11

21 1 0
                                    

Billův pohled
Jak Elen odešla tak jsem myslel že se zabiju, Kimy mi kurva vyhrožovala že pokud ji neojedu tak všem ve škole řekne že jsem jí bil což není pravda. Chvíli jsem ještě seděl na gauči a pak jsem šel do pokoje, když jsem vešel měl jsem výhled do Eleniný ho pokoje, brečela hodně mě taky ukáplo hodně slz nechtěl jsem to udělat ale hádám že kvůli Kimy se mnou už El mluvit nebude natož aby mi dala ještě jednu šanci. Přešel jsem ke skříňce kde mám prostěradla a povlečení, špinavé prostěradlo a povlečení jsem dal na zem a dal čisté poté jsem dal to špinavé do špinavého prádla, vzal jsem si pyžamo a šel si dát sprchu, ta mi trvala asi 30 minut, musel jsem si umýt i vlasy, šel jsem k tašce dal tam ještě pár věcí a koukl kolik je hodin bylo 21:10 tak jsem šel spát. Jen přece vstávám někdy v 4:30 tak abych byl vyspalý.

El pohled
Ráno mě vzbudil budík někdy v 4:20 neochotně jsem vstala a šla rovnou do kuchyně se napít tam byla mamka která mi dělal snídani, jinak mamka s námi nepoletí protože bude hlídat Crystal, vše bude sledovat z živého vysílání. Když jsem se napila šla jsem do pokoje si udělat hygienu a obléct se

Vlasy jsem učesala a dala do nízkého drdolu vzala tašku a šla dolů sraz s Billem máme v 5:15 a na letišti máme být v 5:40 tak dobrý

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem učesala a dala do nízkého drdolu vzala tašku a šla dolů sraz s Billem máme v 5:15 a na letišti máme být v 5:40 tak dobrý.

Nasnídala jsem se vzala si boty a koženku a vyšla ven tam čekal Bill i s Tomem který nás odveze. Bill mi vzal tašku a sedl si do zadu ve předu by se nevešel já si sedla k němu, ne proto aby jsme si o tom popovídali ale protože nechci sedět ve předu. Když jsme vyjeli tak jsme byli ticho po celou cestu, když jsme přijeli tak jsme se šli odbavit a šli za ostatníma tam mě pozdravil Joshua s Marccem.
Když jsme si tak povídali tak jsem si všimla dvou osob který mi byli hodně povědomý když se otočili čelem tak tam stála Kimy s Davidem?!proč?jak?kdy?vždyť David není sportovně založený a Kimy u ní pochybuju že by zvládla taneční sestavy a hlavně ani jeden nebyli na vyhlašování párů, když jsem na ně tak zírala si mně všimla a šla za mnou.

E:no nazdar to mi budeš otravovat život i tady nebo co?

K:já ne, já se byla podívat za svým Billem víš já sním teď chodím a myslím že by asi nebylo hezky aby byl s tebou

Zakeřně se usmála a já měla chuť jí přetáhnout tou židlí co byla vedle mě ale neudělal jsem to, otočila jsem se a šla zpátky za svýma. Bill se hned začal vyptávat.

B:co chtěla Kimy?

E:to by si měl vědět ne když s ní chodíš

Na to už neodpověděl a povídal si dál s jedním klukem jmenuje se Nicolas a vedle něho byla jeho holka Kennedy pochází z Ameriky a Nick z Německa, letěli s námi kdyby se něco stalo.

Asi po 2 hodinach oznamovali náš let tak jsme si všichni vzali od Joshua letenky a šli. Cestou jsem si všimla že sedím s Billem, bomba bude zázrak jestli vůbec přežiju let.

Láska na první pohled  Kde žijí příběhy. Začni objevovat