Monika jak zwykle szła do szkoły na nogach . Nie chciała jechać limuzyna tylko dlatego bo szofer edmund gwalcil ją . Gdy powiedziała o tym rodzica oni ją wysimiali i myśleli że monika chce na siebie uwagę zwrócić więc wcale córki nie słuchali . Była skazana na gwałt od 8 lat do 13 gdy poszła do gimnazjum to starała się go unikać . Szkoła była blisko więc mogła iść na nogach . Miała tylko do przejśća mały cmentarz ( podobno w nim chowano zmarłych z psychiatryka ) i malutki las . Szła tylko 15 minut. Gdy tylko doszła do szkoły zaczęły się tortury . Jakiś chłopak wrzucił dziewczynę do kałuży i błota a potem wylał na jej włosy jogurt na który miała uczulenie . Jej głowa natychmiast zrobiła się gigantyczna . Nauczycieli widzący całe zdarzenie zadzwonił na pogotowie a potem sobie poszedł . Uczeń który jej to zrobił był synem owego nauczyciela . Monika została sama gdy zadzwonił dzwonek na lekcję . Czekała że łzami w oczach na pogotowie . .
... Na następny dzień jak wyszła ze szpitala ( odwiózł ja edward i znów ją zgwałcił ) dziewczyna pobiegła do swojego pokoju i płakała w poduszkę . Do pokoju weszli jej rodzice i zaczęli na nią krzyczeć że robi kłopoty tylko by zwrócić na siebie uwagę . Dziewczyna przestała już na nich uwagi zwracać wiedziała że jej nigdy nie uwierzą . Bezczelnie gdy oni na nią krzyczeli położyła się spać . " niech sobie krzyczą mam ich gdzieś "myślała .
-----------------------------------------------------
Piszcie i gwiazdkujcie czy fajne i przepraszam za błędy -
CZYTASZ
hope prawdziwa przyjaciółka !!
Jugendliteraturporwanie , nienawiść, przyjazin , smutek, ratunek, choroba psychiczna ? między innymi o tym będzie opowieść ! zapraszam do czytania !