love or revenge part 1

39 3 3
                                    

Doğa  22 yaşında şirket sahibi Şirket adı ceo_ments

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Doğa  22 yaşında şirket sahibi
Şirket adı ceo_ments

emir 23 yaşında aile şirketi ile ilgileniyor şirket adı sır_coment

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

emir 23 yaşında aile şirketi ile ilgileniyor şirket adı sır_coment

emir 23 yaşında aile şirketi ile ilgileniyor şirket adı sır_coment

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emir'in kız kardeşi adı cansu 20 yaşında moda tasarımcısı

PART 1 of the story
I hope you like it, thank you for watching.
___
___
___

Doğa hayattan bıkmış herşeyi anlamsız bulan bir genç kızdı.
O ne aşkı ne parayı umursamıyor değer vermiyordu.
Onun için önemli olan tek şey büyük annesiydi. Büyük annesi yaşlı ve hasta olduğu için ona iyi davranıyor ona fakat büyükannesi çok hastaydı ve artık dayanamayacak Bir dereceye gelmişti kim yoo-jung bunu bildiği halde kendini kandırıyordu "büyükannem iyi ve o yakında iyileşecek diyordu" ama nafile çünkü büyükannesi tedavisi olmayan bir kansere yakalanmıştı birkaç ay geçtikten sonra Yoo_jung'un birkaç günlüğüne iş seyahatine gitmesi gerekiyordu gözü arkada kalmasın diye büyükannesini teyzesine bırakmıştı.

Çünkü bakıcılara güvenmiyordu.
Şirketleri yüzünden insanlar onlara düşmandılar bunun sebebi geçmişte yaşanan bir iftira haberiydi. Doğa seyahat için birkaç günlüğüne gitmişti. Ama olduğu gibi olmadı.
iki gün sonra eve geri döndü ve babaannesini almaya gitti ama gittiğinde babaannesinin durumu daha da kötüye gitmişti teyzesi bunu ona söylememişti çünkü bunun doğa'yı etkilemesinden korkuyordu.

Doğa artık bir şey yapamayacağını biliyordu ve bunun için sürekli kendisini suçluyordu.
Birkaç gün geçmeden babaannesi vefat etti.
Doğa artık tamamen hayattan kopmuştu.Her şeyden nefret ediyor kimseyi görmek istemiyordu ve bunu kaldıramayacağını düşünerek hayatına son vermek istedi kimseye söylemeden evden ayrılıp ve bilinmeyen bir köprünün üstüne çıkmıştı.
kafası karmakarışıktı ne yapacağını artık bilemiyordu ve sonunda bütün cesaretini toplayarak köprünün parmaklıklarına tutundu soğuk ve karanlık Deniz in dibine atladı denize düştüğünde hayatta kalmak için çırpınmıyordu gözlerini kapamadan önce denizden küçük bir ışığın ona doğru geldiğini gördü. Son kez küçük bir gülümsemeyle gözünü karanlığa kapanmıştı.

Gözlerini açtığında ise kendisine hastanede bulmuştu galiba o küçük ışık onun hayatını kurtarmıştı.
Durumu anlamaya çalışırken kapıdan uzun boylu, beyaz tenli, yakışıklı genç bir adam içeri girdi.
Çok etkilenmişti ama galiba çocuğun pek ilgisini çekmemişti.
Çocuk içeri geldiğinde ise ona iyi olup olmadığını sordu yoo-jung iyi olduğunu ve buraya nasıl geldiğini sordu Genç adam ona
___ Ben sadece biraz temiz hava almak için dışarı çıkmıştım daha sonra yürürken köprüde gözüme bir şey belirdi
Oraya doğru ilerlediğimde ise senin denize doğru atladığını gördüm.
Ve seni kurtarmak için denize atladım dedi.

Doğa ona yardım ettiği için teşekkür etmedi.
Çünkü onun hayatta kalma gibi bir niyeti yoktu
Ona ismini sordu Genç adam ise ona isminin Emir olduğunu söyledi küçük bir gülümseme ile

Emir  ona gidecek bir yerinin olup olmadığını sordu. Doğa da gidecek bir yeri olduğu halde artık eve dönmek istemediği için gidecek bir yerim yok diye cevap verdi.
Emirona birkaç gün hastanede kalması gerektiğini daha sonra onu almaya geleceğini söylemişti bu sırada onu da ziyarete de gelecekti.
Doğa mutlu olmuştu hayatında ilk kez belki kendi hayatını kurabilme fırsatının olduğu düşünüyordu.

Emir ona hiçbir yere gitme seni almaya geleceğim diyerek oradan ayrıldı.

Doğa her zaman insanların dış görünüşünün karakterlerini de etkilediğini düşünüyordu bu yüzden emir'i tanımamasına rağmen güvenmişti.

Aradan biraz vakit geçince Emir ellerinde birkaç poşetle içeri girdi.
Doğa kendi kendine belki de hayatını değiştirebilirim diye düşünmüştü küçük bir umut ile
Emir ona biraz yiyecek, içecek ve ihtiyacı olabileceğini düşündüğü birkaç eşya almıştı.
Daha sonra ona bir şeye ihtiyacın olursa çekinmeden söyle lütfen ve eğer bana güvenmiyorsan sana zarar vermeyeceğimi bil dedi.
Biraz işi olduğunu ve yarın onu almaya geleceğini söyleyip gitmişti.

Yoo-jung da biraz dinlenmek için uyumuştu.

End of Episode 1
Part 2 will be out soon thanks for reading
Don't forget to like and follow me

Love or Revenge Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin