Ráno jsem se probudila bez emocí, prostě jakoby ze mně duše odešla. Chvíli jsem ještě ležela v posteli a přemýšlela proč to Kristián udělal já mu nic neudělala neměl důvod.
Po mým dlouhým přemýšlení jsem se rozhodla si aspoň sednou, ani jsem si nevšimla že byl Bill už dávno vzhůru.
B:dobré ráno sluníčko
Já neodpověděla Bill se na mě koukl pohladil mi tvář a dal na ní něžný polibek a odešel do koupelny já furt seděla na posteli. Po asi 10 minutách jsem znova usnula.
Billův pohled
Přišel jsem z koupelny a viděl že El spí dneska je nějaká divná. Přišel jsem k ní a políbil jí na rty nic tak jsem se rozhodl se jít oblíct a nasnídat.Když jsem přišel do kuchyně tak tam byl táta, Tom asi ještě spí a mamka měla noční tak asi taky spí.
B:dobre ráno
Řekl jsem a tátu vytrhl že čtení novin.
Go:dobré ráno Bille nevíš jestli ještě Tom spí
B:nevím ale půjdu se kouknout
Táta kývl a šel jsem k Tomovímu pokoji. Zaťukal jsem a slyšel jsem jenom udýchany "moment" tak jsem stejnak otevřel a ten dement měl v ruce El fotku a dělal si dobře. Moment El fotku?! Tak je normalní?!.
T:kurva řijal jsem moment?!
Tom křičel ale já nereagoval a jen koukal na tu fotku, byla tam jen v plavkách otočena zády k foťáku. Já se probral zabouchnul dveře šel jsem dolů táta na mě něco mluvil ale já ho ignoroval popadl jsem klícky od motorky vzal si helmu, nasedl na motorku a jel co nejdál od Toma, od toho baráku, odevšeho.
Jenomže jak jsem měl v očích slzy tak jsem skoro nic neviděl a naboural chvíli jsem vnímal že někdo na mně mluví ale pak. Pak mám úplny okno.
El pohled
Znovu jsem se probudila už z lepší náladou šla jsem si udělat hygienu a oblíct se do tílka a kraťasů a šla dolů. Dole byl Tom, Gordon a Simone ale kde je Bill.E:dobře ráno kde je Bill
Go:asi se jel projet
Chvíli na to někdo volal Simone já to neřesila do doby kdy řekla"Bill je v nemocnici?!" To jsem se na ní koukla Simone položila mobil a rozbrečela se. Když se trochu uklidnila tak nam řekla.
S:Bill je v nemocnici měl autonehodu
A na novo se rozbrečela já upustila hrnek co jsem držela a běžela do Billovyho pokoje bez vahání jsem popadla mobil a pěněžeknu a šla dolů pujčila si Tomovo auto a jela do nemocnice.
V nemocnici mi řekli že Bill právě spí ale že za ním můžu jít řekli že je v pokoji 210 tak jsem šla.
Když jsem přišla tak jsem viděla Billa úplně rozmlácený ho, byl celý bledý. Bez života, hned co jsem vlezla do pokoje se mi nahrnuly slzy do očí. Sedla jsem si na židli vedle postele chytla Billa za ruku s hladila její hřbet.
Už tu jsem asi dvě hodiny a Bill se furt neprobudil šla jsem si do automatu pro pití když jsem přišla Bill byl vzhůru a sledoval na co všechno je napojený.
E:ahoj.....Bille
Řekla jsem opatrně Bill se prutce otočil směre ke mně a jako bych mu ublížila koukal vyděšeně.
E:Bille v pohodě to jsem já El tvoje přítelkyně
Bill se po chvilce uklidnil a koukal furt na svě ruce. Po chvilce přišel doktor.
ČTEŠ
Láska na první pohled
RomanceEleonora Collins je 16 letá dívka co se přestěhovala do Magdemburgu z Berlína, potká tam pravou lásku nebo to bude jenom další úlet?