Leyla:
De eerste schooldag is weer begonnen, stiekem had ik er best wel zin in na 6 weken vakantie ben ik wel weer toe aan school en mijn vriendinnen. Ik sta op en neem een douche daarna smeer ik wat argan olie in m'n haar zodat m'n krullen weer in model zitten. "Wat zal ik vandaag aan doen".. Nadat ik 20 minuten voor de kast heb gestaan weet ik het al ik trek een simpele shirt aan waarbij ik een zwarte gescheurde broek bij combineer met mijn royaums. Zelf hou ik niet zoveel van merk maar soms droeg ik het wel.
Ik rende de trap af en hoorde mijn ouders praten "ik ga naar school paps en mams" "isgoed schat doe voorzichtig" zeiden ze allebei tegelijk.
Ik trok snel mijn jas aan en liep richting het station.
Aangekomen op het station hoor ik een paar meiden wat fluisteren "kijk dat meisje ze is echt een mooi meisje en veel mensen praten goed over haar en ze wezen mijn kant op" Ik draaide me om en bedankte hen. Ik stapte de bus in en ging voorin zitten ik haat het om helemaal naar achter te gaan lopen omdat ik me dan bekeken voel..
Ik krijg vaak complimentjes over mijn lichaam en krullen. Ik deed mijn oortjes in en zette 'Ismo - Geen partij' op. Aangekomen op school ging ik op een bankje zitten en kwam er al gauw een meisje naast me zitten ze had mooie blauwe ogen en bruin lang haar. Ik stelde me voor aan haar en zij deed hetzelfde "Ik ben Selena leuk om je te ontmoeten" ik mocht haar nu al.
De bel ging en we liepen naar de les, "O MY GOD KIJK WIE DAAR ZIT" Daar zat manar, wat een kutwijf ik heb haar altijd al niet gemogen, ze verzint altijd de gekste dingen over mensen die ze niet mag en ze verzon vaak dingen over mij omdat ik goed met Salah om kan gaan (haar ex) Ya allah hoe ga ik het met haar overleven.. Iemand tikte me aan en ik draaide me om en zag daar mijn beste vriendin Penelope staan, ze is half Antiliaans en half Nederlands. We knuffelden elkaar en namen afscheid van elkaar. Al snel ging de bel en liep ik naar mijn kluisje "Shit, kijk waar mn kluisje staat" zei ik tegen Selena en wees naar mijn plek waar allemaal jongens stonden. "toevallig daar is m'n kluisje ook" zei Selena. Gelukkig!
We liepen naar onze kluisje en ik pakte snel m'n boeken en mn jas. Voordat ik weg wilde lopen werd ik bij m'n arm gepakt. Ik draaide me om en zag daar Salah staan "HUH WAT DOE JIJ HIER?" Zei ik snel.
"Hahaha ik moest hier snel mijn rapport van vorig jaar ophalen en zag mn vrienden hier staan dus groette ik ze eventjes, maar Leyla wat doe je vanmiddag?" "Uhm ik weet het echt niet?" "Zullen we samen terrasje pakken vanmiddag?" Vroeg Salah. "Isgoed om 5 uur" "Ik bel je wel Ley"
Snel liep ik weg en hoorde de jongens nog roepen naar Salah "chimeids he"
"Rot op man is m'n zusje" hoorde ik hem zeggen. "Oh sorry sorry broer"
Selena stond in een hoekje op mij te wachten aangezien we samen de bus moesten pakken. "Wiee was dat dushi?" Vroeg ze. "Hahahah een hele goeie vriend van mij" "wow hij is knap" "hahaha loop door voordat ik je vloer" ze liepen allebei richting station en wachtte totdat de bus kwam. "Ohja ley geef even je nummer dan" zei Selena "Ohja zeker hier wacht eventjes" Ik pakte m'n telefoon uit m'n zak en zocht m'n telefoonnummer op" ik zag Selena met grote ogen kijken "haha wat is er schat?" Vroeg ik. Nee niets haha je iPhone 6 is wel gaande. "haha dankjewel mop"
We liepen de bus in en we zagen een groepje meisjes vies kijken. "Is er wat?" Vroeg ik. "Uhm bitch praat niet op zo'n toon tegen ons" "BITCH? BETER LET JE OP JE WOORDEN KAOLO WIJF" Riep Selena. Kom kom we gaan zei ik snel.
We zochten een plekje en we gingen daar zitten ik pakte 2 redbulls uit m'n tas en nog een zak snoep. Hier pak voor de stres en gaf redbull aan Selena "HAHAHAHAH bitch hou nu al van jee" riep ze. "Kom we zijn er" zei ik tegen Selena. Ik keek op mijn horloge en zag dat het al 4 uur was.
We liepen allebei richting onze eigen kant op.
Thuis aangekomen zag ik m'n moeder op de bank liggen. "Yemma?" Jaa hbiba? "Ik ga vandaag met Salah ergens wat eten" Oke schat geen gekke dingen doen hè "neenee mama loveyou"
Mijn moeder kende Salah heel goed en ze vond hem een goeie jongen dus vond ze het niet erg als ik samen was met Salah.
Ik trok m'n kleren uit waste m'n gezicht en deed wat make-up op. Ik deed alleen mascara en een klein beetje blush, ik heb geen foundation nodig want ik heb geen puistjes. Ik hoorde mijn telefoon afgaan en pakte snel en nam op.
"Hallo met wie spreek ik?" Hey schatje kom je ik sta voor de deur" zei Salah. "Jaaajaaa momentje kom er aan" Ik spoot snel nog parfum op en rende naar beneden" Ik trok mijn Philip Plein sneakers aan en at nog snel een eierkoek op.
"Beslama yemma ik ga" "isgoed hbiba, oh Leyla! Kun je voor mij groente halen en wat lekkers voor bij de koffie, je tante en nichten komen vanavond langs. "Isgoed yemma heb je nog wat anders nodig?" Neenee schatje, ga maar gauw"
Ik liep naar buiten en ik zag al gauw een witte x7 staan. Ik stapte in en gaf een kus aan Salah.
"Leyla schatje waar wil je heen?"
"Uhm maakt mij echt niet uit kijk jij maar, ga gewoon dichtbijzijnde"
"Neee we gaan niet hier kom we gaan Amsterdam"
"Is goed ik moet wel voor 10 uur thuis zijn en ik moet nog wat halen bij de Albert Heijn"
"Jaajaa isgoed" zei Salah.
"Ik keek naar Salah, en dacht na over wat Selena zei 'hijs knap'. Hij heeft lichtblauwe ogen, een getrimde baard, opscheertje, beetje bruin.. Wauw gewoon" "Leyla niet zo staren, ik weet ik ben mooi maar rustig aan he"
Ik werd al gauw rood en hij aaide over mn haren.
Ik werd gebeld en pakte mn telefoon uit m'n tas. "Onbekend wie zou dat toch zijn" Hallo met wie spreek ik? "Luister als ik je nog een keer in auto zie stappen met jongen ga je eraan"
"Huh donder op man, zielig persoon beetje anoniem bellen en dan nog grote praatjes" Salah keek me raar aan en seinde dat ik mijn telefoon aan hem moest geven.
"Ewa wie ben jij vertel dan!" Zei Salah
"Gaat je helemaal niets aan, zit aan me wifey en je gaat dood" Salah keek me boos aan omdat hij me altijd al zei dat jongens alleen spelen.
"Luister goed ik weet niet wie je bent maar beter hang je op en bel je nooit meer na dit nummer voordat ik je kom opzoeken
"Piep.. piep..."
"Zo Leyla, vertel maar is wat dit te betekenen heeft" "Huh wollah Salah ik weet echt niet wie dit is ik zweer het"
"Je kan eerlijk zijn" Zei tie op een boze toon.
"Luister dan ik heb je al duidelijk gemaakt dat ik niet weet wie het is ja?" "weet je heel zeker?" Zei Salah
"Donder op man ik deed de auto deur open en wou uitstappen totdat hij aan mn arm trok.
"Salah laat me los sukkel, je gelooft me toch niet" "sukkel yek? Kom schatje kom stap in" zei tie. "Ik kan nooit lang boos op je blijven" zei ik tegen Salah.
"Hahaha weet ik toch schatje, kom kom we pakken snel terrasje tis al 9 uur"
Alweer werd ik onbekend gebeld, ik dacht na en ik keek wie mn nummer allemaal heeft. Ik geef mn nummer aan geen ene jongen omdat ik daar niet mee bezig ben. Ik dacht na en kreeg al een vermoede.# dit is mijn eerste verhaal, laat me weten wat jullie ervan vonden. Als ik positieve reacties krijg schrijf ik nog een deel.
JE LEEST
In love
RomanceDit verhaal gaat over een marokkaanse meisje Leyla van 17 jaar en een marokkaanse jongen Salah van 19 ze zijn samen opgegroeid en kunnen het goed met elkaar vinden.. Maar dan krijgt Leyla gevoelens voor Salah, die ze probeert te verbergen wat niet a...