Do pokoje mi vlezl Marcc? Teda pěkně ožrálí ale aspoň mě zachránil.
M:jeeeee co vy tu, kam jste zašili El.......El kde si
On se mi snad zdá, já myslel že se pochčiju smíchy.
B:Marccu tohle není tvůj pokoj
M:aha no a proč máš u sebe Kimy?
K:no víš my spolu chodíme tak nás nech na pokoji
Já kýval záporně hlavou a když Kimy nevnímala mě tak jsem jí odhodil na zem oblékl se vzal Kimy za paži a hodil na chodbu zamkl se a měl jsem konečně pokoj. Kdy ta holka mě už sakra nechá na pokoji já chci jenom jednu a to El. Po dlouhém přemýšlení jsem si vzal pyžamo šel si dát rychlou sprchu vyčistil zuby a šel spát.
El pohled
Ráno jsem se vzbudila hodně brzo v 7:50 tak jsem vylezla a šla do koupelny tam jsem si oplachla obličej a vyčistila zuby, potom jsem šla do pokoje a tam si vzala nějaký oblečeníA udělala jsem si lehký make-up
Vlasy jen učesala a šla jsem si pro mobil Marcc už byl taky oblečený. Když jsem si brala mobil všimla jsem si papíru na něm bylo napsáno.
El vím že mi neodpustíš za to co se stalo, ale věř mi že já to dělám proto aby mně Kimy nechala miluju tebe vždy budu milovat tebe nikoho jinýho. Nechci aby to mezi mnou a tebou skončilo jestli by sis chtěla o tom promluvit tak přijď.
Bill♡
Po přečtení mi došla jedna věc proč to Kimy dělá? Nemá důvod to dělat. Vzala jsem si mobil a klíče od pokoje a šla jsem k Billovi, když jsem zaklepala ozvalo se tlumeně ,,už jdu" tak jsem čekala když se otevřeli dveře tak Bill stál a chvíli nevěděl o co jde tak jsem mu řekla že si s ním jdu o tom promluvit.
E:jak to teda je proč to Kimy dělá?
B:protože žárlí že mám nebo spíš měl tebe od prvaku mě chce ale já jí vždy poslal do prdele a jak si se objevila ty tak začala víc žárlit
ČTEŠ
Láska na první pohled
RomanceEleonora Collins je 16 letá dívka co se přestěhovala do Magdemburgu z Berlína, potká tam pravou lásku nebo to bude jenom další úlet?