Deel 8: Onzekerheid

463 13 0
                                    

POV Matthy

Het is donderdag laat in de ochtend wanneer ik wakker word. Ik open rustig mijn ogen en knipper nog wat om wat te kunnen zien. Ik zie het felle licht door het kiertje van mijn gordijn heen schijnen. Precies dat ene kiertje, ligt het mooiste in de kamer op. En het mooiste is mijn lieve Robbie. Ik kijk naar rechts en ietsjes omlaag. Daar zie ik Robbie op mijn borst liggen en met zijn buig tegen mijn zij aan liggen. Ik heb een arm over zijn rug en Robbie heeft een hand op mijn buik liggen. Dit was de eerste nacht dat we samen hebben geslapen! Wel onbewust want eigenlijk zijn we gister avond even een filmpje gaan kijken... Dus we hebben beide ook gewoon onze kleding nog aan.

Ik kijk nog even naar mijn kleine, ik kijk naar hoe rustig hij ademt. Hoe zachtjes hij soms snurkt. Ik vind het stiekem gezegd, heel cute eigenlijk! Mijn gedachtes van gister, de stress voor deze dag, zijn allemaal even verdwenen. Hen enige waar ik op dit moment aan kan denken is deze kleine, bruin harige jonge die hier helemaal tegen mij aangekropen ligt.

Wat voelt dit fijn zeg. Hem naast mij wanneer ik mijn ogen open. Dat ik al van hem kan genieten vanaf dat ik wakker word. Ik kan hier wel aan wennen! Ik blijf nog even staren, maar geef hem dan een kus op zijn haren. Ik wrijf eventjes op zijn rug, waardoor hij ook rustig aan wakker wordt. Ik zie hoe ook hij moeite heeft met het openen van zijn ogen. Ik zie hem zijn hand van mijn buik afhalen, en wrijft daarmee even in zijn ogen terwijl hij aan het uitrekken is. Terwijl hij dat doet, laat hij hele kleine kreuntjes los. Maar onhoorbaar?.. dat waren ze zeker niet!

"Goedemorgen Robje" zeg ik zachtjes tegen hem, waarna hij zijn hoofd ietsjes omhoog tilt zodat hij me aan kan kijken. "Goeiemoruguh liefje" fluistert hij naar me terug. Een kleine glimlach omstaat er om mijn lippen heen als ik Robbie zijn schattige slaperige koppie zie. Ik geef hem een snelle kus op zijn lippen. Hij legt zijn rechterhand weer op mijn buik, maar nu ietsjes richting mijn zij, waarna hij me stevig vasthoudt voor een knuffel. Ik leg mijn hoofd op de zijne en knuffel hem terug.

Na nog even gelegen te hebben, besluit ik me toch los te halen van mijn koalabeertje die aan me vastgeplakt ligt. Ik zie hem nu een beetje zijn plek vinden in mijn bed, hij gaat met zijn hoofd op het kussen liggen aan de zijde waar hij net ook lag. Ik loop richting mijn kast en haal hier een outfit uit, waarna ik naar de deur van mijn badkamer loop en open dees. "Ik zal een handdoek voor je klaarleggen goed? Dan kan je na mij onder de douche springen!" Zeg ik tegen hem waarna ik de kraan aan zet en d'r even later onder ga staan. Nadat ik klaar ben loop ik al aangekleed terug de kamer in. "Matt zou ik misschien een trui of shirtje van jou mogen lenen?" Vraagt hij waarna hij uit bed stapt. "Tuurlijk, ik leg straks wel even een outfit klaar voor je in de badkamer! Ga maar alvast douchen" zeg ik op mijn beurt terug. Waarna hij de deur achter zich sluit, maar niet op slot doet!

Ik hoor dat hij de kraan omdraait. Ik hoor het water op de grond plenzen. En als ik hoor dat hij er onder is gestapt, neem ik weer plaats op bed. Ik kam mijn haren naar achter en leg dan mijn kam op het nachtkastje aan Robbie zijn kant. Maar als ik naar die kant toe buig, ruik ik Robbie zijn geur op de kussen waar hij net een tijdje op lag. Ik pak het kussen met beide handen vast en trek het dan naar me toe. Ik haal het naar mijn gezicht, en leg dan mijn gezicht in het kussen. Ik hoef niet eens diep m'n neus op te halen en dan ruik ik al de fijne geur van Robbie. Robbie ruikt van zichzelf al schoon, maar dan de geur van zijn haarproducten, en nog een klein beetje van zijn parfum, maakt het af!

Ik heb helemaal geen benul van waar ik mee bezig ben, en dat blijkt ook wel weer wanneer ik opeens Robbie zijn keel hoor schrapen achter me. Ik schrik een klein beetje en leg dan snel het kussen naast me neer. Ik draai me op en kijk Robbie dan aan. "Had je nog een shirt voor me? Misschien ook een onderbroek en een paar so-." Het lukt me niet eens meer naar hem te luisteren. Het enige waar ik weer eens mee bezig ben is het bewonderen van die knapperd die voor mij staat. Kijk hem staan dan, het water druipt nog overal vandaan, en hij heeft alleen zijn handdoekje om zijn midden! Mijn god wat een lichaam zeg!!!

Wat voel je? ft. Mabbie, De BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu