SİLAMMMMM YAZAR-CHANINIZ DİRİLDİ MWHEHEHEHEH-
----------------------------------------------------------------------------
Giren kişi pek tanıdık değildi. Bu yüzden pek umursamadım ve Epic'e döndüm. Konuşmaya devam ettik normalce. Aslında entirika (doğru yazamamış olabilirim) döneceğini düşünüyordum ama pek birşey olmamıştı. Gayet normal hayatımdaki gibi burda da hayatım normaldi. Bu aslında memnun edici fakat tabii macera yaşamak isterdim. Fakat içeri giren kişi Epic in bir tanıdığıymış. Bunu aslında bekliyordum. . . Ancak giren kişi de bir çocuğa benziyordu. Komikti biraz. . .Adı Epic!Frisk'miş. O da tatlı biri ve sevimli bu yüzden onla da kaynaşmamam uzun sürmemişti. Daha sonra Epic'e onunla gelmesini söyledi ve önemli bir işin olduğunu söyledi. Birşey demeden anlayışla başımı salladım ve peki diyip gitmelerini izledim. Epic bana el sallayınca bende ona el salladım ve ortalıktan kayboldular...
Ben bir bankta boş bir deftere birşeyler karalıyordum. Yanıma Core gelmişti. Aynı benim gibi o da sıkılmıştı ve benimle muhabbet etmek istemişti. İşime geldi bu yüzden onunla sohbet etmeyi kabul etmiştim.
Beraber deftere birşeyler çizip Core ile gülüyordum. Eğleniyordum açıkçası. . .Gerçekten şanslı olduğumu düşünüyordum. Ardından sıkılıp banktan kalkıp gezmeye başladık. Bir süre sonra uykum gelmişti ve yorgun hissediyordum. . . Bunu Core farkedicek olmalı ki beni kalabileceğim bir yere bıraktı. Hiç sorgulamadım çünkü tam olarak Core'a güveniyordum. Kendimi koltuğa attım ve uyumaya başladım.
Belirli bir zaman sonra hafif hafif uyanmaya ve hareketlenmeye başlamıştım. Başımda bana göz kulak olan birini görmüştüm. Ya da gördüğümü sandım. . .Sanırım gözlerim beni yanıltmıştı. Üstümde de battaniye vardı. Sanırım Core koymuştu battaniyeyi üstüme. Bundna dolayı pek sorgulamadım. İnk aklıma gelmişti ve battaniyeyi üstümden kaldırıp ışınlanarak İnk'in yanına gitmiştim. Yanii Doodle Sphere'e. Geldiğimde İnk gene elinde defter ve kalemle bağdaş kurmuş şekilde birşeyler düşünüyordu. Sessizce kıkırdayıp arkasında belirdim ve böö diye korkuttum. Tamda istediğim gibi korkmuştu. Ufak çaplı azarlamıştı beni ama olsundu. Sonuçta eğlenmiştim. Berabr konuşmaya ve sohbet etmeye başlamıştık tabii. Ara ara konuşmanın içine Error'u katıp şikayetçiymişçesine konuşuyordu. . .Ama onun yardımcısı olduğum için bunları dinliyordum tabii. . .Çünkü neden olmasın, öyle değil mi? Ardından bir sorun sezmişti. Ona yardım etmek için onun yerine ben gittim. Pek büyük bir sorun yoktu gerçi. AU birazcık kaotikti bu yüzden ortamı sakinleştirip geri gittim yanına gitmesine de. . .ortalıkta yoktu-? Neredeydi ki? Bunu anlamamıştım ve yere oturup İnk'in gelmesini bekledim. . .
Uzun bir süre sonra artık esnemeye başlamıştım ve sıkılmıştım. Bu yüzden kalkıp aramaya karar verdim. Sırasıyla AU'ları gezmeye başladım. İlk önce Underfell'e gittim. Orda tabi ki yoktu bu yüzden kimseye sataşmadna hızla gittim ordan. OuterTale'e geldiğimde burada olabileceğinden emindim. . .Fakat. . .Kafama keskin bir acı girdiğinde gözlerim kararmıştı ve yere yığılıp bayılmıştım. Ama şundan emindim ki en son gördüğüm önümde dokungaçlı bir iskeletin belirdiğiydi. Neler olduğuna anlam verememiştim. . .Ama. . .Korkutucuydu ve ilk defa kaçırıldığım için kalbimde bir korku duygusu oluşmuştu. . .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EHEHHEHEHEHEE ÇOK İYİ YERDE BİTİRDİM AMA HEEEE. ŞEY DERSHANEYE BAŞLADIM BU YÜZDEN BÖLÜMLER DAHA DA GEÇ GELEBİLİR YA DA SADECE HAFTASONU ATARIM, KİM BİLİRR? BAİ BAİİİİİ DERSLERİNİZDE BAŞARILAR VE GEÇMİŞ BAYRAMINIZDA MÜBAREK OLSUN BEA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya Savaşın Ortasındaysak. . .?
Acciónöhm öhm yeni bişiler yazma karai aldim hazir firsat bulmuşken. aslında yazmicaktım pek umutlanmayın devamı için ama olsun. teknofest festivali yüzünden hoca bana karakter tasarımını kitledi bu yüzden bunu yazıyom aklıma geldi. . . ve ben bayadır yok...