12

2.7K 103 57
                                    

Leyla's POV

Ik lag in bed en hoor iemand te trap op komen, ik verstop me onder de dekens totdat ik Salah's stem hoor, thankgod.
Ik pak mijn telefoon en begin een beetje op instagram rond te kijken wat ik echt al heel lang niet heb gedaan. 99+ volgverzoeken wow. "schatje kleed je aan" hoor ik Salah zeggen. "wat gaan we doen dan?"
"zie je zo wel, hoelang heb je nodig om je klaar te maken?" vraagt Salah
"halfuurtje"

Ik had aan de ene kant eigenlijk helemaal geen zin om naar buiten te gaan na wat er allemaal is gebeurd maar aan de andere kant heb k wel afleiding nodig. Ik pak mijn telefoon en zet den liedje op. "do or die - Jonna fraser"
Ik pak mijn makeup tasje en begin voor het eerst na eeen lange tijd weer te plamuren.

Ik hou van donkere lipliners, dus begin een met een donkerpaarse liner mn lippen in te kleuren. Ik trek mn kast open en pak een basic zwarte koltrui met een lichtgrijze gescheurde broek en mijn valentino tasje. Onderweg naar de douche hoor ik Salah beneden nog roepen dat ik traag ben. Ik stap de douche in begin me aan te kleden. Ik keek in de spiegel "wauw, k heb mezelf al zo lang niet zo gezien" Ik pak arganolie en begin het in mn haar te doen. Ik ren de trap af, pak mn louboutins en loop de woonkamer in waar Salah zat.

"Wauw" is het enige wat ik hem hoor zeggen. "hahaha kom nou maar nu ben ik eindelijk klaar"

Hij trekt zijn schoenen aan en trekt de deur open. We stappen zijn auto in en hij begint te rijden. Na 10 minuten zet hij zijn hand op mijn been en zegt hij: Leyla, ik hou van je
Ik ook van jou Salah, echt niet normaal!
Hij zet het liedje op van Cho - Ik mis je en ik begin mee te zingen. Eventjes terug in de tijd, het lijkt wel alsof alles weer normaal was. Eindelijk dacht ik.
Ik pak mijn telefoon erbij en begin te snapchatten, ik keek even naar het filmpje en plaatste het op mijn verhaal. Al binnen 5 minuten zo veel meldingen

Mo: Nice ley, ziet er goed uit

Shanaya: Damn 😍😍

Selena: baby snel wat leuks doen!! love you knapperd xo

Ik reageer op sommige berichtjes, en de andere laat ik zo staan.
Na wat gekletst te hebben begint Salah te lachen, hahaha wat is er?? vraag ik
"Je bent echt leuk, weet je nog die ene dag"
HAHAHAHAHA zo hard hebben wij nog nooit gelachen

"wat gaan we doen?" vraag ik
"zie je zo wel schatje"

na 2 uur zijn we eindelijk aangekomen bij onze bestemming. Hij doet zn handen voor mijn ogen en we lopen 'ik weet niet waaar naar toe maar t zal wel"
aangekomen, haalt hij zijn hand weg en "OMG salah zo lief, dit had ik echt nodig!
"Prive zwembad, sauna, een minibar met allemaal snacks, kast vol zwemspullen"
"kleine moeite schat"
ik pak een bikini en loop richting de kleedkamer en begin me aan te kleden.

Weer richting het zwembad zie ik dat Salah in het water ligt, en geschokt kijkt hij mijn kant op.. "wat is er?" vraag ik
"wauw, leyla je ziet er echt goed uit.. je bent e heel erg afgevallen."
hij wijst naar de snackbar "ga jezelf volvreten e bolle"

Ik loop richting de snackbar en ik hoor voetstappen achter me, Salah slaat zijn armen om mijn heupen en begint kusjes te geven in mn nek "niet doen Salah dat kietelt" zeg ik terwijl ik lach.

"UHUM, sorry Meneer u heeft net een bestelling geplaatst. Hier is uw bestelling.

Ik draai om en zie dat hij Shisha besteld heeft. Terwijl ik klaar ben met eten spring ik in het water. Ik zwem richting Salah die aan het poffen is en hij slaat zijn arm om me heen.

"Iewl het stinkt echt doe het weg"zeg ik
"haha serieus?"
"jaa, ik pak het af en begin r aan te ruiken, hmm zo erg stinkt het niet, en begin te poffen"
"wtf Leyla wat doe je?"
ik begin te lachen en geef t terug

3 uur later
onderweg naar huis, ik ben helemaal kapot en heb de stoel van de auto helemaal gedraaid zodat ik kan liggen. Heerlijk aangezien het 2.5 uur van huis is

"wakkker worden Ley, we zijn er."
"huh waar zijn we ?"
"haha ja baby zie je zo"
we lopen een heel chique restaurant binnen, "nummertje 34" hoor ik een man in pak zeggen.
we lopen richting onze tafel en nadat we gegeten hebben staat Salah op en pakt een doosje uit zijn zak. Dit zie ik altijd in films omg.

"Leyla, je weet dat ik superveel van je hou en ik wil je wat vragen.."
"omg Salah vraag het"

Het liedje will u marry me hoor ik opeens, alle mensen die aan het eten waren staan op en een deur gaat open, waar mn familie uit komt lopen"
"Leyla, wil je met me trouwen?"
mijn moeder kijkt me vol blijdschap aan
"jaa Salah omg ik wil" en iedereen begint te klappen en te schreeuwen"
Salah staat op, schuift de ring om mijn vinger en ik blijf er 5 minuten naar staren, mn moeder rent mijn kant op en begint me te omhelzen, tantes, nichtjes

Mijn dag kan niet meeer stuk "dacht ik", totdat ik een sms kreeg.

-----------------------------------------------------------------------

Sorry lieve lezers, dat ik zolang niets heb geplaatst!
Lieve reacties zijn welkom!

love u guys
xo

In loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu