii OPTUM SİZİ MWAH<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya Savaşın Ortasındaysak. . .?
Actionöhm öhm yeni bişiler yazma karai aldim hazir firsat bulmuşken. aslında yazmicaktım pek umutlanmayın devamı için ama olsun. teknofest festivali yüzünden hoca bana karakter tasarımını kitledi bu yüzden bunu yazıyom aklıma geldi. . . ve ben bayadır yok...