V tom pokoji byl Marcc? Proč? Já myslel že je v pohodě chvíli jsem ho pozoroval a z koupelny vyšla Kimy a měla v ruce mí věci!? To už jsem nevydržel a vtrhl do pokoje oba se lekli a stali jak přibitý.
K:co? Vždyť si měl být u ty svý El
B:pro El jedu za 10 minut chci vědět co tu děláte?
Řekl jsem Kimy hodila s mými věcmi na postel a poodešla ke mně blíž furt mi koukala na rty já couvnul do zadu Kimy se furt přibližoval a Marcc byl celou dobu za ní a dal jí něco do ruky a dal jí nůž?! Kuchyňský?! Teď jen doufám že přijde Joshua a taky přišel.
J:hele Bille už pojed- Kimy?!
Kimy se lekla a bodla mi nůž do stehna ja se svezl po zdi a držel si stehno se zabodnutým nožem. Joshua Kimy a Marcca odvedl na recepci tam je nechal a šel za mnou pomohl mi vstát ale mně se motala hlava.
B:já nemůžu motá se mi hlava a je mi totalně špatně
J:dobře tak mám říct na recepci aby ti nějak pomohli?
B:ne to je v pohodě já si to udělám jenom potřebuju obvaz a dezinfekci a asi i náplast a ještě misku s hadrem
J:dobře
Joshua mi přinesl lékarničku a misku s hadrem a odešel, já si mezitím pomalu vyndal ten nůž když jsem to doděl ihned jsem na to dal mokrý hadr a přiložil na ránu. Když mi to přestalo tolik týct tak jsem to vydezinfikoval málem jsem vypustil duši jako to palelo, když jsem si to ošetřil přelepil jsem to náplastí a obvázal obvazem.
Po asi hodině co jsem si uklízel všechno jsem si lehl vyčerpaně s tím že celou dobu nemám kalhoty, nějak jsem to ošetřit musel ne? Byl jsem líní líst z ty postele tak jsem si lehl na polštář a nějak usnul.
Pohled El
Pravě jedu do hotelu s nemocnice bylo mi divný že nejel Bill, tak jsem se zeptal Joshui.E:proč nepřijel Bill
Zeptala jsem se zvědavě ale bylo vidět že váhal ale odvěděl.
J:Kimy a.......Ma-........Kimy zase útočila
Hmmm divný nedořekl to jméno tak by mně zajímalo kdo sní v tom jede taky. Mezitím co jsem přemýšlela jsme přiejeli k hotelu hned jsem otevřela a vystartovala k výtahu vyjela jsem do 4 patra a šla na Billův pokoji když jsem otevřela na posteli ležel Bill jenom v boxerkách a tričku "že by na mě myslel?" Ale pak mě to přešlo protože jsem viděla obvaz na jeho stehnu. Bill se stačil vzbudit.
B:to koukáš na ten obvaz?
Asi to vypadalo divně protože jsem klečela před ním a koukala mu na stehno.
E:no ehm......koukám na ten obvaz?
Celá jsem zrudla Bill se posadil dveře byli zavřeny a kdyby někdo přišel tak by naťukal. Bill mi nadzvedl bradu a koukal mi do očí a políbil mně mezitíl si druhou ruku dal na svůj rozkrok já pochopila co chce a lem jeho boxerek jsem stahla dolů vzala jsem si do ruky jenom ehm a dělal mu dobře pusou. Billovi se to líbilo chytl mě za vlasy a přitlačil víc k sobě.
~skipetime~
Pravě jsme na letišti a čekame na náš let už se těšim až budu doma lehnu si do své postele ale mrzímě že jsme s Marccem tvrdě dřeli na tom a stejnak náš výkon nikdo neuvidí. Mezitím jsme šli do letadla všimla jsem si že mám místo vedle Billa, nevadilo mi to ba naopak jsem ráda Billa miluju a nechci ho znova stratit.
.
.
.
.
Už jsme v Magdemburgu a jedem do naší ulice let byl klidný celý jsem ho skoro pro spala takže v pohodě. Dorazili jsme a s Billem jsme se rozloučili já šla do baráku cítila jsem vůni číny a vína? Proč vína? Mamka mě asi neslyšela tak jsem šla do kuchyně a to co jsem viděla? Mamka se olizovala s nějakým chlapem oba si mě všimli.
ČTEŠ
Láska na první pohled
RomanceEleonora Collins je 16 letá dívka co se přestěhovala do Magdemburgu z Berlína, potká tam pravou lásku nebo to bude jenom další úlet?