Byl tam Bill a měl úplně červené oči tak jsem za ním ihned přiběhla a obejmula a on se mi rozbrečel na rameni. Asi po 3 minutách jsme šli ke mně do pokoje zavřela jsem dveře a i radši zamkla a šla jsem si sednout k Billovi na postel a zeptala jsem se co se stalo.
E:co se stalo?
Chvíli bylo ticho protože se musel nejdřív uklidnit aby mohl říct nějaký slovo.
B:pohádal jsem se s mamkou a Tomem
E:a můžu vědět proč?pokud ti to nevadí?
B:ne nevadí. Pohádali jsme se protože jak si mi dala pozvánku na tu soutěž tak mi dneska mamka řekla že to je špatný nápad že budu v jiném městě a v jiné zemi a že vám jako Collinsům nevěří tak jsme se pohádali a Tom řekl "v tomhle jsem s mamkou protože nikdy nevíš co se stane" a přitom když jsme na touru tak to nevadí
Dořekl poslední slovo a znovu se rozbrečel já ho vztáhla do objetí tak jsme byli asi 2 minuty a pak jsem se odtáhla utřela mu slzy z tváří a políbila na rty po chvilce Bill zapojil i jazyk a položil mě na postel a byl nademnou a chtěl mi sundat tričko ale to jsem ho zastavila a řekla.
E:dneska ne
Bill přikývl a zeptal se mně jestli by mohl u mně přespat já mu řekla že ano, tak se šel odlíčit a vyčistit si zuby (pujčila jsem mu nový kartáček) já mezitím šla mamce říct že bude u nás Bill přespávat mamka s tím neměla problém tak jsem se vrátila za Billem do pokoje ten seděl na posteli a čekal na mě, já mu půjčila oblečení co si tu David nechal protože si ho nevzal. Bill si to vzal a já řekla.
E:já se otočim aby si měl soukromí
Bill se usmál a já se otočila, mezi tím jsem rozložila půlku postele a dala poštář s dekou já si šla ještě vyčistit zuby a Bill si mezi tím lehnul když jsem přišla do pokoje Bill držel mé fotoalbum kde byli fotky když jsem byla miminko až po teď.
E:na co koukáš?
B:jenom tak, si neřekla že když ti byli 3 roky tak si byla baculatá
A usmál se já se taky usmála fotoalbum mu vzala dala na stolek a lehla si na něj
B:řikala si že nic nebude ne?
Nechápavě odpověděl já mu dala polibek lehla si vedle něj, on si mě přitáhl za boky k sobě a spokojeně jsme usnuli.
Ráno nás vzbudil budík v 5:20 ano zítra odlétáme do Francie a dneska jdeme do školy. Vstala jsem z postele a šla si do koupelny kde jsem si vyčistila zuby a umyla obličej a učesala si vlasy.
Nějak takhle a šla jsem si udělat mega lehký make-up, jenom korektor, pudr a řasenku. Mezitím se Bill už probudil a já si šla vybrat outfit.
Šla jsem ještě do koupelny se navonět a cestou jsem se střetla s Billem.
B:sluší ti to
A usmál se já mu ho oplatila a odpověděla
E:děkuju
A šla jsem s batohem dolů do kuchyně tam jsem sobě a Billovi udělala kafe s chlebem a nuttelou a na to jsem nakrájená jahody.
Když Bill přišel tak jsme se najedli a Bill si šel domů pro nové oblečení a batoh když přišel tak nesl s sebou dvě helmy a mě bylo jasný že chce aby jsme jeli na motorce mě to nevadí ale právě jsem jedla. Tak jsme si sedli a pomalu vyrazili, byli jsme tam do 15 minut. Když jsme přišli ke skříňkam tak tam stála Kimy a culila se na Billa já si ho přitáhla do polibku a ona převrátila očima a odešla. Já náš polibek přerušila a otevřela skříňku a vzala jsem učebnici chemie a šli jsme do laborek.
.
.
.
.
.
