Bölüm 2

18 0 0
                                    


  Ben onları sessizce dinlerken elimi tutan iskelet elimi bırakıp diğer iskeletin yanına geçti. Yanındaki iskelete kolunu attı ve enerjik bir şekilde konuşmaya başladı. O konuşurken ben boş boş bakıyordum da neyse. . .

İnk: Ben İnk! AU'ların koruyucusuyum. Şuan bulunduğun yer Doodle Sphere! Burada bir sürü AU bulunuyor ve ben bunları koruyorum! Buda yanımdaki yardımcım Dream!

  Tabii ki canlı bir ses tonuyla konuşmuştu. İnk'e baktıktan sonra yanındaki iskelete yani Dream'e bakmaya başladım. İnk'in canlı bir kişiliğe sahip olduğu belliydi tabi ki. . .Benim gibi bir çizere benziyordu nasıl olsa. Tek farkımız ise benim biraz daha mesafeli ve soğuk gözükmemdi. Ben bunları düşünürken Dream de kendisini tanıtmaya başlamıştı.

Dream: Bende Dream! İnk'in bahsettiği gibi onun yardımcısıyım. Pozitifliğin koruyucusuyum bende! Bir tane de abim var ama boşver. . .Tanışmak istemezsin. . .Sonuçta o biraz. . .Yozlaşmış.

  Dream bunu dediğinde ise hafifçe başımı yana eğmiştim. Fakat çok fazla da kurcalamak istemedim, zaten onun özeline karışamazdım. Bu yüzden tekrar İnk'e baktığımda ise İnk konuşmaya başladı.

İnk: Yeni bir yardımcıya ihtiyacım vardı! Seni uzun süredir takip ediyordum Maria.Uygun zamanı kolluyordum sadece. Ne güzel bir zamanlama oldu ama! Seni gördüğüm gibi kaptım işte, anlayacağın seni kaçırdım gibi birşey! Ama pek dert etme, burada çok eğleneceksin! Seni diğerleriyle tanıştıracağım bu arada merak etme.

Maria: Ailem beni merak etmez mi? Uzun süre burada kalırsam ailem endişelenir ve büyük bir sorun olur. Fakat sıkıcı hayatımdan da kurtuldum aslında. . .Herneyse geri dönmesem de olur.

  Ben konuştuktan sonra Dream bunu biraz garipsese de birşey demedi ve sessizliğini korudu. Ben ise aynı ifadesiz yüzümle ikisine bakarken İnk tekrar elimi tuttu. O sırada kolunu Dream'in omuzlarından çekmişti tabi. Ardından üçümüzde ışınlanıp Omega Timeline'a gittik.

  Omega Timeline da ise bizi küçük bir çocuk karşıladı. Renksizdi. . .Fakat yaşının büyük olduğunu söyleyebilirdim. Ben etraftaki anomalilere bakarken karşımızdaki çocuk konuşmaya başladı.

CoreFrisk: Merhaba Maria! Senin geleceğini duymuştum. Ben CoreFrisk ve burası da Omega Timeline. Burası evrenleri yok olmuş kişilere ev sahipliği yapıyor! Buraya istediğin zaman gelebilir, kalabilir ya da arkadaş edinebilirsin!

  Aynı ifadesiz yüzümle bakıp sessizliğimi koruyarak başımı salladım. Ardından diğerlerine bakmaya devam ettim. Çoğu ise beni tanımak istermişçesine bakıyordu. Ama herşeye rağmen kimse yanıma yaklaşmadı. İnk'e döndüğümde tekrar konuşmaya başladı. . .

İnk: Benim gitmem lazım.

  Dediğinde elimi bırakıp mürekkep göleti oluşturmuş ve gitmişti. Birşey demedim sadece bakmaya devam ettim. Sahi. . .Gözüme çarpan başka bir şey daha vardı. . .Orası ile ilgilenmek için mi gitmişti. . .? Ahh. . .Neler olacağını bilmiyorum ama hadi hayırlısı. Fakat İnk'ten biraz şüphelenmiyor da değilim. . .Herneyse onu çok iyi tanımıyorum bu yüzden boşvereceğim. Muhtemelen şuan Dream ile etrafı gezmek daha iyi olur.


İVİTT 2. BOLUMDE BİTTİİİİİ İYİ GECELER VE MUQEMMEL ŞEKİLDE SINAV HAFTASININ GEÇİP SİKTİR OLUP GİTMESİ UMUDUYLAA GORUSURUZZZ

Not ve Uyarı: Bu kitap Underverse üzerinden ilerleyecek. Tabi ki biraz değiştireceğim. Baya olaylar da döndüreceğim. Underverse'yi izlemediyseniz izlemelisiniz yoksa bayağı spoiler yemiş olacaksınız.

Ya Savaşın Ortasındaysak. . .?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin