Ik stond op en ik liep naar de douche, ik douchte snel en ik deed me haar snel in een knot, ik poetste snel mijn tanden en liet mezelf op bed vallen. Ik dacht aan gister, en weer spookte dezelfde vragen in mijn hoofd "wie zijn die mannen" "hoe zien ze eruit" ik liet tranen vallen en ik besloot om Salah te bellen. "Spreek een bericht in na de piep" ik probeerde nog een keer te bellen weer het zelfde, ik belde weer en hij nam op "Waarom neem je niet meteen op?" Vroeg ik op een boze toon. Ik hoorde geen Salah, nee ik hoorde de harde, enge stem die ik gister aan de lijn had.. "Sa..Salah?" Stotterde ik.
"Salah is nu nog veilig maar zodra jij de opdrachten die ik opgeef niet of met tegenzin uitvoert dan is het een ander verhaal" tranen stromen naar beneden "meneer zeg me wat ik moet doen nu" zei ik huilend en stotterend
"Kom nu naar ****** utrecht, je wordt opgehaald dus over 5 minuten sta klaar. Ik trok mijn joggingpak aan en ik gaf een kus aan mijn ouders "Hbiba waar ga je heen?" "Mama ik kom snel terug geloof me" "Leyla ragh etsad (ga slapen)" zei mijn vader "ja ik ga naar verjaardag van Penelope" wagha (oke) hbiba"
Ik rende naar beneden en belde snel Penelope op , "schat als mijn ouders je bellen moet je zeggen dat ik bij je ben!" "Leyla? Waar ga je?"
"Ik vertel je later alles" "oke schat geen gekke dingen doen" zei Penelope nog.
Ik hoorde getoeter en ik liep naar buiten met tranen in mijn ogen, angst is het enige wat ik nu had, bang om Salah kwijt te raken, bang om mijn ouders ongelukkig te maken" "bang om dood te gaan" "leyla wees sterk je bent een van de sterkste meisjes jij kan alles aan hoorde ik een stemmetje zeggen" ik liep naar de auto en stapte achter in" ik hoor precies dezelfde stem als dat ik aan de lijn hoorde... "Kom maar voorin zitten ik bijt niet" zei tie. "Nee meneer ik zit liever hier" "Ik waarschuw niet kom voorin zitten" ik stapte uit en ging voorin zitten, we reden mijn straatje uit en hij deed zijn hand op mijn bovenbeen "meneer wilt u alstublieft uw hand weghalen?
hij kneep in mijn been en haalde zijn hand weg.
Ik keek naar buiten alle vragen in mijn hoofd die straks beantwoord worden. "Leyla opstaan en loop met mij mee, een gil en je weet het" zei hij.
"Ja meneer" we kwamen aan bij een heel groot huis, zo'n groot huis heb ik nog nooit gezien.
Ik hoorde binnen harde muziek, what the fuck waar ben ik beland? "Sorry is mijn dochter Felicia, ze houdt veel van muziek en wanneer ik er niet ben maakt ze er gebruik van" Dat boeit mij echt niet dacht ik in mezelf. We liepen naar binnen en hij sloot de deur achter zich, hij bracht mij naar een kamertje waar ik heel veel mensen zag, inclusief Salah, iedereen was luidruchtig totdat ik binnenkwam. Tranen stroomde naar beneden toen ik Salah op een stoel vastgebonden zag zitten. Oke Leyla je gaat hier zitten en zij geven jou een opdracht, je krijgt in totaal 3 opdrachten.
Een man van rond de 45 kwam naast me zitten "kijk je gaat 3 opdrachten krijgen, ik geef je de 1e opdracht: kijk je gaat naar vliegen naar Spanje en je spreekt daar af met een bekende voetballer hij moet je vertrouwen en daarna moet je geld van hem stelen zo ongeveer 1 miljoen euro als je die opdracht hebt voltooid moet je meteen naar Nederland komen, op schiphol word je opgehaald door een man trouwens je krijgt 1 week voor die opdracht" zei hij.
"WAAROM? WAAROM MOET IK ZIJN HART GAAN BREKEN" riep ik. Iedereen keek mij aan "je gaat luisteren of ik breek hem" en hij wees naar Salah. "JULLIE HEBBEN GEEN HART, NIET EEENS EEN KLEIN BEETJE, KIJK WAT JULLIE VERZINNEN" schreeuwde ik. De man keek mij vies aan en begon aan mijn haar te trekken "luister bitch je doet deze opdracht" fluisterde hij in mijn oor. Ik keek Salah aan en hij kreeg tranen in zijn ogen "komt goed" zei ik snel.
"Je wordt zo opgehaald en je doet heel normaal, als één iemand er achter komt dan breken we alle botten in zijn lichaam" en alweer wees hij naar Salah.
"Mijn ouders weten van niks wat moet ik ze zeggen?" Dacht ik in mezelf.
"Mag ik mijn ouders bellen? Ik vertel ze dat ik voor een paar weken bij mijn vriendin logeer".
vroeg ik. "Ja dat mag er blijft een iemand bij bij het gesprek". Hij gaf zijn telefoon en tikte het nummer van mn moeder in "Hallo met wie spreek ik?" Zei mijn moeder. "Salam yemma"
"AH HBIBA WAAR BEN JE?" "Yemma (moeder) ik heb u toch al verteld dat ik bij Penelope blijf slapen, maar ik blijf hier een paar weken bij Penelope want ze is alleen thuis" "wagha hbiba (oke schat) geen gekke dingen doen" "nee mama doei, ik hou echt heel veel van jullie, als er iets gebeurd moeten jullie weten..... De man trok de telefoon uit mijn handen "Wat doe je?" Vroeg ik op een boze toon "Jij mocht alleen bellen om te laten weten dat je bij een vriendin slaapt" zei hij ik liep boos met tranen naar beneden waar de dochter van die man leuk aan het dansen was toen ze mij zag stopte ze met dansen "schat wat is er?" "Nee niets haha" zei ik "ik weet toch dat er wat is, is mijn vader weer bezig met het sturen van meisjes naar andere landen zodat ze geld....... "stil maar" ze barstte in huilen uit "meis waarom ben je zo verdrietig, je kent me niet eens" zei ik "omdat..... het meestal niet goed afloopt met die meisjes" zei ze "het komt goed schat" ik liet een traantje vallen maar veegde het meteen weg zodat ze het niet merkte "FELICIA! KOM NU NAAR BOVEN" Riep haar vader "ga maar schat" zei ik. Felicia rende naar boven en ik hoorde haar nog zeggen "Ik wou dat ik geen vader had" Er viel een stilte iedereen die aan het praten was was nu stil, ik rende naar boven en zag daar Salah nog steeds vastgebonden zitten ik vroeg of ik hem een knuffel mocht geven en knuffelde hem "het komt allemaal goed schatje, voor je het weet zijn we weer samen" fluisterde ik in zijn oor. "LEYLA! Naar beneden komen, de taxi is er" ik gaf snel een kusje aan Salah en rende naar beneden"
Voor ik het wist zat ik in de taxi opweg naar Spanje ik stel mezelf weer vragen die niemand kon beantwoorden "zal ik hierna nog wel leven" "hoe zullen mn ouders zich voelen als ik er niet meer ben"
JE LEEST
In love
RomantikDit verhaal gaat over een marokkaanse meisje Leyla van 17 jaar en een marokkaanse jongen Salah van 19 ze zijn samen opgegroeid en kunnen het goed met elkaar vinden.. Maar dan krijgt Leyla gevoelens voor Salah, die ze probeert te verbergen wat niet a...