Lisa & Jimin
Jimin: Lisa bana acilen Bay Jeon'un gittiği spor salonunun adresini ver
GörüldüLisa: Tek bir şart ile :)
Jimin: Pekala
2 hafta boyunca yemeğini sana ben ısmarlayacağımLisa: Hayır
İstediğim şey bu değilJimin: Ne o zaman?
Lisa: 11 sınıflardan Jennie'yi bana ayarlasan hiç fena olmaz :)
Jimin: Peki neden Mark'tan değilde bunu
benden istedin?Lisa: Mark'ı biliyorsun, güvenebileceğim biri değil
Düşün, iki yemek parasının lafını yapan kişi yarın neyin lafını yapmazJimin: Doğru söylüyorsun
Bana güvendiğin için teşekkür ederim
Ve şartı kabul ediyorum
Jennie ile sizi tanıştıracağımLisa: Pekala adresi yolluyorum
📍Namjin Spor Salonu - ************Jimin: Teşekkür ederim Lisa
Sana minnettarımLisa: Bende öyle
Ee bizi ne zaman tanıştıracaksın?Jimin: Sınav haftası geçtikten sonraya ne dersin?
Lisa: Pekala
İyi olurJimin: İyi ben gideyim o zaman yapıcak birkaç işim var
GörüşürüzzLisa: Kesinlikle Bay Jeon'un gittiği spor salonuna yazılmayacaksın:)|
Anlamadık sanki :))|
Görüşürüz :)
Görüldü____
Namjin spor salonunun önünde durduğumuzda, taksiciye parasını ödedim ve taksiden indim. Bir tık heyecanlıydım çünkü bundan sonra Jeon'umla aynı spor salonunda bulunacaktık, aynı günler aynı saatler, düşünmesi bile güzel.
Kolumdaki saate baktım, Jeon'umun artık gelmiş olması gerekiyordu ve bu yüzden dışarıda çok oyalanmadan içeri girmeye karar verdim. İçeri'ye giriş yaptığımda salondaki tüm gözler bana döndü, fakat benim gözlerim tek bir kişiye odaklanmıştı.
Jeon'um kolsuz bir tişörtle, gri bir eşofman, dağınık nemli saçları ile boks torbasını yumrukluyordu. Tanrım çok seksi görünüyordu ve bu beni ölüme sürüklüyordu, tam bir yunan tanrısı kocam vardı. Ona bakarak sırıtan kız ilede sonra görüşecektim, kimse benim kocama benim haricimde bakamazdı.
Sonunda Jeon'um beni fark ettiğinde 'burda ne yapıyorsun?' der gibi tek kaşını kaldırmıştı, bende buna karşılık ona kocaman sıcak bir gülümseme bahşedip başımla selam vermiştim, oda bana hafif tebessüm eşliğinde selam verip kum torbasını yumruklamaya devam etmişti. İşte böyle ufacık bir tebessümü ile eriyip gidiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He will be mine |Jikook
FanfictionJimin öğretmeni Bay Jeon'a aşık bir öğrenciydi ve sürekli ona mesaj atar, aşkını itiraf eder, mektuplar yazar ve ona hediye hazırlardı, Bay Jeon'un evli olduğunu bile bile.