Už nám zbývají jen dvě hodiny a mužeme jít na oběd. Právě sedíme na informatice a sedím vedle Žofie nejvíc nejnechutnější holka na světě (nic proti Žofiim) furt si někam musí strkat ruce. Otočila jsem se mírně do leva a tam byl Bill s Kimy! Bylo vidět že ho to nebaví si s Kimy povídat, ale Kimy si všimla toho že na ně koukám a začala Billa líbat, snažila jsem se udržet slzy ale nešlo to tak jsem se zeptala jestli můžu na záchod.Billův pohled
Právě máme informatiku a sedím vedle Kimy, bože ta je tak ukecaná, všiml jsem si že na mě El kouká tak jsme navázali oční kontakt a Kimy mě z ničeho nic začala líbát já se chtěl od trhnout ale nešlo to El šla na záchod, odtrhl jsem se od Kimy a běžel za El. Viděl jsem jí sedětn na zemi v chodbě tak jsem k ní šel.E:ne-neměl by si j-jí za tou sv-svou Kimy
Řekla El mezi vzlyky a podívala se na mě já zaporněk zakorutil hlavou a šel k ní.
B:já už mám svou vyvolenout a nebudu jít opouště kvůli nějaký pindě která ošukala celou třídu a má zřejmě nějakou nemoc
El se pousmála a objala mě já ji utřel slzy a ona mě políbila. Přišli jsme do učebny a já se zeptal učitele jestli by si mohla El vyměnit místo s Kimy učitel kývl a já si šel sednout a řekl
B:Kimy jdi prosím pryč a cestou sem pošli El
K(Kimy)
K:proč nejsem se ti dost dobrá
B:prostě.....to udělej
Ona vstala odešla a místo ní přisla El.
Elen pohled
Kimy mi řekla abych šla za Billem tak jsem tam přišla a Bill se usmíval já se koukla do počítače a to co jsem našla, měli jsme dělat nějaký šablony a Kimy to vůbec nejde tak jsem to opravila a bylo to.~skipetime~
Momentalně je 17:03 a já se chystám do sprchy ale když si beru pyžamo tak jsem si všimla že před barákem Billa a Toma stojí Kimy, "asi jde za Tomem" řekla jsem si v hlavě, když se otevřeli dveře tak tam stál Tom s takový divným výrazem tak jsem to neřešila a šla jsem do koupelny. Tam mi to trvalo asi 30 minut, když jsem vylezla tak jsem si otevřela okno abych měla čerstvý vzduch v pokoji ale to jsem asi dělat neměla protože Bill měl taky otevřeny okno a slyšela jsem od něj z pokoje ,,aaah Bille aah přidej” to se mi malinko hrnuli slzy do očí, rozhodla jsem se že je půjdu navštívit vím jsem v pyžamu a asi zmrznu ale to nevadí.Když jsem tam přišla tak jsem zazvonila a otevřel mi Tom.
T:čau co chceš?
Zněl trochu podrážděně
E:jdu za Billem
T:on ale teď ne-
Ne dořekl to a já šla do Billova pokoje, když jsem zaklepala tak se ozvalo ,,bože aaah už budu aaaaah” tak jsem otevřela dveře a to co jsem viděla bylo nechutný, já tam jenom stála a spustil se mi vodopád slz a stála furt mezi dveřmi. Bill si mě všiml.
B:Lásko ne není to jak to vypadá
E:já tě milovala
Řekla jsem potichu
E:já tě kurva milovala!
To už jsem za křičela zabouchla jsem dveřmi a šla jsem do obývaku za Tomem. Ten si všiml že asi nejsem v pohodě tak se začal vyptávat.
T:co se stalo?
E:tvůj debilní bratr tam prcal s tou HIV prolezlou děvkou
Řekla jsem a Tom mě objal mezitím dolů přišel Bill s tou kurvou. Když odešla Bill se šel sednout k nám a chtěl mě asi obejmout ale já jsem se víc na máčkla na Toma.
B:já nechtěl jsem ale ona mi začala vyhrožovat
Já se na něj podívala utřela si slzy a chtěla něco říct ale sebrala jsem se a odešla. Když jsem přišla tak na mě mamka mluvila ale já šla rovnou do pokoje skočila do postele a obličej zabořila do polštáře a na novo začala brečet. Mamka po asi 15 minutách přišla ale já jsem nějak usnula tak mi mamka dala pusu na tvář zhasla lampičku a zavřela dveře...
ČTEŠ
Láska na první pohled
RomanceEleonora Collins je 16 letá dívka co se přestěhovala do Magdemburgu z Berlína, potká tam pravou lásku nebo to bude jenom další úlet?