Gözlerimi açtığımda bir sandalyeye bağlıydım ve karşımda gözleri simsiyah olan bir iskelet duruyordu. Tanımıyordum çünkü kimse kötülerden bahsetmemişti. Ahh. . .Sanırım anladım. Bir AU'da ufak bir kavga çıkarıp beni oraya yönlendirmiştiler ve birisi İnk'i ortalıktan kaldırmıştı. Sonra benim onu aramamı sağlayıp böyle kaçıracaklardı. . Hmm aslında düşününce gerçekten mantıklı bir plandı. . .Ama çok kolaydı. Herneyse. . .Soğuk bir şekilde karşımdaki iskelete bakarken iskelet konuşmaya başladı.
Killer: Hehe şimdi neden burada olduğunu düşünüyordun, değil mii? Patron istedi açıkçası haha-'MHMHMHMHMHMĞ'
Sinirle konuşmaya çalışırken ağzımın bantlı olduğunu unutmuştum. Bu da ona dalga geçmek için malzeme vermiş oldu.
Killer: Aaa? Ne oldu? Yoksa konuşamıyor musun?? Çok komik!
Kesinlikle psikopat olduğunu söyleyebilirdim ve hatta kanıtlayabilirdim. ÇÜünkü karşımda bıçağı kavada dönürüp sapından tutuyordu. Anlayacağınız, bıçakla oynuyordu. Sağ gözüm sinirden seğirmeye başlamıştı tabii. . .Çünkü karşımdaki iskelet bayağı sinirr bozucu şekilde hareket ediyordu. Kim olursa olsun sinirlenirdi ama, değil mi? Doğal olan da buydu zaten. . .Ben daha fazla direnmeden bakarken başka birisi gelmişti. . .Gelen kişinin kafatasının bir kısmı kırılmıştı ve sağ gözü de kırmızıydı. Diğer gözü ise yoktu tabi. . .Gelen kişi konuşmaya başlamıştı.
Horror: Hey Killer! Patron seni çağırıyor!
Demişti. Demek ki gözleri olmayan iskeletin adı Killer'dı. İlginç. . .Aslında yakışıyo da eh herneyse. En azından biraz da olsa kafa dinleyebilecektim yani. Bu bile benim için mükemmeldi. Killer ise iç çekip geliyorum diye bağırmıştı ve kafatası kırık olan diğer iskelet geri gitmişti. Killer gitmeden son bir kez konuştu.
Killer: Sonra geri geleceğim~
Hem psikopat hem yavşak.Tam da nefret ettiğim tip. . .Öylelerine hiç tahammülüm yok açıkçası. Tabii Killer bunu dedikten sonra gitti. Burnumdan derin bir nefes alıp tekrar burnumdan verdim ve kendimi çözmek için gözlerimle etrafa bakmaya başladım. İp gerçekten sıkıydı. . . Kangiren olmak istemiyordum, bu da biraz paniklememi sağlıyordu. Ben birazcık debelenmeye başlarken odaya başka birisi girdi.Kapşonlusu kafasına kadar çekilmişti ve yüzü gözükmüyordu. Kırmızı bir atkı takıyordu ve heryeri tozlarla kaplıydı resmen. . .Klasik Sans'a benziyordu tabii ama ondan daha soluk renkte mavi hırka giyiyordu. Yani hala kolayca ayırt edilebilir durumdaydı. Ben gene kaşlarımı hafifçe çatmış bir şekilde 'sen kimsin?' dermişçesine bakıyordum. Çok sessiz olduğu için biraz rahatsız ediciydi. Sessizlikle beni yargılıyor gibiydi. İşkence çektiriyordu bildiğin. . . Deliriyormuş gibi hissetmeye başlarken konuşmaya başladı.
Dust: Daha sonra seni sorguya çekeceğiz.Demişti. HEMDE SADECE BUNU DEMİŞTİ?! Daha da deliriyordum sanırım. Bu yüzden daha da kurtulmaya çalıştım. Fakat. . . İskelet bana o mavi kemiklerden geçirmişti.
Dust: Canının yanmasını istemiyorsan hareket etmeyi ve direnmeyi bırak.
Bakışlarımı bozmadan bakmaya devam ettim. Hareket etmemem gerektiğini anladım. Fakat neden beni kaçırmışlardı ki? Ne uğrunaydı? En azından kendi dünyamda kaçırılınca para filan istiyorlardı, onlar ne isteyebilir ki? Yaşayan iskelet bu kötüler! Bu yüzden konuşmak için direnmeye başlamıştım bu sefer. Tabi hareket etmemeye özen gösterdim ama HMHMHM gibi sesler çıkardım. Bantı çıkarır diye düşünüyordum ama belli ki zor rakipti bu iskelet. Artık bıkmış olacak ki yaklaşıp aniden bandı ağzımdan çekince acıyla ufak bir çığlık attım. Fakat boş eliyle ağzımı tekrar kapattı. Anlayacağınız, çığlığım yarıda kesilmişti. Elini ağzımdan çekince de diren sordum.
'Sen kimsin, neden buradayım? Ne için kaçırdınız?!'Dust: Adım Dust.
Dust adını söyledikten sonra tekrar bakışmaya devam ettik. Tabi ki sessiz durdum çünkü yapabielceğim birşey yoktu. Şuan ışınlanamazdım da. Sessizce beklemekten başak çarem yoktu. Hem bunla konuşulmaz ki? Artık umursamazca uyumak istedim. Bu yüzdende kafamı yere eğdim ve yavaşça uykuya dalmaya başladım. . .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------NAAAĞĞĞĞĞĞBBBBEERRRRRR DOSTLAR? OKULLAR AÇILIYO BİLGİNİZE SÖZLÜLER HEPİMİZE XDD çokta iyi kafiye oldu ama he her tatilden sonra kullanıcam ehehehehehehehhğğğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya Savaşın Ortasındaysak. . .?
Acciónöhm öhm yeni bişiler yazma karai aldim hazir firsat bulmuşken. aslında yazmicaktım pek umutlanmayın devamı için ama olsun. teknofest festivali yüzünden hoca bana karakter tasarımını kitledi bu yüzden bunu yazıyom aklıma geldi. . . ve ben bayadır yok...