Sabah olunca tül perdenin arasından gözüme yansıyan güneş ışınları ile uyandım. Aşağıdan bir takım sesler geldiği için bakmak için aşağı indim gördüğüm ilk şey onun iri ve kaslı vücuduydu. Seksi bir şarkı eşliğinde dans ediyor aynı zamanda yemek pişiriyordu.
Bu görüntüye aşık olmamak imkansızı durup istemeye devam edecekken beni fark etti ve bana__Ah hayır bana tutulmuş olamazsın öyle değil mi ?
Dedi ama ben tamamen kapılmıştım bana söylediklerine bile duymuyordum ve tekrardan hafif bir ses tonuyla
__Hey iyi misin?
Evet iyiyim dedim ne konuyu değiştirmek için açlıktan öldümü söyledim.o da
__tabii ki prenses sen otur ben hazır olunca haber veririm.
Dedi gittikçe gözümde ün kazanıyordu yemeği hazırlayınca beraber yemek yedik toplamaya yardım edecekken telefon çaldı galiba arayan kişi arkadaşıydı iş ile ilgili olduğunu söyleyip evden çıktı. Masayı topladıktan sonra odama gittim üzerimi değiştirip aşağı indim televizyon izlemek istemiştim ki kapı çaldı. Kapıya doğru yönelip kapıyı açtım gelen kişi uzun ve gür saçlı renkli gözlü güzel tarzını beğendiğim bir kız ile karşılaştım.
__pardon sen kimsin?
Diye sordular karşılarına çarptı yoksa woo-sook 'un sevgilisi miydi? Ah olamaz rezil bir durum olurdu fakat sanırım gerçekten sevgilisiydi.
Şey ben yoo-jung ev arkadaşıyım dedim.
Kız beni gözleriyle süzüp üstümdekileri garipsedi. Peki sen kimsin diyecekken beni dinlemeden içeri daldı. Salondaki koltuğa yerleşti ve telefonunu çıkarıp birini aradı.__bebeğim neredesin ?
Dediğinde konuştuğun kişinin woo-sook olduğunu anladım. hatta emindim sonra konuşmasına devam etti sinirlenmiştim odama çıktım ve biraz dışarı çıkmaya karar verdim kırmızı bir elbise üstüne siyah kabımın abartılı makyajımda çok şık duruyordum. Aynadan kendime son kez bakıp emin olduktan sonra odamdan çıktım ve aşağı indiğimde bu Sabah gördüğün kız ile Emir sarılıyordu.
Gerçekten sinirlenmiştim Emir beni gördüğünde bana doğru dönüp__ bu cansu birkaç aydır seyahatteydi ve şimdi-
Lafını kesip üzgünüm tanışma fastını daha sonra hallederiz taksi bekliyor dedim sinirle.
__ Ben bırakayım seni taksiye ne gerek var.
Gideceğim yer uzak değil gelmene gerek yok dedim ve konuşmasına izin vermeden evden çıktım bara gidecektim fakat beraber gideceğim kimse yoktu tek başıma gideceğim ve sonuna kadar içeceğim taksiye bindim eve gitmek istediğim yeri söyledim yola devam ediyor iken taksi bir anda durdu sağa çekti işte
__Ne oluyor?Niye sordun arabanın bozulmuş olmasından korkarak taksici
__yandaki araba durmamı söyledi sanırım sizi tanıyor.
Dedi hemen sağıma döndüm karşılaştığım araba ile ağzım açık kalmıştı. Emir 'in arabasıydı.
Arabadan inip taksiyle konuştu ve ardından benim kapımı açtı bana eğildi ve__nereye gidiyorsun prenses?
Diye sordu
__neden durdurdun?
__SENİN ŞOFÖRÜN BENİM O DEĞİL!Dedi yola devam edebilir miyiz diye sordum taksici kafasıyla onayladı.
Emir'e sert bir bakış atıp kapıyı kapattım. Bara vardığımızda şoföre parayı uzattığımda__deminki beyefendi ödedi ve sizden almamam için 2 katını ödedi.
Dedi Allah'ım çıldıracağım dedim kendi kendime taksiden indim bari gayet şıktı barmen'in yanına gittim ve en ağırından istedim başıyla oynadı ve ölüme büyük bir bardak koydu içmeye başladım aynısından! aynısından! bu kaçıncı bardak sayamadım ama bayağı oldu hiçbir şey anlamıyor anlatamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love or Revenge
RomanceBirbirini seven karakterlerimiz aşk yaşadıkları halde geçmişleri yüzünden birbirinden intikam almaya başlar işin sonu merak