~skipetime~
Už tu budem týden dnes je čtvrtek a zítra odjíždíme, momentálně je 7:25 a mně se nechce vylézat s postele protože jakmile vylezu tak budu muset zabalit, uklidit, připravit se na snídani, připravit věci na večer a zastavím se někdy k obědu kdy po obědě jedem na nějaký trhy či co takže tak.Už asi 5 minut mně Bill přesvědčuje abych vylezla protože potřebuje ustlat ale mně se nechce prostě.
B:El já potřebuju abych ustlal potom ti klidně pomůžu s úklidem a hlavně se musíme na snídani
Já se víc schovala pod deku a dělala jakože tam nejsem, ale to mi moc dlouho nevydrželo protože Bill mi tu deku ukradl dal jí na jednu stranu, zatáhl mě za nohu přehodil přes rameno došel se mnou do koupelny tam mně postavil a šel zpět do pokoje. Proč? Co jsem mu udělala jenom jsem chtěla spát. Tak jsem si udělala hygienu a šla se obléct a udělat si culík.
Mezitím co jsem se připravovala tak Bill uklidil a ustal postel. To je hodný asi dostane večer odměnu. Šla jsem za ním a dala mu pusu šla se kouknout jak si vedou ti tři paka, ty si taky balili a uklízely.
♪♪♪
Už jsme po obědě a právě ležíme a koukáme na televizi je to hrozná blbost ale aspoň něco. Koukali jsme asi půl hodiny ale vypli jsme to protože v půl filmu to začalo být hrozně drsný, na to se fakt už koukat nedalo. Tak mě nenapadlo nic lepšího než že jsem se zvedla šla ke dveří a zamkla. Šla jsem k Billovi sedla si na něj obkročmo a hrála si s jeho vlasy.
B:co to děláš myško?
E:nic jenom si hraju
A začala jsem ho líbat a postupovala jsem ke krku od krku k hrudi a od hrudi níž až k podbříšku tam jsem se zastavila a koukla na to jak má Bill hlavu zakloněnou, musela jsem se pousmát a začala mu dělat dobře.
Po nějaký ty chvilce se udělal a koukal na mně spokojeně.
~skipetime~
Teď se připravuju na diskotéku, ano diskotéku jsme na střední a jakoby s náma zacházeli jak s dětmi. Když jsem dodělala máme-up tak jsem se vrhla na šaty. To jsem si vzala něco lehkého nechtěla jsem si brát něco extra.♪♪♪
Už tu jsme asi hodinu a zatím tu jsou hudby který ani neznám jídlo který nejím pití který vypadá jak otrávený, takže jsem řekla Billovi že už jdu do chatky ten řekl že jde taky že prý tu je nuda což je pravda. Cestou jsme si povídali, smáli se a tak. Když jsme přišli udělali jsme si hygienu převlíkli do pyžama a šli spát.
Ráno jsme vstali ve 3:00 aby jsme do Německa přijeli odpoledne. Oblíkli jsme se a udělali hygienu vzali si kufry a šli k autobusu. Všichni vypadali jakoby měli za chvíli umřít, já na tom nevypadala o moc lépe.
♪♪♪
Už jsme na cestě asi 8 hodin a zachvíli budem na benzinky kde si kouoíme jídlo. Když jsme tam přijeli tak jsme si s Billem koupili párek v rohlíku a protože jsme měli asi 15-20 minut tak jsme tam poseděli, a povídali si ale zavibroval mi mobil psala mi mamka.
CHAT
~maminka~
M:ahoj zlatí za jak dlouho budete v Německu
E:ahoj asi okolo třetí
M:dobře no ptám se protože asi okolo pátý by měla přijet KasandraNa to jsem jí neodpověděla. Proč musí zrovna ona přijet? Bill si asi všiml že se mnou něco je a tak se zeptal.
B:co se stalo El
E:má přijet dneska moje sestřenice Kasandra
B:a to špatně?
Vůbec nechápal a tak jsem mu vše vysvětlila.
B:proč vždyť ten jak se jmenuje Kristián? Má tu Kasandru ne?
E:no právě ale on chce furt mně
Bill přikývl snědl poslední kousek rohlíku a dopil colu já rohlík s párkem snědla dávno a tak si vzala pomerančový džus s sebou do autobusu.
~skipetime~
Už to jsou tři dny co jsme doma a tři dny co tu je Kasandra s Kristianem a zatím se nic nestalo jenom je Kasandra vlezlá a Kristián mi furt chmatat na prdel.Momentalně jsem u sebe v pokoji a čtu 'duchové kolem nás' miluju paranormalní jevy připomína mi to že furt žiju. Při čtení mě ale vytrhne klepání na dveře, a tak řeknu "dále" ten někdo vstoupí do vnitř a je to Kristián jak jinak.
K(Kristián)
K:máš čas
E:já nechci ani s tebou mluvit
Jakoby ti neslyšel přišel ke mně položil mi knížku vytáhl šátek a svázal mi pusu. Já se bránila jak jen jsem mohla. Kristián už neměl kalhoty a ani boxerky mě chtěl sundat kraťasy ale někdo zaťukal rychle se oblékl sundal mi šátek a do pokoje během vteřiny vešla Kasandra.
Ka(Kasandra)
Ka: co tu děláte
Já ihned vstala vzala si menší tašku dala do ní oblečení na tři, čtyři dny a šla dolů.
Mamka se chtěla zeptat ale pak jí to došloE:budu u Billa na tři možná čtyři dny
Mamka přikývla a já šla za klukama.
Zaťukala jsem a měla jsem v očích slzy, otevřel mi Bill hned jsem ho obejmula okolo krku.
B:lásko co se stalo
E:Kr-Kristian mě-mě chtěl zná-znásilnit
Hned jsem se opět rozbrečela Bill mně pustil dovnitř a zavedl k sobě do pokoje tam mě posadil na postel a šel mi pro vodu.
Hned udveří se mně ptal proč to chtěl udělat tak jsem mu vše řekla, on nevěřil svím uším hned mě obejmul a já ho nepustila a nějak usnula.
Billův Pohled
Chudák holka nechci aby trpěla, nechám jít jak bude dlouho chtít tady zůstat ale tam se do tý doby nevrátí od tý doby co jí Kimy zmlátila si jí hodně hlídam i když to tak moc nevypadá ale nechci jí nechat jít ona je a bude moje. Nikomu jí nenechám.Jak jsem taj přemýšlel tak mi usnula tak jsem jí položil na polštář a přikryl. Šel jsem dolů kde byl Tom.
B:Tome?
T:ano?
Koukal na ani nevím co to je ale budu doufat že aspoň něco trošku normální ho.
B:hele ty si měl případ kdy byla tvoje holka znalsilněná nějaky borcem co byl kluk její kamarádky
Moc nechápal ale přikývl.
B:ten případ mám i já a nevím co dělat toho kluka jsem viděl a bojím se ho víc než tebe když si támhle dáš trávu
T:já si to sním klidně vyřídim mě to nevadí
B:no vím i kde bydlí jen přece to byl můj bývalí spolužák ale chtěl bych aby si mě naučil se prát
V Tomovi jakoby se plamen radosti rozrostl.
T:moc rád
Já se usmál a chvíli s Tomem koukal potom jsem si šel udělat hygienu, dnes jsem make-up neměl takže opráce míň. Když jsem vše dodělal šel jsem k sobě se převléct a zalíst k El do postele a přitulit si jí. Usnul jsem docela rychle než začala mluvit že spaní...
ČTEŠ
Láska na první pohled
RomanceEleonora Collins je 16 letá dívka co se přestěhovala do Magdemburgu z Berlína, potká tam pravou lásku nebo to bude jenom další úlet?