6

785 57 4
                                    

Güneş ışınları yüzüme vurduğu gibi gözlerimi açmış tavana dikmiştim. Dün akşam Jeon'umun fotoğraflarına bakarken uyuya kalmışım, umarım ki bir gün fotoğraflarına bakmak yerine kendisi ile gözlerimi kapatıp açarım.

Bi ton şeyi düşünmek yerine yatakta doğruldum ve esnemeye başladım. Bugünü tamamen kendim için ayıracaktım, bu yüzden enerjik bir şekilde yataktan çıktım ve ayaklandım. Adımlarımı banyoya doğru attım, elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım ve çıktım. Kıyafet dolabımın karşısına geçtim ve günlük kıyafet aramaya başladım. Üzerime siyah bol bir sweat altımada açık renk kot pantolon ve beyaz uzun çoraplar seçtim ve giyindim.

Odamdan çıktım ve mutfağa yöneldim, mutfak masasının üzerine bırakılmış bir not buldum, masaya yaklaştım ve notu elime alıp okudum.

Jimin'im sabah hastaneden aradılar acil vaka geliyormuş benimde aniden evden çıkmam gerekiyordu bu yüzden haberin olsun diye not bıraktım. Çocuklarla kendinize kahvaltılık bişeyler hazırlarsınız, bir ihtiyacınız olursa odamda komodinin üzerine para bıraktım. Öptüm sizi :)

Not annem tarafından yazılmıştı, kendisi çok düşünceli bir kadın, ne olursa olsun kendisinden önce bizi düşünüyordu, gerçekten hayatım boyunca ona minnettar olucam.

Elimdeki notu bir kenara bırakıp buzdolabının kapağını açtım, bugün canım baharatlı ramen ve rulo omlet yemek istiyordu. Sanırım evde ramen yoktu ve yumurtamız yetersiz, bu yüzden markete gitmem gerekiyordu. İyikide düşünceli annem para bırakmış, yoksa aç kalırdık.

Sessiz adımlar ile çocukları uyandırmamak amaçlı annemin odasına yöneldim, odaya girdim komodinin üzerindeki parayı aldım ve çıktım. Dış kapının önüne geldiğimde askılıkta olan montumu sırtıma geçirdim ve ayakkabılarımı giydim. Kapıyı sessizce açıp evden usulca çıkmıştım, kapıyı kitleme gereksiniminde bulunmadım nasıl olsa 10 dakika sonra dönecektim, hem ses yaparsam çocuklar uyanabilirler.

____

Marketten eve gelmiştim, elimdeki poşeti mutfak masasının üzerine bırakıp hemen mutfak önlüğünü belime bağladım ve işe koyuldum. İlk önce büyük bir tencereye su koyup suyun kaynamasını bekledim, ardından içine pişmeleri için buldak ramenlerimi bıraktım. Ramenler pişerken bende rulo omletleri yapmaya başladım.

Yemekler 15 dakika içinde tamamen hazır olduğunda belimdeki mutfak önlüğünü çıkarıp bir kenara koydum ve mutfaktan çıkıp Tae ile Yoon'un kaldığı odaya doğru ilerledim. İlk kez bu kadar fazla uyumalarına şahit oluyordum, saat 10:30 du ve hala ikisindende tık yoktu. Yoon için pek şaşırtıcı değildi fakat Tae için öyleydi, yani Tae benden bile erken uyanırdı. Umarım bu işte bir terslik yoktur dedim ve tam odalarının kapısını açacağım zaman içeriden Tae'nin sesini duydum.

„Off Yoon sessiz olsana Jimin duyacak!"

„Düm gece altımda inlerken Jimin duyacak demiyordun ama" Yoon'un bu dediğiyle gözlerim pörtledi. Nasıl yani?? Tae ve Yoon beraber mi olmuşlardı? Hemde benim evimde??

„Kapa çeneni!"

„Ah hadi ama, hoşuna gitti biliyorum"

„Tekrar ediyorum, çeneni kapamazsan ben kapatacağım"

„Nasıl kapatacaksın"

„Kaşınıyorsun"

„Kaşınıyorum, kaşısana beni"

He will be mine |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin